8 Reacties
9 maanden geleden
Ik heb hetzelfde probleem als jou TS! Ik ben best slank van mezelf maar met redelijk volle borsten (en nu helemaal met de borstvoeding!!), dus ongeveer alle kleding dat gemaakt is om te voeden maar ook geschikt is voor zwangeren, doet me lijken op een tent op stokjes. Echt niet charmant
Wat ik doe, is een voeding hemdje van de H&M onder mijn normale kleding stoppen, en als ik moet voeden doe ik mijn normale shirt omhoog. Soms, als die een beetje los zit een de neiging heeft om naar beneden te vallen, stop ik een stukje in mijn bh zodat het goed blijft zitten en mijn zoontje comfortabel kan drinken
Ik ben nog op zoek naar mooie jurkjes die ook handig zijn met borstvoeding, om ze lekker in de zomer te dragen, maar die ben ik nog niet tegengekomen. Dus als iemand een goede tip heeft, houd ik me aanbevolen 馃槉
9 maanden geleden
Ik draag altijd een voedingshemd onder mijn kleding. Dan kan je eigenlijk alle tops aan. Andere optie is een blouse met knoopjes.
9 maanden geleden
Reactie op Alyssa van den Brink
Ik heb bij shein kleding besteld !
Daar heb ik ook al gekeken. Maar daar zag ik dus alleen maar zwangerschapsmodellen. Wat voor soort kleding heb je besteld? Even benieuwd 馃槆
9 maanden geleden
Ik liep hier ook tegen aan. Ik heb nu jurkjes en bloesjes gehaald met knoopjes aan de voorkant. Die kunnen prima in je broek en door de knoopjes ben je gemakkelijk bij je borst.
Evt met een voedingstop eronder, ik zelf heb gewoon simpele hemdjes met spaghetti bandjes een maatje groter besteld die ik gemakkelijk naar beneden kan trekken. Ideaal vind ik.
9 maanden geleden
Ik twijfel alleen om wat voedingshemdjes te kopen (zodat mn buik bedekt blijft). Verder draag ik vrijwel alles. Shirts en truien doe ik gewoon omhoog. En buiten de deur kies ik bv voor iets met een rits, een open vest, wikkel vest/shirtje of iets met knoopjes. Heb eigenlijk nooit speciale kleding gekocht, ook niet bij mn dochter die ik 14 maanden gevoed heb :)