51 Reacties

4 maanden geleden

Enkel een pijnlijke arm, 1 dagje spierpijn.. Verder niks eigenlijk!

4 maanden geleden

Geen bijwerkingen gehad.

4 maanden geleden

Nergens last van. Neem hem deze zwangerschap zeker weer!

4 maanden geleden

Nergens last van gehad

4 maanden geleden

Alleen wat spierpijn, maar dat heb ik na elke vaccinatie. Ga m nu zeker weer nemen :)

4 maanden geleden

Gelukkig dat er maar weinig zijn met erge bijwerkingen haha

4 maanden geleden

Beetje spierpijn in de geprikte bovenarm, verder niets.

4 maanden geleden

Ik heb de prikplek een paar dagen gevoeld, van echt pijn kan ik niet spreken. Verder nergens last van gehad, ga hem deze zwangerschap zeker weer halen

4 maanden geleden

Hoihoi, dit is mijn allereerste zwangerschap.. waar is deze prik goed voor en waarom wordt deze gezet?

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Hoihoi, dit is mijn allereerste zwangerschap.. waar is deze prik goed voor ...
http://rijksvaccinatieprogramma.nl/kinkhoestprik

4 maanden geleden

Reactie op MKvR

http://rijksvaccinatieprogramma.nl/kinkhoestprik
Door deze prik is je baby via jou al vanaf de geboorte beschermd tegen kinkhoest. Ook hoeft je kindje hierdoor 1 dktp-prik minder. Eerste bij 3mnd i.p.v. 2mnd

4 maanden geleden

De plek van de prik heeft even hard aangevoeld maar verder geen bijwerkingen

4 maanden geleden

Reactie op MKvR

http://rijksvaccinatieprogramma.nl/kinkhoestprik
Dankjewel!

14 dagen geleden

Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen de kinkhoest vaccinatie?

14 dagen geleden

Reactie op hann25

Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen d ...
Ik kan idd ook beide doen, twijfel nog of ik de griepprik ook doe, weet dat mijn weerstand nu minder is door de zwangerschap, maad kan een griepje heel veel meer kwaad dan normaal vraag ik me dan af 😅

14 dagen geleden

Reactie op hann25

Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen d ...
Ik krijg elk jaar de griepprik, ga hem elk jaar halen, dus nu ook. Bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Ben afgelopen twee weken ziek geweest, was geen feest, dus zwanger en met flinke griep op bed lijkt me helemaal onprettig 😅

14 dagen geleden

Reactie op hann25

Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen d ...
Ik neem alleen de kinkhoest vaccinatie

14 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Ik kan idd ook beide doen, twijfel nog of ik de griepprik ook doe, weet dat ...
Het gaat er vooral om dat je door de vaccinatie antistoffen aanmaakt die jouw kindje beter beschermen de eerste maanden na de bevalling. Voor ons is een griepje vaak niet meer dan vervelend maar voor zo’n kleintje kan het echt heel naar zijn. Ik neem hem om deze reden wel, evenals de kinkhoestvaccinatie.

14 dagen geleden

Reactie op LauraWS

Het gaat er vooral om dat je door de vaccinatie antistoffen aanmaakt die jo ...
Ja de kinkhoest doe ik sowieso! Maar de griepprik dan ook maar meteen erbij voor de zekerheid 😅😂

14 dagen geleden

Wat spierpijn in mijn arm, verder nergens last van gehad. Ik neem hem deze zwangerschap zeker weer! De griepprik ook erbij, met al een dreumes in huis wil ik onze baby zoveel mogelijk antistoffen meegeven 😅.