100 Reacties

2 maanden geleden

Oke dus ik heb honger en eet, blijf honger houden dus eet weer wat. Weer even wachten, jahoor, nog honger dus weer eten. Nog steeds honger, maar ik realiseer me dat ik anders ga overeten en dat leidt tot overgeven dus dat wil ik niet. 30 minuten later ligt alsnog de inhoud van mijn maag in het teiltje. Zucht.

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Oke dus ik heb honger en eet, blijf honger houden dus eet weer wat. Weer ev ...
Ohja en denk maar niet dat de honger weg is 😭😭

2 maanden geleden

Ik ben inmiddels wat minder gaan werken vanwege vermoeidheid en andere kwaaltjes.. Ik vertelde dit tegen een een mannelijke collega (42), zegt ie: “ooh joh, mijn moeder heeft toen ze zwanger was van mij gewoon al die tijd doorgewerkt! Stond de dag voordat ik geboren werd nog in de supermarkt!”.. Lullo😑

2 maanden geleden

Reactie op miewie

Ik ben inmiddels wat minder gaan werken vanwege vermoeidheid en andere kwaa ...
Fijn, heb je niks aan zo'n reactie

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ik heb vandaag toch maar die polsbandjes tegen wagenziekte besteld, zouden ...
Kauwgom helpt bij mij echt heel goed bij wagenziekte

2 maanden geleden

Die vlagen misselijkheid die ineens opkomen waarbij ik soms echt sta te kokhalzen. Gelukkig niet heel erg vaak, maar soms zo irritant

2 maanden geleden

9.50 bij de afspraak aankomen, die om 10.00 is. Dus snel nog plassen. Om 10.20 nog niet binnen worden geroepen en eigenlijk moet ik weer plassen. Maar durf niet te gaan, want ik ben alleen naar de afspraak, straks loopt het mis. 10.30 binnen worden geroepen voor de afspraak. 10.50 weer naar buiten stappen. He! Een toilet, maar nou hoef ik niet meer 🫣

2 maanden geleden

Ik ben zo zo verschrikkelijk vergeetachtig 😫😫 Niet te doen!

2 maanden geleden

Het gaat opzich met mijn misselijkheid heel goed, weinig last van. Helaas bloed iknvanaf 8w. en doe ik rustig aan. Gister avond na 2 kopjes thee, geen misselijkheid, maar ik gooide ze er gelijk uit. Mijn vriend ging me gelijk vertellen dat ik mijn buikspieren meer moet ontspannen tijdens het kotsen om meer bloed verlies te voorkomen. Hij bleef gewoon zitten want de poes zat op schoot, en hij werd vervolgens boos dat ik de troep gelijk opruim. Pfff en dan zou het liggen aan mijn emotionele hormonale moodswing zeker.

2 maanden geleden

Reactie op Nina24A

Ik ben zo zo verschrikkelijk vergeetachtig 😫😫 Niet te doen!
Heb ik ook last van, vergeet de naam van mijn beste vriendin. Maar ik denk dan "zolang ik mijn autosleutels niet in de koelkast leg, gaat het goed"

2 maanden geleden

Gisteren heel de dag op bed doorgebracht en het ziet ernaar uit dat vandaag niet veel anders gaat zijn, gelukkig vind mijn oudste (8 maanden) het niet erg om bij mama op bed te hangen. Maar wat voel ik me beroerd met die hitte

2 maanden geleden

Reactie op Nina24A

Ik ben zo zo verschrikkelijk vergeetachtig 😫😫 Niet te doen!
Dit heb ik ook, echt vreselijk!🙈🤣

2 maanden geleden

Ik trek deze bloedhitte zo slecht met mijn hg. Donderdag en vrijdag voor de 4e keer opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens uitdroging, en lig nu weer voor halfdood op de bank. Niet dat t met koud weer nou zoveel beter gaat maar die hitte maakt t nog kutter. Zo, dat moest er even uit.

2 maanden geleden

Mijn motivatie om ook maar iets te doen (maar voornamelijk werk) is echt gedaald tot ver onder het 0-punt. Ben toe aan een jaar niets doen of een hele lange vakantie (niet letterlijk😉) Maar Pff, het liefst lig ik de hele dag op de bank. Het leven voelt dan ook even heel zwaar als ik wel iets moet 😂

2 maanden geleden

Ik trek deze hitte zoo slecht 😑😑

2 maanden geleden

Reactie op annelynnn

Ik trek deze hitte zoo slecht 😑😑
Same!

één maand geleden

Ik kon al slecht met hitte omgaan, het heeft nu een nieuw dieptepunt bereikt 😅

één maand geleden

Ik ben al de hele dag misselijk, tenzij ik aan het eten ben. Alleen dan voel ik me oke. Maar ik kan niet 24/7 eten. Was me net beter gaan voelen vanaf 10w en nu 11w1d en dus dit. Yuck

één maand geleden

Heb even wat steun nodig😔🥺gisteren kei hard onderuit gegaan!! Bleef op de een of andere gekke manier haken met mijn schoen en voor ik het wist lag ok voorover op de grond met m'n enkel dubbelgeklapt en de rest gelukkig op gevangen met m'n knie maar maak me toch zorgen voor de kleine ukkepuk🙄 ze konden bij de hap geen echo maken en heb vrijdag pas een afspraak.. zit nu thuis met een gescheurde enkelband🥴

één maand geleden

Heb goeie dagen en mindere, vandaag somber en nergens zin in. Beetje slapen en serie kijken, voel mij moedeloos terwijl het zulk mooi weer is en ik er normaal lekker uit zo gaan. En heb last van jaloezie naar mijn vriend toe!! Vreselijk irritant onzeker gevoel bluh. En het eten is een balans, met beschuit/crackers/havermout/yoghurt/banaan en avond eten zo simpel mogelijk, en anders misselijk en beroerd 🫠