12 Reacties

2 maanden geleden

Woon je in Nederland of in België?

2 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Woon je in Nederland of in België?
België

2 maanden geleden

Of het nu belgie of nederland is; maak je niet zo druk. Totaal niet goed voor je kindje. Wat maakt een dag verschil qua uitgerekende datum nou uit? Als het 31 december of 1 januari was kan ik het nog begrijpen maar 14 of 15 februari…? Wat doe je als het kindje 13 februari wordt geboren? 😂🤪 duw je het terug? Niet zo druk maken… stijgt je bloeddruk alleen maar van en merk je kindje ook al.

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Of het nu belgie of nederland is; maak je niet zo druk. Totaal niet goed vo ...
Gaat niet om de dag, gaat erom dat het ziekenhuis blijft sukkelen. Om helemaal mee te zijn zou je mijn andere klaagberichten moeten hebben gelezen hierover 🤣 En ja hormonen waarschijnlijk. Haha

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Gaat niet om de dag, gaat erom dat het ziekenhuis blijft sukkelen. Om helem ...
Bloeddruk bleek trouwens net iets te laag 🤣

2 maanden geleden

Echt niemand die last heeft van hormonen of even wil klagen over iets stom? Ik heb antwoord voor de yoga. Ze starten maar af en toe een reeks lessen en je moet geluk hebben rond de 18 weken te zijn, enkel dan kan je je inschrijven. Ze starten pas een nieuwe reeks als deze is afgelopen, tegen dan ben ik hoog zwanger 😔 zit er dus niet in voor mij. Keek hier al 2 jaar naar uit...

2 maanden geleden

Ik snap het idee van zo’n topic als deze nooit zo goed. En helemaal niet als ik lees waarover je ‘klaagt’. Lekker genieten van je zwangerschap en je niet zo opwinden over onbelangrijke zaken. Focus je juist op de positieve dingen in het leven ☀️

2 maanden geleden

Reactie op Adriane

Ik snap het idee van zo’n topic als deze nooit zo goed. En helemaal niet al ...
Voel me rot omdat iets waar ik 2 jaar naar uitkeek niet doorgaat, ziekenhuis brengt me in de war door afspraken niet na te komen, laatste moment te veranderen en niet correct te zijn over informatie waardoor ik twijfel of ik me veilig voel daar te bevallen en kreeg een hoge rekening door andermans fout. Maar is niets natuurlijk, inslikken en lekker voor me houden. Dat zal ontspannend werken 😊 Ga maar even lezen in het klaagtopic over mannen waar de man zijn sok naast de wasmand blijft gooien. Dat is pas iets om over te klagen natuurlijk. Misschien zie ik dan hoe hard ik overdrijf over onbelangrijke zaken.

2 maanden geleden

Bedoeling van het topic was om even je hart te luchten en wat met elkaar te lachen over de hormonen die wat zwaar vallen. Maargoed.

2 maanden geleden

Probeer het te relativeren. Je bent zwanger, er zitten heel veel vrouwen op dit forum (en daarbuiten) waarbij het voor de zoveelste keer niet gelukt is, of die al jaren bezig zijn en nog in spanning leven of alles dit keer goed zal gaan. Richt je op het positieve, je bent zwanger, je hebt een huisarts en een ziekenhuis die jou begeleiden (dat is niet overal op de wereld). En wat fijn en leuk dat er zwangerschapsyoga bestaat, helaas is dat geen recht en misschien kan je een alternatief vinden. Natuurlijk spelen hormonen een rol en voel je je niet altijd positief. Dat herkennen we (bijna) allemaal, maar jij KIEST waar je je op richt. Succes 😘

2 maanden geleden

Reactie op Tini10

Probeer het te relativeren. Je bent zwanger, er zitten heel veel vrouwen op ...
Tuurlijk ben ik blij bijna 2 jaar na mijn miskraam weer zwanger te mogen zijn... moet ik me nu ook schuldig voelen voor de vrouwen waarvan ik er enkele weken geleden zelf nog een was? Wie zegt dat ik niet in spanning leef of het wel goed gaat deze keer? Heeft er toch niets mee te maken dat ik even de tegenslag van me af wilde schrijven? Echt allemaal super bedankt me nog slechter te laten voelen! Was 100% het doel van dit topic.

2 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter