239 Reacties

3 maanden geleden

Lang leve krakotten in de nacht tegen de misselijkheid

3 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

Lang leve krakotten in de nacht tegen de misselijkheid
Dat is een goed idee!

3 maanden geleden

Wat een goed idee, en fijn om samen te delen! Ik ben zelf 9 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Erg spannend allemaal! Ben erg benieuwd om ook jullie verhalen te horen!! groetjes

3 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Hoi hier volgens eigen berekening 8 feb uitgerekend. Nooit gedacht dat het ...
Ha! Ik ben zelf 9 feb ook uitgerekend van een ongeplande zwangerschap, voor mij mijn eerste kindje. Heel erg spannend allemaal, al zijn we ook ontzettend bij met een klein kindje 🥰. Zelf ben ik ook erg misselijk! Wat helpt bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Verder geen hartje, ze verwachtte dat ik 5+3 was gezien de grootte etc.
Vandaag begonnen met bloedverlies.. denk dat ik (weer) een miskraam heb ☹️ jammer.. weer met 5+ weken. Ga even afwachten vandaag en morgen met de verloskundige praktijk maar bellen… Met 2x een miskraam kan je nog niets laten onderzoeken ofzo toch? Ik hoop zo dat we de volgende keer wel over deze termijn heen gaan

3 maanden geleden

Reactie op Sophie de Leeuw

Ha! Ik ben zelf 9 feb ook uitgerekend van een ongeplande zwangerschap, voor ...
Spannend! Ik heb nog niet echt iets gevonden🤪

3 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Haha ja wie weet! Jij wel bewust voor dit leeftijdverschil gekozen? Ik moet ...
Haha nee ik heb er niet bewust voor gekozen, het idee was om 4 maanden later dan nu is gebeurd weer te proberen om zwanger te worden. Maar het is dus iets eerder gebeurd 🤭

3 maanden geleden

Reactie op meandmymonkeys

Mijn jongste is ook 9 maanden en ik ben ook 5 februari uitgerekend 😜
Haha grappig en heel toevallig, wanneer heb jij je eerste echo

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Vandaag begonnen met bloedverlies.. denk dat ik (weer) een miskraam heb ☹️ ...
Oh nee ik hoop dat her mee valt, hoe gaat het nu met je?

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Oh nee ik hoop dat her mee valt, hoe gaat het nu met je?
Nou het was alleen gisteren een beetje bloedverlies en in de avond/nacht/nu niet meer.. Zojuist belde ik naar de verloskundige maar die vond het niet zo schokking dus ik moet bellen als ik meer bloed verlies maar anders heb ik vrijdag gewoon de echo alsnog! Beetje mindfuck dacht eerst aan een miskraam maar nu ineens kan het ook toch nog weer goed zijn.. 😕

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Haha grappig en heel toevallig, wanneer heb jij je eerste echo
Zojuist de eerste echo gehad omdat we morgen op vakantie gaan. Echter geen kloppend hartje.. of ik ben een week of aantal dagen minder ver of het is niet goed.. nu pas 8 juli weer een echo. Het vruchtzakje zag er wel goed uit, maar meer een termijn van 5.3 ipv 6.2

3 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Zojuist de eerste echo gehad omdat we morgen op vakantie gaan. Echter geen ...
Ohh gedver slecht nieuws voor je vakantie dat is niet fijn. Wat is nu de bedoeling volgens de verloskundige? Na je vakantie een nieuwe echo? Ik hoop dat alles toch goed gaat komen en je alsnog van je vakantie kan genieten

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Nou het was alleen gisteren een beetje bloedverlies en in de avond/nacht/nu ...
Ohh spannend dan, nog even afwachten tot vrijdag dan, succes en hoop voor je dat alles er goed uit ziet dan

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ohh spannend dan, nog even afwachten tot vrijdag dan, succes en hoop voor j ...
Hoe is het met jou dan? Wanneer heb je een nieuwe echo?

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Hoe is het met jou dan? Wanneer heb je een nieuwe echo?
Morgen om iets over twaalf, dus nog een nachtje slapen en een klein ochtend dutje hahaha(ik slaap sochtens met me dochter, anders hou ik de dag niet vol)

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Morgen om iets over twaalf, dus nog een nachtje slapen en een klein ochtend ...
Ah spannend!! Hopelijk mooi nieuws ☺️

3 maanden geleden

Ik ben 7 februari 2025 uitgerekend na een miskraam in februari. Vandaag m’n eerste echo gehad met 6w2d en een mooi kloppend hartje gehoord! Ben zelf wel heel misselijk en m’n buik/maag is heel gevoelig

3 maanden geleden

Ik sluit mij ook heel graag aan bij deze groep! Vandaag mijn eerste echo gehad en een kloppend hartje mogen zien🥰 Ik ben 6w5d en ben op 5 februari uitgerekend! Ik ben vooral heel erg vermoeid en last van mijn borsten. Verder valt het allemaal nog wel mee haha. Leuk om ook jullie proces te kunnen volgen zo!

3 maanden geleden

Leuk! Ik sluit me heel graag aan. Uitgerekend volgens mijn berekening 7-2-2025. 6 wk 4 d nu. Heb ‘pas’ 28 juni mijn eerste echo. #duurtlang

3 maanden geleden

Ohja en de kwaaltjes: elke nacht minimaal 10 uur slapen en nog de dag moeilijk doorkomen. Vooral de moeheid is pittig vind ik.