30 Reacties

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Iemand tips waar flared broeken te halen? Als het kouder wordt dan heb ik e ...
Ik heb hele fijne van de prenatal

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Iemand tips waar flared broeken te halen? Als het kouder wordt dan heb ik e ...
Sting!! Gewoon een maat groter. Zitten super lekker

één maand geleden

Ik groei tijdens mn tweede zwangerschap nog sneller dus heb toevallig net zwangerschaps leggings besteld. Heb 2 rib leggings, 1 van noppies en 1 van mamalicious. Echt het zit zo fijn 😍 vorige zwangerschap had ik normale leggings met stretch, maar dan voel je toch constant een band op je buik. Nu is t gewoon alsof ik niets aan heb 😁

één maand geleden

Ik heb dat probleem ook, nu 13+1 en vanaf 12 weken kan ik echt mijn spijkerbroeken niet meer dicht krijgen.. ik kon alleen mijn stoffen broeken nog aan, bij de only hebben ze een hele fijne waar je echt in kan groeien, met zo’n elastieke band. En die zijn nog leuk ook, dus heb er gelijk wat nieuwe bij gehaald. Shirts gaan hier nog redelijk!

één maand geleden

Reactie op 92kirsten

H&M broeken before &after, echt ideaal! Miste het gevoel van dragen ...
Ik zit even te kijken maar wat maakt die broeken nou zo fijn? Wil ook wel graag spijkerbroekie nog maar even check op deze dan haha

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Ik heb dat probleem ook, nu 13+1 en vanaf 12 weken kan ik echt mijn spijker ...
Oh de only kom ik normaal nooit, dus dat is een goede. Zal eens bij zalando kijken wat ze hebben 😋

één maand geleden

Reactie op Peony94

Ik groei tijdens mn tweede zwangerschap nog sneller dus heb toevallig net z ...
Ik zag die idd ook al voorbij komen! Vindt het alleen zo jammer dat deze leggings nooit zakken hebben zoals sommige sportleggings, ben daar eenmaal aan gewend nu dus te verwend daarmee 🤭

één maand geleden

Reactie op nice88

Dat is hier ook een uitdaging ik was veel afgevallen door een maagverkleini ...
Ja dat herken ik! Ik heb nog wat bandshirts etc van voor mijn operatie, die hoop ik straks verder in mijn zwangerschap te kunnen dragen en dan ditmaal als oversized.

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb hetzelfde. Mijn buik is nog heel bescheiden maar die knoop en strakk ...
Ik had een paar zwangerschapsbroeken en leggings gepast, maar die zaten nog heel ruim bij mijn buik. Misschien gewoon net mis gegrepen. Vindt in de fysieke winkels ook weinig zwangerschapskleding hangen, en pas het dan daar liever dan ik maar blijf bestellen en retourneren 😅

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Of iets als dit? https://www.zalando.be/mamalicious-mlbion-cropped-straight ...
Om heb dus zo'n broek in de uitverkoop van love2wait gekocht, wel maatje kleiner dan ik normaal heb...weet niet of ze groot vallen, of dat ik toch meer ben afgevallen dan lijkt...maar deze variant is echt top met 13 weken 2e kindje!! Die met zo'n hoge band zakken echt nog af of zit wijd bovenaan, maar deze met die elastische stukken aan de zijkant zit echt heerlijk!!! Eindelijk weer een spijkerbroek aan ipv hele tijd jurkjes