239 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op annelynnn

Ohja en de kwaaltjes: elke nacht minimaal 10 uur slapen en nog de dag moeil ...
Ohh zo herkenbaar dit. Ik slaap alleen sinds een paar dagen ook slecht, word dan met soort opvliegers wakker of ik moet plassen 😅

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ohh zo herkenbaar dit. Ik slaap alleen sinds een paar dagen ook slecht, wor ...
Ik heb het ook steeds zo warm in bed. Dan word ik helemaal gek van de dekens, half onder de dekens is vaak het beste. 😉

3 maanden geleden

Als ik zelf berekenen dan kom ik op 9 februari uit. Vandaag 5 + 6 en 28 juni eerste echo (duuurt lang) 🙈

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ohh gedver slecht nieuws voor je vakantie dat is niet fijn. Wat is nu de be ...
Klopt 8 juli nieuwe echo. Niet heel fijn die onzekerheid:) wellicht dat we in Denemarken een pretecho laten maken. Nja pret🤪 maar het zou kunnen dat ik minder ver ben. Vakantie gaan we zeker van genieten dat komt goed:)

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Ah spannend!! Hopelijk mooi nieuws ☺️
Ik heb net de echo gehad en een kloppend hartje en een gevuld vruchtzakje gezien, ben helemaal blij😊

3 maanden geleden

Ik sluit ook aan! 02-02 uitgerekend 🩷🩵 volgende week vrijdag de 2e echo met 8+5 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik sluit ook aan! 02-02 uitgerekend 🩷🩵 volgende week vrijdag de 2e echo m ...
Gefeliciteerd! Hoe zag je eerste echo uit?

3 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Gefeliciteerd! Hoe zag je eerste echo uit?
Dit is met 6+5 en een mooi kloppend hartje gezien. 😊 mijn baarmoeder ligt naar achteren en opzij dus het was eventjes zoeken, maar dit zou verder geen gevolgen hebben gelukkig. 🥰

3 maanden geleden

Ik ben 10-2 uitgerekend, heb volgende week pas de eerste echo.. Super spannend duurt zo lang dat wachten!

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 7 februari uitgerekend. Over een weekje de eerste echo, spannend! En tja, wachten duurt lang 😂… Ik heb opeens best veel last gekregen van puistjes op mijn kin, hals en nek. Maar daarentegen nog geen last van misselijkheid. Hoop dat dat zo blijft. Fijne zwangerschap allemaal ❤️

3 maanden geleden

Reactie op fsvromans

Hoi allemaal! Ik ben 7 februari uitgerekend. Over een weekje de eerste echo ...
Ohh ik heb precies hetzelfde en op dezelfde plek. Echt verschrikkelijk 😟

3 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat ik ook op 5 februari ben uitgerekend!

3 maanden geleden

Hi allemaal! Tot vandaag mezelf ingehouden om niet continu op de app te kijken en meteen mega enthousiast te zijn. Tot nu gelukt hahaha Het afgelopen jaar was bewogen, helaas 2 miskramen gehad (laatste was eind Maart) waardoor ik nu vooral voorzichtig ben. Kan het ergens ook niet helemaal bevatten dat ik na de curettage binnen 2 cyclussen alweer zwanger was. 5 februari ben ik ongeveer uitgerekend, donderdag de eerste vroege echo 🍀 We hebben al een heerlijk mannetje van bijna 3 die helemaal gek van baby’s is, zo mega schattig altijd! Dus hopelijk is 3 keer scheepsrecht en kunnen we hem over een paar weekjes eindelijk vertellen dat hij grote broer mag worden!

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ohh ik heb precies hetzelfde en op dezelfde plek. Echt verschrikkelijk 😟
Vervelend zeg! Hopelijk gaan de puistjes snel weer weg 🤞🏼

3 maanden geleden

Hee hoi, In verwachting van ons 2e! Hier waarschijnlijk 9 a 10 februari uitgerekend😊 Wij willen waarschijnlijk niet weten wat het gaat worden. Verder veel minder hevige klachten dan bij de 1e zwangerschap. Wel lichte buikpijn af en toe, gevoelige tepels, grotere borsten, hele dag door niet heel veel eetlust, maar wel erg hongergevoel af en toe, niet echt misselijk, vaker naar de wc moeten, af en toe een opvlieger, niet erg moe deze keer

3 maanden geleden

Reactie op fsvromans

Hoi allemaal! Ik ben 7 februari uitgerekend. Over een weekje de eerste echo ...
Same here, veel puistjes sinds een paar dagen. Maar ik had sws al niet een hele zuivere huid. Vorige zwangerschap was mijn huid in het begin juist heel gaaf

3 maanden geleden

Ik ben uitgerekend 31 januari volgens de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar mijn vk denkt dat de uitgerekende datum begin februari wordt, zit dus nog tussen twee groepen/geboortetopics in te zweven tot de 11 weken-echo over een maand, dan is het wat beter te meten haha

3 maanden geleden

Wat leuk om mee te lezen van andere zwangerschappen. Ik ben zelf rond 10 februari uitgerekend, pas 2/7 1e echo op 8+2 weken. Wel spannend, zwanger van een eerste na fertiliteitstraject in het ziekenhuis. De gynaecoloog is twee weken niet beschikbaar en ze willen het niet bij een collega inplannen 😌 dus geen vroege echo voor ons. Zijn er meer die deze periode met vermoeidheid, vlagen misselijk en duizelig lastig vinden met werk? Wil het daar sowieso tot de 2e echo stil houden.

3 maanden geleden

Vandaag onze 1e echo gehad welkom klein zeepaardje

3 maanden geleden

Wat fijn om alle verhalen te lezen en al mooie eerste echo’s te zien! Ik ben voor de 3e keer zwanger (meisje van nov 19 en een miskraam aug 22) na 8 rondes en zou rond 5 februari uitgerekend moeten zijn. 24 Juni de eerste echo, mega spannend! Ik heb nu al een week bruin bloedverlies (weinig, maar wel iedere dag) en krampen wat het nog spannender maakt. Zijn er meer die dat herkennen of ervaring mee hebben? Ik hou hoop door de vermoeidheid, duizeligheid en gevoelige borsten. 💪🏻