30 Reacties

één maand geleden

Tips voor winkels zijn trouwens ook zeker welkom!

één maand geleden

Jurkjes en rokken met elastische band.

één maand geleden

Heel herkenbaar, ik vind het bizar, maar kom al sinds week 7-8 niet meer in m'n spijkerbroeken, dus heb een tijdje in van die soort cargo-broeken van een mooie glanzende stof (dus oogt echt wel wat netter) vertoefd tot nu toe. Had die toevallig meegenomen toen ik bij m'n vriend in Amsterdam was (dappermarkt), gewoon om te proberen. Bleek de uitvinding van de eeuw voor mij op dat moment🤣 Echter zitten zelfs die inmiddels niet meer heel top, mijn buik groeit echt al flink (3e kindje) en ik miste echt m'n jeans, dus ik ben sinds een week of 2 ook wel verhuisd naar echte zwangerschapsjeans. Je hebt die tegenwoordig ook in alle soorten/maten/pasvormen dus er is altijd wel iets wat past. Zelf zweer ik bij merken als Noppies/love2wait en H&M qua pasvormen. Van prenatal zit bij mij niet qua pasvorm (te wijd). Verder draag ik - nu het weer het nog toelaat - heel veel jurkjes. Misschien heb je er wat aan😊

één maand geleden

Ik draag momenteel van die stoffen flared zwangerschapsbroeken. Zitten bij mij perfect

één maand geleden

Ik heb hetzelfde. Mijn buik is nog heel bescheiden maar die knoop en strakke taille van een spijkerbroek zaten toch echt niet meer lekker. Ik dacht ook dat die zwangerschapsjeans met zo’n rekbaar stuk bij je buik nog veel te ruim zouden zitten maar die band rekt heel erg mee dus dat kan al vroeg (vraag me nu wel af of die dan niet mega knelt op het eind van de zwangerschap?). Ik heb er een paar van de h&m gekocht. En inderdaad van die normale palazzobroeken met een elastieken band kunnen ook nog prima.

één maand geleden

Als nog wel past maar alleen te strak kan je knoop elastiek kopen. Is elastiek met knoopgaten erin. Je doet je knoop daarin dan elastiek door gaatje en dan andere knoopopenimg ook om de knoop. Dan heb je iets meer ruimte. En als dat niet meer fijn is zou ik zwangerschapsbroeken doe

één maand geleden

Of iets als dit? https://www.zalando.be/mamalicious-mlbion-cropped-straight-leg-jeans-light-blue-denim-m6429a0de-k11.html?size=30x34&lang=nl&otid=default&wmc=SEM320_NB_GO._2131274322_709878898_45511208348.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9197367||g|m||163687977083||pla|M6429A0DE-K110030034|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_ZC2BhAQEiwAXSgClqNEB0LMxuQgHa239yyvp0gci8ZH2lyfPGQpngnlhPHSEM04-QPUThoC7K8QAvD_BwE Ik ben van plan dit met mijn meest versleten jeans te doen, kan die nog een laatste functie bieden.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Of iets als dit? https://www.zalando.be/mamalicious-mlbion-cropped-straight ...
Oei de link lijkt niet helemaal goed gegaan. Hopelijk werkt die voor je.

één maand geleden

Ik ben laatst op pad gegaan voor wijde / flared broeken met elastieken band. Veel keuze bij oa cotton club, costes, guts & gusto. Zit heerlijk. En ik vind t wel lekker stijltje met oversized tshirts die hebben ze daar ook wel

één maand geleden

Ohja zie ook wat je zegt dat oversized shirts niet voor elke gelegenheid zijn. Ik struggle zelf ook beetje met “bovenkantjes” voor kantoordagen. Gaat nu nog wel maar voor hoe lang 😂 ik kreeg de tip ook blazers en jasjes, die passen altijd als je ze open hangt en dan leuk je een oversized shirt ook wat op. Nu te warm maar wellicht voor over paar weken

één maand geleden

Jurken, rokken en zomerse broeken met heel veel rek die dus niet zo drukkend voelen

één maand geleden

Ik heb bij de Temu tailleband verlengers besteld in verschillende kleuren. Echt een aanrader!

één maand geleden

Ik draag nu veel jurken en dunnere broeken met een elastieken band. In ieder geval geen spijkerbroeken, die zitten niet meer lekker 🙈 Als het straks wat kouder wordt dan ga ik wel shoppen voor zwangerschapskleding.

één maand geleden

Ribbed tshirts van de h&m. Heeeerlijk! Lekker zacht. Zit gewoon mooi om je lijf nu, maar rekt mooi mee met de zwangerschap.

één maand geleden

H&M broeken before &after, echt ideaal! Miste het gevoel van dragen van een ‘normale’ broek. En omslagjurkjes in eigen maat of een maat groter

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Ribbed tshirts van de h&m. Heeeerlijk! Lekker zacht. Zit gewoon mooi om ...
De normale of zwangerschaps?

één maand geleden

Reactie op 92kirsten

De normale of zwangerschaps?
Zwangerschaps. Maar die kan ik gerust nog na de zwangerschap aan. Ze zien er verder niet uit als zwangersschapskleding 😊

één maand geleden

Dat is hier ook een uitdaging ik was veel afgevallen door een maagverkleining maar alles van shirtjes zit te strak. Heb nu gister net een zwangerschaps shirtjes gekocht bij Prénatal met korte mouw en draag van Jacqueline de yong van die nette pantalons waar stretch in zit! Die rekken aardig mee.

één maand geleden

Tip online bij prenatal heerlijke stretch shirtjes afgeprijsd heb er net nog 2 bijbesteld

één maand geleden

Iemand tips waar flared broeken te halen? Als het kouder wordt dan heb ik een probleem want geen enkele broek past meer 🤭