134 Reacties
één maand geleden
Reactie op rmdb1992
Het ziek zijn heeft zich doorgezet.. naast opgezwollen keel hoest ik nu lon ...
Nou.. net na aandringen van iedereen uit mijn omgeving naar de huisarts geweest en moet aan de antibiotica🥴. Aan de ene kant fijn dat ik niet helemaal gek was dat ik mij zo slecht voelde.. aan de andere kant kut want medicijnen. En voor het hoesten zelf kunnen ze helaas niks doen. Dus slapen zit er nog even niet in🫠
Hopelijk doet de antibiotica snel haar werk.
één maand geleden
Reactie op miewie
Ik ben normaal al favoriet onder de muggen, maar het is sinds m’n zwangersc ...
Squitos heeft een muggenspray en muggenstickertjes die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken!
En de stickers ook bij je kindje vanaf de geboorte, de spray bij kindjes vanaf een jaar.
Het werkt hier echt top!
één maand geleden
Blijf piekeren over het feit dat ik niemand ken in dezelfde levensfase, die in de buurt woont. Zou graag sociale contacten op willen doen, ook omdat ik zonder werk thuis zit en de dagen erg lang voelen. Meer behoefte aan sociaal contact, maar geen idee hoe.
één maand geleden
Reactie op moronthefloor
Blijf piekeren over het feit dat ik niemand ken in dezelfde levensfase, die ...
Misschien een topic aanmaken (of kijken of er al een is) Voor (aanstaande) moeders in jouw regio! Door op zo'n topic te reageren heb ik nu ook heel leuk contact met 3 andere moeders uit mijn omgeving 😊.
Verder zou je kunnen kijken of er mamacafe bij jou in de buurt is, dat is vaak gratis en daar komen mama's met kinderen.
één maand geleden
Reactie op Eeneneen
Misschien een topic aanmaken (of kijken of er al een is) Voor (aanstaande) ...
Ik was er toevallig net op aan het zoeken, of er al zo'n topic is haha. Mamacafe had ik nog niet van gehoord, bedankt voor de tip!
één maand geleden
MAAGZUUR 🫠 Verpest vaak mn eetlust! Bekkenpijn af n toe, waardoor ik net een bejaarde voel als ik een stuk loop en pauzes moet nemen.
één maand geleden
Reactie op judithlouise
Maagzuur, refluxklachten, boeraanvallen, chronisch verstopte neus, slaappro ...
Hier dezelfde klachten. 23 weken nergens last van gehad. Nu 25,1 en man man man misselijk en ik voel het maagzuur klotsen bah. Dan het kleine meisje die lekker aan het trappelen is wat ook niet echt werkt met een gevoelige maag 😅 gelukkig mag je af en toe een rennie nemen. Ow en de verkoudheid die al 3 weken aanhoud ben ik ook zat 😂 zo das even lekker het zeiken over het mooiste wat er kan gebeuren
één maand geleden
Reactie op moronthefloor
Blijf piekeren over het feit dat ik niemand ken in dezelfde levensfase, die ...
Dit gevoel ken ik! Al ben ik wel gewoon nog aan het werk! Waar woon je ergens? 😊
één maand geleden
Reactie op kathelijne1999
Dit gevoel ken ik! Al ben ik wel gewoon nog aan het werk! Waar woon je erge ...
Omgeving Gouda!