4 Reacties

4 maanden geleden

Ik wilde net reageren in je andere topic, maar lukte niet. Je had die dus alweer verwijderd. Begreep er eerst niets van 😅 Ik ben ook 6+5 vandaag. Gelukkig maar 2 dagen last gehad van een opgeblazen buik, nu is die weer normaal. Denk je dat het voor iedereen opvalt, of is het enkel voor jezelf zichtbaar? Pas je je gewone broek nog? Dan denk ik eerlijk niet dat iemand anders het zal merken als je buik wat dikker zit en anders zeg je dat je last hebt van je maag (want dat is het nu eigenlijk ook). En anders jurkjes en los vallende bloesjes?

4 maanden geleden

Oh hier net zo ! Ik lijk (met name eind van de middag en 's avonds) wel 20 weken zwanger. Ik probeer veel losse shirtjes te dragen, al lukt dit niet altijd want daar heb ik er niet zoveel van 😅 dus die probeer ik zoveel mogelijk naar het werk aan te doen, en dan thuis maar strak spul.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik wilde net reageren in je andere topic, maar lukte niet. Je had die dus a ...
Heb wel het idee dat het op kan vallen. Ben heel veel afgevallen voor ik zwanger raakte. Vraag mijn vriend ook wel eens of hij wat kan zien en dan geeft hij gelukkig wel eerlijk antwoord 😃

4 maanden geleden

Losse jurkjes dragen. Ik heb nu via Vinted veel lossere items gekocht, zodat ik er een tijd mee doorkan. Door grotere borsten juist het idee dat dat meer opvalt dan de buik haha (maar ik had dan ook al wel overgewicht)