239 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op KvdH-

Leuk! Ik ben 11 februari uitgerekend van onze eerste 🥰 Ik heb flink pijn ...
De enige tip die ik heb is vertrouwen hebben in je eigen lijf dat het goed zit. Zo ben ik mijn vorige zwangerschap doorgekomen. Ik heb wel al heel snel een echo, aankomende dinsdag, dan zal er hopelijk een kloppend hartje te zien zijn maar ze zeiden dat het wel twijfel achtig is. Maar ik wilde perse voor vaderdag want we willen het aan onze ouders vertellen met vaderdag 😊

3 maanden geleden

Reactie op Jwb12

Hi allemaal! Ik ben rond 6 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Vin ...
Ohh wauw wat heb jij een lieve man, de mijne doet dit niet hoor

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Wat leuk al deze verhalen te lezen, en herkenning in elkaar te vinden 😊 Ik ben nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum zal rond 8 februari zijn. Heb regelmatig menstruatiekrampen/zere borsten en heel erg vermoeid. Vooral in de avond en stemmingswisselingen 🙈 Maandag op vakantie naar griekenland dus dat vind ik ook best spannend. 25 juni de eerste echo ❤️

3 maanden geleden

Haihai Ik ben ook rond 5 februari uitgerekend, de kwaaltjes die ik heb is moe moe moe, en af en toe misselijk. Al mega last van bandenpijn en super bloated pff… Ik denk dat het weer een meisje wordt, mijn man ook. Dat zou samen ons 3e dochtertje worden. Ik heb zelf nog 4 kinderen van vorige relatie dat zijn 2 meiden en 2 jongens.

3 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Haihai Ik ben ook rond 5 februari uitgerekend, de kwaaltjes die ik heb is ...
Ohh wauw dus het word dan je 7de? Lijkt me best pittig voor je lijf, ervaar je het heel anders dan je eerste of tweede? Of valt dat mee

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Hello! Wat leuk dat er zoveel mensen begin feb zijn uitgerekend 😄 Ikzelf ...
Komt vast goed! Gelukkig heb je al snel een echo, dat gaat vast helpen tegen de ongerustheid ☺️.

3 maanden geleden

Reactie op Lot12345

Hoi allemaal, Ik ben 3 februari uitgerekend. We hebben 17 juni de eerste e ...
Oja? Zegt de misselijkheid daar iets over? Bij mijn dochtertje was ik vanaf 6 weken ofzo ' s chtends en aan het eind van de middag heel misselijk. Nu alleen af en toe vlagen. Ik ben benieuwd!

3 maanden geleden

Reactie op Amariss

Oja? Zegt de misselijkheid daar iets over? Bij mijn dochtertje was ik vanaf ...
Geen idee hoor haha bij mijn dochtertje moest ik vanaf 5 weken stipt spugen en aan de medicijnen. Dus nu denk ik aan een jongen, maar is een pure gok 😅

3 maanden geleden

Hoi hoi, Ik denk nu dat ik rond 5 februari uitgerekend ben. Tweede kindje. Kwaaltjes valt reuze mee. Vorige zwangerschap gelukkig ook geen echte klachten gehad. Echo staat op de 26e gepland. Ben al aan het aftellen ;) Dan ben ik 8 weken. Ben heel benieuwd! Zit het goed? En is het er 1 of zijn het er 2? Gek genoeg had ik dat gevoel een dag voor ik de test deed …

3 maanden geleden

Hi meiden, Ik ben 5weken+6dagen zwanger van ons eerste kindje🥰 Zou uitgerekend zijn op 3 februari. Heel gek en wennen als je er dan een jaar op wacht, en op eens is het dan zover…. Heel bijzonder. Bewust hebben wij ook nog niets gezegd tegen onze naasten, maar merk dat het wel steeds lastiger wordt om ons mond te houden☺️ Wie weet vertellen we het binnenkort wel mijn ouders. Wij hebben op 24 juni de eerste echo staan. Ik ben dan rond 8 weken zwanger! Verder heb ik een voorgevoel dat het een meisje wordt🙈 Mijn vriend weet het niet, hij wil het wel graag weten zodra het kan! Ik ook! Maar ik weet dan nog niet of ik het wil delen met anderen haha… Ach we hebben nog even tijd om na te denken 😍😍😍 Weinig kwaaltjes, mag niet echt klagen, ik ben alleen snel vermoeid (mn aan het einde van de dag) en ook wat last van een opgezette buik en soms krampen…. Leuk een kletsgroepje🥰

