134 Reacties
2 maanden geleden
Geen idee of dit onder klagen valt, maar bij het aankleden deze ochtend scheurt mijn bh (wilde nog eens mijn kanten aan die best rekbaar is... dacht ik...), mijn salopettje waar ik de laatste weken in geleefd heb scheurde aan de broekzak en bij het aantrekken van mijn kousen komt mijn teen er doorheen piepen 🤣🤨
Hoe dan 😅😅
één maand geleden
Mijn schoonouders komen vanmiddag 🥺. Dat wordt weer 3 uur lang naar m'n spelende peuter staren zonder enige intelligente vorm van conversatie.. Het zijn sowieso niet de meest heldere geesten, maar sinds de komst van ons kind komen we niet verder dan 'hoe is het met jullie'; 'goed'. Verder maken ze nooit wat mee, hebben totaal geen hobbies, hebben gewoon geen conversatie stof.
Wish me luck 🥹
één maand geleden
Reactie op YH89
De opmerking of het gepland was krijgen wij ook continu. Snap het overigens ...
Bij ons is dat ook een beetje. Ik ben 41 maar mijn vriend is wel wat ouder. Tegen mij zeggen ze, gefeliciteerd was het gepland. Ik reageer gelijk met dat dit de 8x voor de eerste is. Dat helpt met de reacties van of het wel verstandig is.
Maar als ze daarna mijn vriend tegen komen laten diezelfde mensen blijken dat het kennelijk mijn 'schuld' is dat hij nu nog een baby mag verwachten. Alsof het alleen mijn keuze was. Best irritant.
één maand geleden
Reactie op YH89
De opmerking of het gepland was krijgen wij ook continu. Snap het overigens ...
Het kan ook zo naar over komen als je al heel lang in een traject zit bijvoorbeeld..gevaarlijke vraag ik zou het ook nooit zeggen maar mensen gewoon feliciteren met het gelukje in hun buik !
één maand geleden
Ik ben zo stront verkouden. Kan alleen maar door mijn mond ademhalen en slaap al sinds woensdag nauwelijks.
Hoe lang nog tot de verkoudheid over is😓
één maand geleden
Reactie op sabienvanraaij
Ik ben zo stront verkouden. Kan alleen maar door mijn mond ademhalen en sla ...
Duurt bij mij al 2 weken 😩 kon daardoor ook niet op mn buik slapen (want te benauwd) en nu is mn buik teveel gegroeid waardoor het niet meer fijn is, voelt echt als beetje zonde 😂😂
één maand geleden
Hier ook heel verkouden! Ik vind het ook zo veel moeilijker nu al mijn standaard verkoudheidsbestrijders niet mogen! Geen Vicks, geen neusspray, geen keelpastilles… het houdt niet echt over 😅
één maand geleden
Ik ben nu ook enorm verkouden 😩 ben het nu al helemaal beu om niet door mijn neus te kunnen ademen. Ik ben nu 18+5 en al zware griep en corona te pakken gehad en nu dus verkouden, heel fijn zo'n slechte weerstand.
Hoop dat iedereen snel weer beter is!
één maand geleden
Maagzuur, refluxklachten, boeraanvallen, chronisch verstopte neus, slaapproblemen, paniekaanvallen, misselijk 🙄 Kan zo nog wel even doorgaan, 22+1 nu, dus heb nog wel even te gaan.