239 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Volgens de app zou ik 7 weken zijn, ben teruggezet naar 6+1. Dacht al wel dat die kans er in zat, mijn cyclus is wat onregelmatig. Maar het hartje klopt goed 😄 Over 3 weken weer een echo

3 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Vandaag de eerste echo gehad. Volgens de app zou ik 7 weken zijn, ben terug ...
Fijn dat alles goed is. Bij mij hebben ze gezegd dat ze pas een datum gaan vast stellen met de 10 weken echo die heb ik over 4 weken. Dan ben ik wel al 11 weken. Maar dat komt omdat de echoscopist de echo vond passen bij een zwangerschap van rond de 6 weken. Maar ik was op dat moment 6+5 of 6+6

3 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad. Zelf dachten wij 7+5. Maar uiteindelijk terug gezet naar 7+0 daarom nu 5-2 als voorlopige datum.

3 maanden geleden

Wauw zo leuk al die echo’s te zien en verhalen te lezen. 🩷 Ik ben zelf ook op 5 februari uitgerekend. Maandag de eerste echo, zo benieuwd! Overigens het eerste kindje dus alles is nieuw 😬 ik merk goed dat m’n lichaam aan het werk is haha. Moe en futloos en nog beetje wennen allemaal 😜

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Hoi Allemaal, Een bewust alleenstaande mama hier 🤰🏼 Ik ben als het goed ...
Hej Cristel, Ik ben ook een bewust alleenstaande moeder en waarschijnlijk 8/2 uitgerekend! Ook IVF en gelijk raak 😊 Ik heb komende dinsdag 25/6 mijn eerste echo, dan ben ik 7+3… heel spannend! Ik heb wel echt het hele pakket aan kwaaltjes helaas, kotsmisselijk, duizelig, flink rommelende darmen, pijnlijke borsten en ontzettend moe 😅

3 maanden geleden

Vraagje: hoor je het hartje ook echt al kloppen met 7 weken of zie je het alleen? 🤗

3 maanden geleden

Reactie op lisettelacht

Vraagje: hoor je het hartje ook echt al kloppen met 7 weken of zie je het a ...
Ik had een echo met 6+5. Een heel mooi kloppend hartje gezien, maar mijn verloskundige gaf aan dat ze het met dit termijn nog niet laten horen.

3 maanden geleden

Reactie op Amariss

Hoi! Uitgerekend op 5 februari! En ik heb ook een dochtertje van 1,5 jaar g ...
Hetzelfde hier! Dochtertje van 1/11/2022 en uitgerekend op 5/2 :) Amai, vind het toch wel pittiger dan een eerste zwangerschap! Dochtertje was deze week ook ziek echt slaapt weinig dus het is intens en vermoeiend!

3 maanden geleden

Reactie op lisettelacht

Vraagje: hoor je het hartje ook echt al kloppen met 7 weken of zie je het a ...
Ik heb mijn eerste echo op 6+2 gehad en toen hebben we het hartje ook mogen horen, maar heb begrepen dat niet iedere dokter dit doet

3 maanden geleden

Reactie op lisettelacht

Vraagje: hoor je het hartje ook echt al kloppen met 7 weken of zie je het a ...
Meestal laten ze het alleen zien en nog niet horen. Omdat het nog zo klein is, kan het zijn dat je het niet goed kunt horen, wat onrust kan geven

3 maanden geleden

Als het goed is ben ik 7 februari uitgerekend ik heb 27 juni een echo 😍

3 maanden geleden

Hoi! Ik sluit graag aan. Uitgerekend op 9-2 en morgen 7 weken ☺️ 2 juli de eerste echo dan ben ik 8+2

3 maanden geleden

Reactie op fleur3115

Wat leuk om mee te lezen van andere zwangerschappen. Ik ben zelf rond 10 fe ...
Nou wat toevallig we lopen gelijk en heb ook 2-7 de echo

3 maanden geleden

Reactie op lisettelacht

Vraagje: hoor je het hartje ook echt al kloppen met 7 weken of zie je het a ...
Wij hebben gisteren het hartje horen kloppen met 7 weken en 2 dagen. Was echt fantastisch

3 maanden geleden

Ik sluit ook graag aan! Hier ook spannend, er zitten namelijk 2 vruchtjes waarvan er 1 goed doet (rechts) en de ander minder (links). Erg spannend en ik weet ook niet of het goed afloopt omdat er geen hartje zichtbaar was bij het kleinere vruchtje. Over 2.5 week nog weer een echo. Ben nu 7+5.

2 maanden geleden

Zoo spannend, vanmiddag gaan we het eindelijk vertellen aan me schoonouders dat we in verwachting zijn van de tweede. Ze komen max verstappen kijken en daarna bbq, gezellig. Maar ben erg benieuwd want zij, zullen niet verwachten dat we nu al in verwachting zijn van de tweede. Daarbij is het extra bijzonder dat we mogelijk voor hun, hun laatste klein kind krijgen, dat word nummer 8, in oktober krijgen ze nummer 7 en wij zijn dus denk ik de laatste ;). En dan woensdag aan mijn vader en moeder vertellen, zij zijn gescheiden dus komen apart op bezoek

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben 34 jaar en 8 februari uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik heb geen relatie dus ga het groot en deels alleen doen. Erg spannend allemaal! Vandaag met 7+2 dagen een echo gehad en er was een kloppend hartje te zien. Eind juli heb ik de volgende echo + intake. Qua kwaaltjes heb ik steken rondom mijn baarmoeder, pijnlijke borsten, erg moe maar slaap weer slecht en vaak en veel misselijk! Ook zweet ik gigantisch veel. Ik heb het gevoel dat het een jongetje word en de vader van de kleine een meisje. Dus ben erg benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk. Ik wil dat wel graag weten rond de 16 weken. ☺️

2 maanden geleden

Na het bloedverlies vanochtend de verlossende echo met een kloppend hartje, we zijn onwijs blij! Ook wij zijn wel teruggezet van 7+4 naar ongeveer 6+2

2 maanden geleden

Afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad met gelukkig een kloppend hartje! We zijn wel teruggezet naar 6,5e week ipv bijna 8. Nog even langer geduld dus om iets meer te weten of alles ok is. Zo spannend! Wanneer vertellen jullie het aan jullie familie en vrienden? Merk dat het nu in de zomerperiode best lastig is om het voor je te houden. Sommige zie je niet zoveel als ze kort erna op vakantie gaan..

2 maanden geleden

Morgen mogen wij weer voor een echo. Merk dat ik het wel heel spannend vind. Vorige echo was met 6 weken 3 dagen vanwege eerder zwangerschapsverlies. Dat klopte toen aardig. Morgen ben ik 8 weken 1 dag volgens onze eigen berekening. Maar heb tot 7 weken soms bruin bloed verlies gehad wat alles toch onzeker maakt. Duimen dat we morgen weer een goede echo hebben 🤩