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben zoals het nu lijkt 7 februari uitgerekend (nu 5+1). Ik ben zwanger van ons derde kindje. We hebben twee dochters van 4 en 5 jaar. Vanaf november helaas 3 spontane miskramen gehad. Dit keer voelt het wel echt beter en heb ik best veel klachten. Als durf ik het niet echt te denken

3 maanden geleden

Fijn dat deze groep er is 🥰 ik ben nu 5+2 en op 6 februari uitgerekend van ons tweede kindje, voor nu in elk geval. Ben erg benieuwd wat er na de eerste echo (24-6) als datum uitkomt want ik ben heel zeker van de ovulatie/bevruchting door mijn cyclus computer. Tot nu toe vrijwel geen klachten, net als de eerste zwangerschap overigens. Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden :)

3 maanden geleden

Reactie op Jwb12

Hi allemaal! Ik ben rond 6 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Vin ...
Ooh leuk wij lopen gelijk! Ook de 6e uitgerekend en de 24e een eerste echo 🥰

3 maanden geleden

Ik ben zoals het er naar uit ziet ook (rond) 5 februari uitgerekend van ons 5e kindje. Afgelopen maart heb ik helaas een miskraam gehad, dus hopelijk mag deze keer wel goed gaan. Ik heb pas 4 juli mijn eerste echo….

3 maanden geleden

Reactie op Shagnaaz

Hoi allemaal, Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 februari. Dit is o ...
Leuk, wij krijgen ook samen onze eerste 3 feb. Met 2 bonusdochters 😊

3 maanden geleden

Hallo februari mama’s ❤️, Ik ben op 9 februari uitgerekend van mijn eerste kindje! Tot nu toe ben ik erg moe, doe ik overdag een lang dutje wanneer ik vrij ben! Gevoelige borsten zijn duidelijk aanwezig! Vanwege mijn vakantie nu, heb ik op 2 juli mijn eerste echo!❤️! Het geslacht maakt mij werkelijk niet uit; na zolang wachten en helaas wat verdriet ben ik blij dat het eindelijk is gelukt! Toch heb ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt🩷!!

3 maanden geleden

Reactie op Caren09

Hallo februari mama’s ❤️, Ik ben op 9 februari uitgerekend van mijn eerste ...
Hai Mama, Ik ben ook op 9 Februari uitgerekend! Ben ook ontzettend moe, middagdutjes doen voor mij wonderen en inderdaad de gevoelige borsten is zeker een ding! Wij hebben 1 Juli de 1e echo gepland🎉 Ik las dat je ook wat verdriet had, weet dat je niet alleen bent❤️ Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst de komende periode! Liefs, mama to be❤️

3 maanden geleden

Hoi februari mama’s 💙 Ik ben op 7 februari uitgeteld van ons tweede kindje. Dit is m’n derde zwangerschap, heb begin mei een miskraam gehad. Dacht eerlijk gezegd niet dat we weer zo snel zwanger zouden zijn maar we kijken er erg naar uit! M’n eerste echo moet nog gepland worden maar die vindt ik wel erg spannend. Met de vorige zwangerschap zagen we toen dat er niks in mijn baarmoeder zat- Hopelijk deze keer wel 🥰 Ik probeer er niet te veel over na te denken, anders wordt het alleen maar spannender 😬

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ohh wauw dus het word dan je 7de? Lijkt me best pittig voor je lijf, ervaar ...
Ja de 7e😄 Ik vond bij mijn jongste dochter de zwangerschap wel zwaarder dan bij de rest. Omdat je niet even kan uitrusten wanneer je wilt, ook middagdutjes zitten er niet in. Vooral aan het einde ben je dan wel helemaal gesloopt. Ik ben benieuwd hoe deze zwangerschap zou gaan. Dit is wel mijn laatste, dus wil er dubbel van genieten 🥰

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hi! Hier zat ik op te wachten, denk ik! Heel fijn om inderdaad contact te h ...
Wat leuk! Ik heb ook 24 juni mijn eerste echo. Dan ook 8 weken en ook zwanger van ons eerste kindje. Spannend he!! Ik herken wat je zegt, heb ook nog bijna geen kwaaltjes. Soms wat sneller buiten adem en wat vermoeider maar verder valt het mee. Vriendinnen zeggen dat dat rond de 8 weken nog wel komt. Ik ben benieuwd..