239 Reacties

3 maanden geleden

Hi, Ik ben 4 februari uitgerekend. En heb op 24 juni mijn eerste echo. Leuk om zo met iedereen te kletsen 😊

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben 7 februari uitgerekend denk ik😅 Tweede kindje en 18 juni de echo. Ik ben nu 5 + 3. Dit keer best zenuwachtig of het allemaal goed gaat 🙏🏻

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Vandaag precies 5 weken, 21 juni de echo. Merk dat ik ontzettend zenuwachtig ben. Afgelopen half jaar namelijk 2 keer een miskraam gehad, dus erg bang dat het niet goed zit. Maar probeer positief te blijven🙏🏼

3 maanden geleden

Vanmorgen bij de verloskundige geweest, nu 6+2 weken, uitgerekend op 1 februari. Hebben een kloppend hartje gezien 🤍🤍 Dit word ons tweede kindje 🐥

3 maanden geleden

Reactie op SH28

Vanmorgen bij de verloskundige geweest, nu 6+2 weken, uitgerekend op 1 febr ...
Wauw wat leuk!! Ik moet vrijdag en de dagen duren zoo lang..

3 maanden geleden

Reactie op SH28

Vanmorgen bij de verloskundige geweest, nu 6+2 weken, uitgerekend op 1 febr ...
Gefeliciteerd!! Wel jaloers hoor. Ik ben nu 6+1, maar mogen pas bij 8 weken naar de verloskundige. 24 juni 's avonds, worden nog 2 lange weken...

3 maanden geleden

Ik ben nu 5+6 en op 4 februari uitgerekend. 19 juni hebben wij onze 1e echo dan zou ik 7 weken zijn. Klachten zijn aanwezig in de vorm van misselijk rare pijn in de buik ( niet de pijn die ik heb als ik ongesteld wordt/ben) last van mijn borstel soms wat hoofdpijn en van tijd tot tijd heel moe. Dit wordt ons 1e kindje

3 maanden geleden

Ik ben nu 5+6 en heb de hele tijd menstruatiepijn alsof ik ongesteld moet worden ? Ook verloor ik vandaag en gistet wat bruin bloed. Hebben meer mensen hier last van ?

3 maanden geleden

Reactie op SH28

Vanmorgen bij de verloskundige geweest, nu 6+2 weken, uitgerekend op 1 febr ...
Ohh fijn zeg. Ik mag morgen om Half 2. Dan ben ik 5+6 ben der wel blij mee dat ik morgen al mag want heb nu zoveel buikpijn dat ik alleen maar kan liggen, hoop dat er niks mis is

3 maanden geleden

Reactie op Estyvdloosdrecht

Ik ben nu 5+6 en heb de hele tijd menstruatiepijn alsof ik ongesteld moet w ...
Ik heb wel af en toe wat krampen en vandaag ineens zo erg dat ik niet kan staan. Maar heb geen bloedverlies. Als je je zorgen maakt kan je de verloskundige bellen

3 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Ik ben nu 5+6 en op 4 februari uitgerekend. 19 juni hebben wij onze 1e echo ...
Waar heb jij die buikpijn? Ik heb dus ook echt een gekke buikpijn en kan er niet van staan zoveel pijn, als ik lig word het beter

3 maanden geleden

Hallo allemaal, 29 mei zijn wij erachter gekomen dat we zwanger zijn na een 2e terugplaatsing met icsi. De uitgerekende datum is 4 feb. Wij zijn echt super blij dat we na bijna 2 jaar eindelijk zwanger zijn. T is onze eerste. De eerste week vooral veel misselijk geweest, constant koud, slecht slapen, opgeblazen en buikkrampen. 18/06 de eerste echo. Super spannend. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap zonder problemen. ❤️

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ik heb wel af en toe wat krampen en vandaag ineens zo erg dat ik niet kan s ...
Ja hoe leg ik dat uit het is aan de linkerkant en de rechterkant. Maar zo als ik las zou het ook banden pijn kunnen zijn. Ik heb geen idee maar als ik het krijg moet ik echt wat gaan lopen

3 maanden geleden

-Edit mod Eliza- Reactie weggehaald, tegen de gedragsregels

3 maanden geleden

Reactie op Alicekemper

-Edit mod Eliza- Reactie weggehaald, tegen de gedragsregels
Ik had vandaag een positief bericht geplaatst in dit topic en had me graag bij deze app groep aangemeld. Maar sinds vanavond lijkt het erop dat ik weer een miskraam ga krijgen, dus ik durf dat niet meer 😔

3 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Ik had vandaag een positief bericht geplaatst in dit topic en had me graag ...
Oh nee dat meen je niet! Hoe weet je dat??

3 maanden geleden

Reactie op Alicekemper

Oh nee dat meen je niet! Hoe weet je dat??
Bruinverlies, zoals bij de afgelopen 2 miskramen. CB test nu 1-2 weken, afgelopen donderdag was dit nog 2-3 weken

3 maanden geleden

Reactie op Alicekemper

-Edit mod Eliza- Reactie weggehaald, tegen de gedragsregels
Nu helaas vol 🚫

3 maanden geleden

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Let hier alsjeblieft op, ik zal om deze reden wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

3 maanden geleden

Hi allemaal. Ik heb net een echo gehad en het was helaas erg onduidelijk of er wat te zien was, ze zag wel dat er ruimte werd gemaakt in me baarmoeder, maar er was nog geen duidelijk dooier zakje te zien . Ze heeft het niet inwendig gedaan omdat ze denkt dat dit nu niks opleverde. Ik moet over een week terug komen en dan gaat ze wel een inwendige echo maken. Maar pff een week in spanning afwachten vind ik wel pittig. Ik heb namelijk een paar keer best wel een heftige buikpijn gehad wat gelukkig wel weer weg trok maar kon echt alleen maar liggen op dat moment. Hierdoor maakte ik me natuurlijk ook al zorgen dat er iets mis is maar tot op heden nog geen bloed verlies gehad. Ze gaf aan dat het bij een zwangerschap van 5 weken past maar volgens mijn berekening ben ik 5+6 dus dan vind ik wel een groot verschil van bijna een week. Iemand die mij een beetje moet kan i praten of is dit echt foute boel?