239 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Hey! Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 9+5. As maandag de 2e echo. Hier al ...
Heyhey, hoe is de echo geweest?

2 maanden geleden

Hey lieve dames, mijn naam is Lola. Ik ben 20 jaar en zwanger van ons eerste wondertje. Ik woon samen met mijn lieve vriend in Barabant samen met onze hond Baily. Ik ben uitgerekend op 4 februari en heb aanstaande donderdag de termijn echo... spannend! Ik heb tot nu toe vrij weinig last gehad van kwaaltjes, op vermoeidheid en acne na. Zo leuk om in contact te komen met dames die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn en jullie ervaringen te lezen🥰

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hey lieve dames, mijn naam is Lola. Ik ben 20 jaar en zwanger van ons eerst ...
Hoi Lola, gezellig dat je aansluit in de groep. Waar uit brabant woon je toevallig?

2 maanden geleden

Reactie op Skittle19

Hoi Lola, gezellig dat je aansluit in de groep. Waar uit brabant woon je to ...
S-Hertogenbosch 🥰 en jij?

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

S-Hertogenbosch 🥰 en jij?
Nieuw-Vossemeer, meer Zeeland kant op😅

2 maanden geleden

Reactie op SpruitFebruari2025

Ik ben vandaag 10 weken. Afgelopen week met vlagen ontzettend misselijk gew ...
Heb je het nog steeds

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Heyhey, hoe is de echo geweest?
Heel erg goed! Bijzonder om te zien hoe snel het groeit

2 maanden geleden

Reactie op fleur1991-

Heb je het nog steeds
Misselijkheid niet meer zo heel erg. Wel weer ineens moe, vanavond na het eten in slaap gevallen op de bank. Wel lage rug en buikpijn, en sinds vanavond ook een beetje van m'n zij.

2 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Vandaag termijnecho gehad. Ben nu 11+3 (2 dagen vooruit gezet), dat maakt u ...
Wat grappig. Hier vandaag de termijnecho gehad en was nu ook vooruitgezet met 2 dagen. Heb ook 31-1 gekregen ipv 2-2 (maar blijf wel lekker in deze app) 1-8 hebben wij de 13 weken echo! Ben heel benieuwd!

2 maanden geleden

Hi allemaal, na hoeveel weken stoppen jullie met foliumzuur?

2 maanden geleden

Reactie op Eg12

Hi allemaal, na hoeveel weken stoppen jullie met foliumzuur?
Vanaf 12 weken werd mij geadviseerd door de verloskundige. Vanaf dan slik ik alleen vitamine d3

2 maanden geleden

Vandaag weer een echo gehad. De kleine karate kid was de helft van de echo heel druk en de andere helft lekker rustig. Ik ben 4 dagen terug gezet ik zou nu rond 8 februari uitgerekend zijn

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo 🤗 ik heb ‘m 24 juli. Kan niet wacht ...
25/7 13w echo en 2/2 due date!

2 maanden geleden

Reactie op Beanie2025

25/7 13w echo en 2/2 due date!
Hier een dagje later de 13weken echo, maar ook 02/02 uitgerekend! 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal, mijn naam is Sabien en ik woon met mijn man in Brabant. Ik ben 2 februari uitgerekend van ons 1e kindje. Vorige week met 10+1 weken een goede termijnecho gehad. Mijn kwaaltjes gaan erg op en af. Soms dagen heel veel kwaaltjes en dan weer dat ik mij dagen prima voel!

2 maanden geleden

Gisteren een prachtige termijnecho gehad! Alles was gelukkig perfect en de kleine bapao was flink aan het trappen😊🥰 Ik ben uitgerekend op 5 fabruari

2 maanden geleden

Reactie op Eg12

Hi allemaal, na hoeveel weken stoppen jullie met foliumzuur?
De meeste verloskundigen adviseren tot 12 weken maar het academisch ziekenhuis adviseerde mij de hele zwangerschap omdat het voor de placenta ook erg fijn is ! Dus ik zou lekker de hele zwangerschap doen.

2 maanden geleden

hoi allemaal ik heb vandaag voor het eerst extreme hoofdpijn gehad ik werd in me slaap wakker door de hoofdpijn zo ( 5 uur ochtend) daarna ben ik weer terug weze slapen en nou is het inmiddels 11:00 ik heb nog steeds hoofdpijn

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi allemaal ik heb vandaag voor het eerst extreme hoofdpijn gehad ik werd ...
Heel vervelend… ik heb de laatste dagen ook hoofdpijn die in de nacht opkomt en er nog is als ik wakker word 😩 bij mij ook een stukje oververmoeidheid (eigen bedrijf, 2 kinderen onder de 4). Paracetamol helpt tijdelijk wel goed bij mij.

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Heel vervelend… ik heb de laatste dagen ook hoofdpijn die in de nacht opkom ...
awh jij hebt nog 2 kinderen… pff lijkt me zo zwaar… ik heb net met me arts gesproken ze willen me ff zien ze willen de bloeddruk meten en ze willen naar de urine kijken het kan zijn dat het door een blaasontsteking komt wel gek is dat tuurlijk maar bij zwangerschap veranderen de hormonen