239 Reacties

2 maanden geleden

Vorige week maandag de eerste echo gehad. Toen geen kloppend hartje te zien. Vk dacht 50/50.. gisteren in Denemarken een extra echo laten maken en alles zag er prachtig uit incl kloppend hartje. Nu 7.1 ipv 7.3. Fijn maar toch ook best heftig met al 2 drukke jongens van 3 jaar en 9 maanden😅 mocht alles goed verlopen wordt deze baby de kers op de taart en het sluitstuk van de familie🍒 bij de jongens beide een geslachtsecho laten doen. Ik heb altijd gezegd mocht er een 3e baby komen dan wil ik ervaren hoe het is niet te weten wat het wordt🍼 benieuwd of ik dat kan volhouden. Ik ben in iedergeval wel veel misselijk wat ik bij mijn vorige zwangerschappen niet heb gehad.

2 maanden geleden

De echo

2 maanden geleden

Ik klets hier gezellig mee! Gefeliciteerd allemaal 🥰 Als ik uit moet gaan van eerste laatste ongesteldheidsdag ben ik 10 februari uitgerekend. Echter heb ik eerst 2 keer negatief getest waardoor ik er vanuit ging dat ik niet zwanger was. Tot ik afgelopen zondag een knal positieve test in handen had oeps 🥰🥰🥰. Ik denk dus dat ik niet 7 weken zwanger ben. Morgen mag ik gelukkig al voor een echo komen om te kijken hoe ver ik ben. Hopelijk zien we al een hartje kloppen maar ga er maar van uit van niet 🥰🥰

2 maanden geleden

Hey lieve schatten, mijn naam is Lola en ik ben 8.2 weken zwanger van ons eerste kindje. Al 2 mooie echo's gehad met een prachtig sterk kloppend hartje. Ik heb totaal geen symptomen/ klachten. Zijn er hier meer dames die geen klachten hebben? Ik ben waarschijnlijk 3 februari uitgerekend🥰

2 maanden geleden

1 feb uitgerekend. Ik heb het gevoel dat het een meisje word. Maar wie weet🙈

2 maanden geleden

Vandaag 8 weken en 1 dag volgens eigen berekening. Kleine was perfect gegroeid, alles ziet er goed uit. Zijn zo opgelucht en blij 🤩❤️ Over 3 weken de termijnecho. Qua klachten vorige week veel misselijk geweest. Veel moe. Nu ietsjes beter qua klachten.

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 6 februari uitgerekend van mijn eerste. Maar lijkt me heel fijn een kletsgroepje. Wil je dat op app doen of hierzo? Overigens afgelopen woensdag eerste 8 weken echo gehad en alles was goed!

2 maanden geleden

Maandag de eerste echo gehad bij de verloskundige. Goed kloppend hartje, ze vond hem eerst klein ogen, maar toen ze meette kwam ze net als wij uit op 8+1. Het is een koffieboon, maar lijkt ook wel op een klein konijntje! Wij hebben dit weekend dorpsfeest, dus afgelopen week toch maar al onze familie en vrienden verteld. Zo leuk om al hun reacties te zien/horen! Nu hopen dat het goed blijft gaan. Op 11+1 nieuwe echo.

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik sluit graag aan. Vandaag precies 9 weken. 20 juni hadden wij de eerste echo. Alles zag er goed uit. Volgende week donderdag week mogen we weer gelukkig. Ik heb zo weinig symptomen dat het me inmiddels wel begint bezig te houden.. zou het wel goed zijn!?

2 maanden geleden

Reactie op DDB92

Hoi allemaal! Ik sluit graag aan. Vandaag precies 9 weken. 20 juni hadden w ...
Ik ben ook 9 weken en hen ook weinig symptomen. Maar het kan dus echt...

