4 Reacties

één maand geleden

Ik persoonlijk ga hem wel nemen en als mijn kindje geboren is ook laten vaccineren. Heb nu teveel kindjes op de spoed gezien die niet gevaccineerd zijn en vind dat vreselijk om te zien. Ieder ge eigen keuze doe waar jij je goed bij voelt hoor maar na het zien van die zielige kindjes ben ik er 100% over uit

één maand geleden

Ik doe hem wel, omdat een prik minder voor de baby mijn voorkeur heeft. Voor mij is zo’n prik een minder groot event dan voor de kleine straks.

één maand geleden

Ik ga hem ook halen. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan en toen heeft mijn oudere dochtertje ongevaccineerde kindjes op de peuterspeelzaal gehad met kinkhoest en was ik als de dood dat mijn (te klein, iets te vroeg geboren) baby'tje het zou oplopen doordat zij het mee zou nemen naar huis. Toen had ik zo'n spijt dat ik hem niet had genomen in de zwangerschap. Nu gaan mijn beide kindjes naar school en is het aantal ongevaccineerden op die basisschool echt belachelijk hoog en zijn er in het afgelopen jaar al diverse van de vaccinatie-ziekten uitgebroken. Ik neem het risico niet.

één maand geleden

Hi! Topics over wel of niet vaccineren zijn niet toegestaan op het forum. We zien helaas bij dit onderwerp veel ruzie en vaak ook onjuiste medische informatie. Ik sluit het topic daarom. Liefs, Micky