100 Reacties

2 maanden geleden

Vervelend voor je! Ik moet idd ook wel vaak plassen Maar ook heel moe gevoel en buikpijn

2 maanden geleden

Ik kan al dagen niet na de wc, moe moe en nog eens moe 😂 misselijk gelukkig alleen als ik honger krijg voor de rest neem ik t maar met een korrel zout omdat het voor een goed doel is 🩵🩷

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Vervelend voor je! Ik moet idd ook wel vaak plassen Maar ook heel moe gevoe ...
Oh dat lijkt me ook niks nee

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik kan al dagen niet na de wc, moe moe en nog eens moe 😂 misselijk gelukki ...
Haha begrijpelijk! Tip van flil, via de huisarts macrogolzakjes vragen, als je een jaar recept vraagt wordt het vaak nog vergoed ook

2 maanden geleden

Moe, word zo zenuwachtig van al die kramp gevoel of ineens lage rugpijn misselijk als ik niet eet, eetlust ver te zoeken en vooral niet weten wat ik wil eten..

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Haha begrijpelijk! Tip van flil, via de huisarts macrogolzakjes vragen, als ...
Klopt die heb ik toevallig😆 was het alleen helemaal vergeten

2 maanden geleden

Reactie op kiimburrley

Moe, word zo zenuwachtig van al die kramp gevoel of ineens lage rugpijn mis ...
Ohh die eetlust is vreselijk ja. Ondertussen 5kg in 2 weken kwijt want er gaat gewoon niets in!

2 maanden geleden

Reactie op Mxxy

Ohh die eetlust is vreselijk ja. Ondertussen 5kg in 2 weken kwijt want er g ...
Jaa ben dan nog niet afgevallen maar heb wel moeite met he waar heb ik zin in, gelukkig vandaag verjaardag dus hoef ik niet te koken 😂😂😂

2 maanden geleden

Als je wc op de hal zit en er dus een tussendeur zit: haal em eruit. Hoef je 1 deur minder open te doen 😆. Dat hebben wij gedaan, geen grap. Ik haat deuren. Het liefst trek ik de wc deur zelf er ook uit 😂.

2 maanden geleden

Zo moe.. zo intens moe.. ik herken mezelf helemaal niet meer. Is het eindelijk lekker weer, tijd om op pad te gaan.. kom ik niet verder dan de bank😩

2 maanden geleden

Misselijkkkkk 🤢🤢🤢 bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde verhaal en hoopte echt dat het deze x anders zou zijn, maar helaas 🤣 En ik ga er veel meer door eten, vooral brood enzo 😩

2 maanden geleden

Vooral zo ontzettend moe!! Bah, na 2 uurtjes op wil ik alweer slapen (heel onhandig met bijna 3 jarige thuis 🙄)

2 maanden geleden

Even klagen dat we dagen moeten wachten tot een eerste echo 😴 is het geen bbz of mola zwangerschap bijvoorbeeld, klopt het hartje (snap dat het pas vanaf een x aantal weken kan). Als de eerste echo goed is weer wachten tot de tweede echo, dan weer wachten voor de nipt. Kortom de onzekerheid en het wachtbankje bah bah bah! Ik wil weten dat het goed zit, het daarna iedereen vertellen en gaan shoppen voor die kleine 🫣😃 die klachten neem ik voor lief maar dat wachten 😞

2 maanden geleden

Zoooo moeeee, en ook sinds vandaag zoo misselijk.. hoe doen mensen dit? Hoe moet je werken hoe beweeg je jezelf uberhaupt naar de wc toe...

2 maanden geleden

Ik heb het helemaal gehad met de misselijkheid. Heb nog niet (nouja, een klein beetje dan) gespuugd maar man man man. Soms gewoon hele dagen misselijk. Kan ook geen volle maaltijd eten want dan word ik ook misselijk. En dan ben je misselijk met bere honger. De krampen in je maag dan.. 😭😵‍💫 echt even klaar mee.

2 maanden geleden

Reactie op Mm222

Zoooo moeeee, en ook sinds vandaag zoo misselijk.. hoe doen mensen dit? Hoe ...
Ditttt! Niet leuk hè!

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik heb het helemaal gehad met de misselijkheid. Heb nog niet (nouja, een kl ...
Ik voel je!! Heb precies hetzelfde & dan ook nog zoooo moe

2 maanden geleden

Reactie op Dag biefstuk

Even klagen dat we dagen moeten wachten tot een eerste echo 😴 is het geen ...
Hier hetzelfde en mijn man zegt dan tegen me als ik onzeker ben over de baby: je maak je zelf gek alles is goed gewoon positief denken bij de vorige zwangerschap had je ook geen klachten dus denk daar maar aan. Ik tel de dagen af voor de eerste echo, nog 12 dagen 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Whiittiej

Hier hetzelfde en mijn man zegt dan tegen me als ik onzeker ben over de bab ...
Hier ook 🙈 zo van het is zoals het is en als er iets niet goed is dan kunnen we daar toch niets aan veranderen. Dan willen we dat wel snel weten toch want we hopen het beste toch! Wij zitten er 24/7 mee en het is ons lichaam, zij staan aan de zijlijn dus laat ze maar praten zover mogelijk 🫣😬 hier 6 weken en aanstaande donderdag de echo. Wat duren die wachtdagen lang.... Naast alle kwalen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Dag biefstuk

Hier ook 🙈 zo van het is zoals het is en als er iets niet goed is dan kunn ...
Kan me ook wel Voorstellen dat die mannen niet goed weten wat ze anders moeten zeggen, mijn man zei gisteren exact hetzelfde🤭