239 Reacties

3 maanden geleden

Hey hey, ik ben 2 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb aankomende woensdag al de eerste echo met 6 weken en 3 dagen. We duimen dat er al iets te zien zal zijn🥰 ik denk zelf dat we een meisje krijgen💞 mijn vriend denkt een jongetje💙 ik ben heeel benieuwd. Ik heb verder geen last van symptomen of kwaaltjes. Dit vond ik in het begin heel eng! Maar ik hoor gelukkig vaker dat andere dames ook geen symptomen of kwaaltjes hebben, dat stelt een beetje gerust 🙃

3 maanden geleden

Hi! Hier zat ik op te wachten, denk ik! Heel fijn om inderdaad contact te hebben met vrouwen die qua weken gelijk lopen. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. De uitgerekende datum ligt rond 3 februari. Maandag 24 juni hebben we de eerste echo, dan 8 weken zwanger. Qua kwaaltjes valt het heel erg mee. Ik heb wat gevoelige borsten en heb het 's nachts heel warm! Is die warmte herkenbaar? Ik heb geen idee of het een jongen of meisje gaat worden. Ik hoef het niet te weten, maar mijn vriend wil dat wel graag. Dus vind ik dat ook prima, weten nog niet of we het ook met anderen gaan delen. In mijn familie is de eerste tot nu toe altijd een meisje, al ruim 100 jaar. Maar iemand moet de uitzondering zijn hè!

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hi! Hier zat ik op te wachten, denk ik! Heel fijn om inderdaad contact te h ...
Ja hier ook heel warm! Lijken wel een soort opvliegers haha.

3 maanden geleden

Leuk! Hier voor nu 2 feb uitgerekend! Wil je een app groepje maken?

3 maanden geleden

Inderdaad fijn! Ik maak me ook zorgen dat ik bijna geen klachten heb maar zo te lezen hoef ik me nergens druk om te maken, het zal wel aan de geschatte uitgerekende datum liggen want die ligt ook op 2-2 haha En hier ook veel last van opvliegers en zweten ‘s nachts.

3 maanden geleden

Leuk! Ik ben 11 februari uitgerekend van onze eerste 🥰 Ik heb flink pijn in m’n borsten, en buikkrampjes zijn aanwezig. Verder extreem moe, eind middag/avond moet ik nu een powernap nemen. Pas op 1 juli de eerste echo. Super spannend en wil niet wachten! Tips om de spanning te remmen?

3 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben rond 6 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Vind het heel spannend, maar voel me vrij goed! Met vlagen vermoeid, pijnlijke borsten en wat sneller emotioneel. We hebben op 24 juni onze eerste echo, dan ben ik 7,5 week zwanger. Mijn man denkt een jongetje, maar we hopen beide op een meisje! Ik probeer vooral mijn lichaam rust te geven en niet te veel na te denken over de zwangerschap. Je hebt nu toch geen invloed meer op uitkomst. Vertrouwen hebben dat je kindje zich gaat ontwikkelen in je lichaam. Wel fijn dat mijn man nu extra attent is met ontbijt op bed enzo, daar kan ik wel aan wennen!

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 februari. Dit is onze eerste samen. Ik heb al 2 bonus kinderen .. 17 juni staat onze eerste echo gepland. Ik ben dan precies 7 weken. Ik denk zelf een jongetje. Mijn man dacht eerst een meisje maar denkt nu weer een jongen... morgen Waarschijnlijk weer een meisje🤣🤣🤣🤣 haha nee grapje.. Kwaaltjes: boobies waar je niet tegen aan moet komen😵‍💫, 24/7 hongerig🤤, hoofdpijn😮‍💨 extreem moe... ik dommel vaak weg op de bank nu🥱😴 , opgeblazen buik🥲 maar voor derest gaat het goed! Trust the process🙏🏼🥹

3 maanden geleden

Hier een uitgerekende datum van 2/2/2025, zwanger van ons tweede kindje. Eerste zwangerschap een HG zwangerschap gehad en de tweede zwangerschap helaas een miskraam. Sinds vandaag weer enorm misselijk (5+6), hopelijk blijft die HG me bespaard 🤞🏽

3 maanden geleden

Hoi! Uitgerekend op 5 februari! En ik heb ook een dochtertje van 1,5 jaar geboren in november. Heel spannend allemaal weer 🥰

3 maanden geleden

Hoi Allemaal, Een bewust alleenstaande mama hier 🤰🏼 Ik ben als het goed is op 02/02/2025 uitgerekend , zwanger geraakt doormiddel van IVF (eerste poging) dus dat is goed uit te rekenen. Ik zou heel graag willen weten wat het word. Zelf denk ik een jongen 👶🏻 Met de kwaaltjes gaat het nu nog goed, alleen erg pijnlijke borsten en slaap echt heel veel. Ik ben nu 5+6 zwanger, 24/6 eerste echo 🙏🏻

