239 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Hi allemaal. Ik heb net een echo gehad en het was helaas erg onduidelijk of ...
Ik vind het apart dat ze op deze termijn een uitwendige echo heeft gedaan, dan is het zover ik weet sowieso niet goed te zien. Het is nu echt nog milimeterwerk, dus over een week kan het zomaar ineens goed zichtbaar zijn. Een week in onduidelijkheid voelt lang, heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Ik vind het apart dat ze op deze termijn een uitwendige echo heeft gedaan, ...
Jaa ik vond het ook heel gek, ze gaf aan dat het niet perse duidelijkheid gaf als het inwendig werd gedaan. Maar uu volgende week wilde ze wel uitwendig doen. Ze zei dat het nu echt te vroeg was, maar ze gaf aan 5 weken maar dat klopt sowieso niet want ik heb 15 mei met me man seks gehad en op 29 april voor het laatst ongesteld geweest. Dus is wel iets meer dan precies 5 weken want zijn zaad houd het niet 6 dagen vol 😂. Maar vooral erg jammer want we wilde het met vaderdag vertellen

3 maanden geleden

Hi dames, Worden jullie kwaaltjes ook erger? Ik was eerst helemaal niet misselijk. Maar heb sinds een paar dagen last van 'eind van de middag/avond-misselijkheid'. Ik trek sprintjes naar de wc. Heb (daardoor?) ook totaal geen eetlust. Als dit zo blijft, moet ik het op mijn werk toch iets eerder melden dan ik had gewild...

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hi dames, Worden jullie kwaaltjes ook erger? Ik was eerst helemaal niet m ...
Nou ik heb het vandaag ook ineens een stuk zwaarder. Nu 6+2 als ik goed gerekend heb. Ben ontzettend moe. Heb totaal geen eetlust, bijna hele dag misselijk en mijn buik is ‘s avonds ontzettend dik. Geef me er maar aan over 🥴

3 maanden geleden

Reactie op Krullenkop

Nou ik heb het vandaag ook ineens een stuk zwaarder. Nu 6+2 als ik goed ger ...
Oh ja, heel herkenbaar. Zowel de dikke buik als de vermoeidheid. Ik ga goed op even naar bed als ik van werk terug kom. Ik denk dat ik 6+4 ben, maar rond 6+2 begon het idd erger te worden. Wat eet jij wel? Zet je jezelf er toe?

3 maanden geleden

wat leuk om mee te kletsen. vandaag 6+3 dagen. 3 feb uitgerekend. wij zijn zwanger geraakt via PGT-IVF. vandaag hadden we de eerste echo. we hebben een kloppend hartje gezien ❤️

3 maanden geleden

Wij hadden vandaag ook de eerste echo en zijn rond de 6,5 week 😊 zo fijn om een kloppend hartje te zien, want ik vond het toch wel weer heel spannend

3 maanden geleden

Hallo! Ik ben nu 6+3 dagen zwanger. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad daar ik volgens mijn laatste menstruatie 7 weken had moeten zijn. Dit was niet het geval door een late eisprong en ben ik 1 week terug gezet. Op de echo was alles te zien wat nodig was (leek meer op een verlovingsring) en een kloppend hartje!❤️

3 maanden geleden

Eindelijk de 3+! Op 6 weken 😅

3 maanden geleden

Hoi hier volgens eigen berekening 8 feb uitgerekend. Nooit gedacht dat het mij zou overkomen maar ik ben ongepland zwanger van ons 3e kindje. De jongste is nu 9 maanden. Vandaag de knoop doorgehakt om het te houden (mocht alles goed gaan). Maandag een spoed echo omdat ik dinsdag voor 2/3 weken met vakantie ga. Vorige zwangerschappen vrijwel geen klachten in het begin en geen misselijkheid. Nu al dagen misselijk😅

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Jaa ik vond het ook heel gek, ze gaf aan dat het niet perse duidelijkheid g ...
Ik zit in dezelfde situatie.. 26-04 laatste menstruatie en ik denk 15-05 ovulatie en seks gehad. Vandaag inwendige echo gehad en ik was 5+3 ipv 7 wat ze hadden gerekend vanaf de laatste ongesteldheidsdag.. ik moet volgende week vrijdag (!!/&39 ja dan pas) terugkomen 😞 ik wacht dus met jou mee! Hopelijk is bij ons beide goed iets te zien en gegroeid☺️

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Ik zit in dezelfde situatie.. 26-04 laatste menstruatie en ik denk 15-05 ov ...
Vervelend ook. Haha we hebben op de zelfde dag seks gehad en mogelijk is de zelfde dag het bevrucht, grappig. Hopelijk groot het idd, was er wel een gevuld vruchtzakje te zien? En een kloppend hartje of dat niet? Wat bedoel je met & 39?

3 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Hoi hier volgens eigen berekening 8 feb uitgerekend. Nooit gedacht dat het ...
Heb je toevallig twee kindjes van het zelfde geslacht misschien is het nu wel een ander geslacht. Mijn dochter is ook 9 maanden en ben zelf 5 februari uitgerekend

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Vervelend ook. Haha we hebben op de zelfde dag seks gehad en mogelijk is de ...
Ja het vruchtzakje wat te zien was was heel goed! Ze zag ook dat er een stulpje in zat waar wat in gaat groeien ☺️ dus ja aan de ene kant wel semi blij want dat zag er dus goed uit maar aan de andere kant moet het dus nu nog wel gaan groeien! Die 39 was meer een soort frustratie tekens haha

3 maanden geleden

Verder geen hartje, ze verwachtte dat ik 5+3 was gezien de grootte etc.

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Heb je toevallig twee kindjes van het zelfde geslacht misschien is het nu w ...
Mijn jongste is ook 9 maanden en ik ben ook 5 februari uitgerekend 😜

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Oh ja, heel herkenbaar. Zowel de dikke buik als de vermoeidheid. Ik ga goed ...
Eet nu vooral waar ik trek in heb 🤣 Merkte dat witbrood en toast ging, donker brood en kwark wordt ik weer misselijk van. Moet ook glutenvrij eten dus dat maakt het niet altijd even makkelijk 🤣 Probeer nu als ik even honger heb zo veel mogelijk te eten. Voordeel is dat ik daarna alleen misselijk ben en (tot nu toe) nog niet hoef over te geven. Klachten werden vanaf 6 weken denk ik idd erger maar het verschilt ook per dag een beetje.

3 maanden geleden

Vandaag de echo gehad in het ziekenhuis. Alles ziet er goed uit en er was zelfs een kloppend hartje te zien 😍 Zij dachten 7 weken, ik dacht 6weken3dagen nu dat was ook fijn. Worden nu losgelaten door het ziekenhuis en mogen naar de verloskundige. Daar hebben we 26 juli weer een echo en intake. Dan ben ik (volgens mijn telling) 8 weken 1 dag 😁

3 maanden geleden

Hallo Ik ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend voor 2 feb. Ik ben zwanger na IVF en na 1 miskraam. Ik heb veel angst. Ik weet niet of ik echt misselijk ben, gewoon een raar gevoel en totaal geen zin in eten... Ik voel me soms schuldig dat ik te weinig groenten eet...

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Heb je toevallig twee kindjes van het zelfde geslacht misschien is het nu w ...
Haha ja wie weet! Jij wel bewust voor dit leeftijdverschil gekozen? Ik moet zeggen dat ik het best heftig vind😅 voor mijn gevoel ben ik net bevallen🤪 nu begint alles weer opnieuw. Maar eerlijk is eerlijk hoe meer het besef komt hoe meer ik er ook wel weer zin in heb.