7 Reacties

één maand geleden

Voor de hoeveelheden zou ik gewoon even een uitsetlijst bekijken. Je hebt er hier een in de app staan, maar ook genoeg op internet (ik zou het zo niet weten uit mijn hoofd). Een jasje zou ik zeker wel aanschaffen ja. Zal ook niet de eerste keer zijn als er in april nog sneeuw valt. Ik ga zelf wel uit van koude maanden van feb t/m april. En die kleintjes wil je altijd wat warmer aankleden dan jezelf.

één maand geleden

Uitzetlijst**

één maand geleden

Ik zou juist geen jasje doen. Als ze zo klein zijn is dat lastiger aan doen. Je kan ik in de kinderwagen een wollen onderlaken of dekentje leggen je kind erop een dan dekentjes eroverheen en dat alles even met een kruik opwarmen voor je kindje in de wagen gaat. Veel makkelijker en ligt lekkerder voor je baby :) Als je met een draagzak gaat wandelen is een dikker vestje wel handig maar als je zo'n jas hebt die je dicht ritst is dat volgens mij niet nodig want je kindje wordt al warm door jou en kan met jas/vest snel te warm worden. Dus je kan ook even wachten met kopen en als je het toch wel nodig hebt kun je het nog na de geboorte kopen. Voor de rest kijk lekker op de uitzetlijsten. Ik heb uiteindelijk iets meer gekocht dan wat daar op stond omdat de wasmachine wel heel vaak aan moest met weinig erin hier. Maar dat heb ik na de geboorte ondervonden en wat bij gekocht. Dan weet je ook de maat die je nodig hebt enzo dus vond ik fijner!

één maand geleden

Ik zou sowieso niet teveel doen. Wanneer je baby er is weet je hoe groot je baby is en wat je mist als je besteld is het er een dag later. Naar buiten ga je de eerst 3/4 dagen nog niet met de baby want dat mag nog niet ivm het warmhouden dus in die tijd kun ne ook kijken naar het weer e of de winterjas nodig is

één maand geleden

Wij hadden zo’n berenpakje voor in de kinderwagen. Daarover nog een dekentje. Vonden wij makkelijker dan een winterjasje

één maand geleden

Ik zou een jasje doen in een maatje groter. Zelf heb ik een merino wol jasje, die gaan vrij lang mee, vallen ruim. Voor de eerste tijd hebben wij een wollen soort van "slaapzak" voor in de kinderwagen. Gewoon een soort lange deken die je dicht kan ritsen. En een merino wol overpakje voor buiten, ook voor in de draagzak. Heel zacht, niet kriebelig. Houd warmte goed vast en zorgt er ook voor dat je kindje niet te warm wordt. Wij hebben ook een hond dus wanneer het weer kan wordt er veel gewandeld . We wonen in het oosten van Nederland, hier is het toch vaak wat kouder een meer vriesnachten en dagen.

25 dagen geleden

Bekijk de uitzetlijst van 24baby die heeft mij erg op weg geholpen qua hoeveelheden. En ik zou een berenpakje halen. Wij hebben hem toen van de h&m gekocht