239 Reacties

één maand geleden

Wie voelt zich savonds na het eten ook opgeblazen, semi misselijk en warm en oncomfortabel 😂 lig echt als een uitgebuikte ma flodder op de bank

één maand geleden

Reactie op amomisborn89

Wie voelt zich savonds na het eten ook opgeblazen, semi misselijk en warm e ...
Ik kan sowieso mijn warmte heel slecht kwijt!

één maand geleden

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben nu 14+4. Enige echte kwaaltje wat ik heb gehad is vermoeidheid, dat leek vanaf week 11 wat beter te gaan maar sinds een paar dagen wil ik weer alleen maar slapen 😴

één maand geleden

Reactie op sannnne97

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben nu 14+4. Enige echte kwaaltje wat ...
Pfft ja de vermoeidheid is hier ook nog niet helemaal over helaas. Ik merk wel verbetering gelukkig. Ik ben vandaag 14+3 en vanavond geslachtsecho, terwijl ik eigenlijk gek genoeg niet nieuwsgierig ben maar mijn man wel haha

één maand geleden

Reactie op amomisborn89

Wie voelt zich savonds na het eten ook opgeblazen, semi misselijk en warm e ...
🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️ voel me bijna elke avond tonnetje rond. Alsof m’n buik uit elkaar knapt. Gelukkig weten de meeste mensen in mijn omgeving het nu en kan ongegeneerd onderuit gezakt zitten lekker uitbuiken 😁

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Pfft ja de vermoeidheid is hier ook nog niet helemaal over helaas. Ik merk ...
Ohhh leuk zeg! Veel plezier

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Pfft ja de vermoeidheid is hier ook nog niet helemaal over helaas. Ik merk ...
En wat is het? Hier krijgen we een tweede dochtertje 🩷🩷

één maand geleden

14+4 dagen 🙋🏼‍♀️. Dit is m’n eerste zwangerschap en ik heb gelukkig geen kwaaltjes 🙌🏻. Af en toe voel ik me wel heeeeel opgeblazen 😝 Verder kom ik uit Capelle aan den IJssel. Iemand anders ook van hier of uit de regio?

één maand geleden

Reactie op MenMF

En wat is het? Hier krijgen we een tweede dochtertje 🩷🩷
Wij krijgen ook een tweede dochter 🩷

één maand geleden

Hoi ik ben Kelly 25 jaar en woon in Den Haag dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben vandaag 15+1 zwanger van onze babyboy 💙 ( Gister zijn we er achter gekomen dat het een Jongetje is 💙 ) In het begin was ik heel erg misselijk en moe nu ben ik alleen nog moe smiddags voelt het of me buik op klappen staat haha en vervelendste al 2 weken nu last van hoofdpijn Ik ben 3 Februari 2025 uitgerekend

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Wij krijgen ook een tweede dochter 🩷
Super leuk, blij mee? Of had je een andere voorkeur?

één maand geleden

Reactie op MenMF

Super leuk, blij mee? Of had je een andere voorkeur?
Ik had geen voorkeur en geen voorgevoel, maar ik moet toch even schakelen in mijn hoofd dat ik straks moeder ben van twee meiden haha.

één maand geleden

Ik sluit me hier aan, ik ben Mandy en ben vooruit gezet van 15 naar 9 februari. Zwanger van ons tweede kindje (na twee heftige miskramen). Vooral nog heel moe nu de vakantie voorbij is, de misselijkheid is minder gelukkig.

één maand geleden

Hoi hier!! 8 feb uitgerekend van ons 5e kindje! De jongste is van eind feb dit jaar en is nu bijna een half jaar. Ben gezegend met geen kwaaltjes 🙏🏻 dus hobbel lekker door. Ik kom hier gezellig meelezen! 😊

één maand geleden

Reactie op dani4

Hoi hier!! 8 feb uitgerekend van ons 5e kindje! De jongste is van eind feb ...
Wauw respect 5 kindjes! Hoe oud zijn je andere kinderen?