3 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben uitgerekend op 10 februari en ben vandaag 4+5 🥰 ik heb 25 juni mijn eerste echo 😍 Mijn eerste zwangerschap en ik vind het super super spannend! Ik merk dat de dagen voorbij kruipen en ik mij behoorlijk druk en bang maak na verhalen die ik heb gehoord en gelezen 😢 Het maakt me soms erg verdrietig (fijn die hormonen 🤭) Tot nu toe heb ik erg gespannen borsten die ook wat lijken te groeien, veel krampjes die lijken op menstruatie krampjes én word ik misselijk als ik niet om de zoveel tijd wat eet 🤭 Leuk om met jullie te praten, aangezien we een beetje dezelfde termijn hebben ☺️

3 maanden geleden

Hi allemaal! Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben vandaag 5 weken en zwanger van de eerste. Het voelt nog een beetje onwerkelijk om te zeggen en het is natuurlijk heel pril, maar ben stiekem al heel blij. Online zie ik dat ik 8 of 9 februari ben uitgerekend. Zelf ben ik 10 februari jarig, dus vind het al bijzonder allemaal. Eerste echo staat bij mij gepland op 5 juli, dus nog even wachten en geduld hebben! 🥰

3 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben (waarschijnlijk) 5 februari uitgerekend. Dit wordt mijn vierde kindje, ik heb 3 jongens van 11, 10 en 10 maanden. De eerste echo staat gepland op 19 juni. Ik heb nog geen gevoel bij het geslacht. Nog een jongen erbij zou de bende compleet maken, maar een meisje zou ik ook erg leuk vinden. Wij willen het wel graag weten, ik kan echt niet wachten tot de bevalling haha. Ik heb weinig klachten, heb het regelmatig bloedheet, ben moe en heb moeite met slapen, heel af en toe misselijk, maar verder nog nergens last van

3 maanden geleden

Hoi Dames, Wat een leuk idee deze groep! Bijzonder dat we zo gelijk lopen! Ik ben nu 5+1. Uitgerekend 5/6 februari. Heb mijn eerste echo op 18 juni! Wij zijn na 2 jaar en geen gevonden bijzonderheden zwanger geworden bij de eerste IUI poging. Zijn ontzettend dankbaar, maar voelt soms ook nog heel onwerkelijk. Heb nog niet veel kwaaltjes. Wel meer moe en begin nu wat last te krijgen van mijn borsten. Geslacht; nog niet echt een idee ;) Zou het tzt wel graag willen weten!

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben 3 februari uitgerekend. We hebben 17 juni de eerste echo. We hebben een dochtertje van nu 2 jaar en 2 maanden. Ik heb alleen last van pijnlijke borsten, wat sneller moe en soms een vlaag misselijkheid ik de nacht/ochtend, maar lang niet zo misselijk als ik bij mijn dochtertje was. Daarom denk ik dat we een jongetje krijgen 💙

3 maanden geleden

Wat speciaal zoveel baby’s in deze periode! Ik ben zwanger van mijn eerste, waarschijnlijk 9 februari uitgerekend. Heb 4 juli de eerste echo staan. Ik had een week na de ovulatie direct pijnlijke én grotere borsten, dat is nog steeds aanwezig. Heb ook veel last van buikkrampen zoals bij een menstruatie. Voelt wat spannend, ik heb al regelmatig de symptomen van een miskraam gelezen om mezelf gerust te stellen dat dat het niet is. Heb ook een verhoogde kans op een tweeling, dat voelt ook mega spannend.

3 maanden geleden

Hello! Wat leuk dat er zoveel mensen begin feb zijn uitgerekend 😄 Ikzelf ben 31 (30-06 jarig en dan 32 🥳). Mijn laatste menstruatie was 26-04 dus mijn uitgerekende datum is denkik tussen 2-6 feb maar ik twijfel want de websites geven wat anders aan dan wat de verloskundige mij heeft ingepland 😜 Ik mag gelukkig vrijdag de 14e naar de verloskundige praktijk en dan ben ik volgens mij 7 weken! Ik heb een miskraam gehad vorig jaar daarom hebben ze het wat vervroegd gepland. Ik heb dus weinig kwaaltjes wat mij ook weer zorgen baart 😕 misschien ben ik een beetje moe en af en toe witte afscheiding.

3 maanden geleden

Ik ben volgens de site ook op 6feberuari uit gerekend maar volgens me clear blue was ik donderdag tussen de 2 en 3 weken het wordt me eerste kindje ik moet nog een afspraak maken bij de verloskundigen voor me eerste echo zelf zodra me telefoon het weer doet wil ik de eerste echo op de verjaardag van me zus plannen volgens mijn eigen telling zou ik dan 8weken zijn ik wil ook wel graag weten wat het wordt ik heb al een heel mooie naam voor als het een meisje zou zijn ij heb al sins 16 mei last van pijnlijke borsten en een druk gevoel in me onderbuik

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hi! Hier zat ik op te wachten, denk ik! Heel fijn om inderdaad contact te h ...
Hi, ja snachts heb ik het ook heel warm. Ik word daar soms ook wakker van. Pff ik heb nu ineens echt snel last van me onder rug. Wij gaan het wel aan de familie vertellen wat het word, ik zou het niet geheim kunnen houde. 😂