2 maanden geleden

Ik ben vandaag ook 9 weken precies. En heb behalve vermoeiheid ook weinig klachten. Ben ook nerveus voor termijnecho hoop zo dat alles goed is❤️

2 maanden geleden

Reactie op Julie1991

Hetzelfde hier! Dochtertje van 1/11/2022 en uitgerekend op 5/2 :) Amai, vin ...
Amai, hier net hetzelfde! Dochtertje geboren op 1/11/2022 en nu uitgerekend voor 5/2. Was zooooo moe en misselijk, dokter had me 2 weken thuis geschreven maar net dan zat mijn dochtertje ook week thuis met een keelontsteking en slaapt ze super slecht de laatste weken. Heel intens allemaal, had het toch wat onderschat!

2 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

Ik ben ook 9 weken en hen ook weinig symptomen. Maar het kan dus echt...
Hihi, lijkt me wel fijn op zich maar snap ook dat het onzekerheid met zich mee brengt. Een vriendin van mij heeft ook nooit klachten gehad en heeft 2 gezonde kindjes rond lopen, dus het kan!! ik zelf ben al drie weken kots misselijk en m’n borsten zijn knap gevoelig. Helemaal als ik op mijn zij wil liggen in bed, maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen! Ook is slapen mijn nieuwe hobby geworden 🙈

2 maanden geleden

Ook ik klets lekker mee. Dit is ook mijn tweede kindje en ik had vandaag mijn eerste echo. Ik ben 4 februari uitgerekend en vandaag dus precies 9 weken :).

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik was benieuwd hoe het met jullie klachten gaat? Ikzelf was bij 7.0 erg misselijk + overgeven, maar dat was na 2 dagen weg. Nu vooral m’n borsten die pijn doen en verder gaat het eigenlijk wel. Voel m’n banden af en toe.. ben benieuwd naar de rest!

2 maanden geleden

Reactie op Eg12

Hoi allemaal, ik was benieuwd hoe het met jullie klachten gaat? Ikzelf was ...
Ben nu 8+4 btw

2 maanden geleden

Goedemorgen Dames, ik ben vandaag 9+2 ben 4 Februari 2025 uitgetekend. Mees onze zoon is van 11 Juli 2023 dus bijna een jaar. Voel me ontzettend moe en m'n opgeblazen buik is een beetje afgenomen dus ja hoop dat alles goed mag blijven gaan.

2 maanden geleden

Hey dames, ik heb vandaag mn eerste echo gehad. Ik dacht 10 weken maar bleek 9w+3 te zijn. Ik ben uitgerekend op 4 februari :) ik ben vooral erg moe en heb exht wel stemmingswisselingen. Wordt veeel sneller boos 🥲 verder sinds een week of twee veeel honger en bandenpijn. Gevoelige borsten nemen juist sinds een week of twee weer wat af. Oja en vaak moeten plassen.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik had mijn eerste echo de 21 juni en toen een paar dagjes achteruit gezet. De uitgerekende datum is nu 4 februari (allang blij dat het weer geen december is😅). Op dit moment heb ik al 2 kleine aapjes van 25 december 2020 en 14 december 2023. Gelukkig nog niet eregast van kwaaltjes, alleen vermoeidheid en misselijkheid bij zure dingen

2 maanden geleden

Reactie op Maran02

Ik sluit ook graag aan! Hier ook spannend, er zitten namelijk 2 vruchtjes w ...
Wat spannend! Ik heb hetzelfde! Ik moest vorige week naar het ziekenhuis voor een controle uitstrijkje(vorig jaar geopereerd vanwege laatste voorstadium bhk) en zo via een inwendige echo er achter gekomen! Had die ochtend een vroege test gedaan omdat ik al meer dan een week extreem misselijk was en moest overgeven en die was positief. Begreep er niks van, dacht dat de misselijkheid van de HPV vaccinatie kwam die ik had gehad want was ook gewoon nog ongesteld geweest (dacht ik). En dan kom je er ineens achter dat je al veel verder bent en er zelfs twee zijn! Bij mij dus ook één van de twee stuk kleiner en bij de ene wel een kloppend hartje en de ander nog niet. Moet 11 juli terug om te kijken of de tweede toch nog mee is gekomen heel spannend! Gynaecoloog dacht dat ik ongeveer 7 weken was. Als ik zelf doorreken ben ik 5 februari uitgerekend maar dat hoor ik volgende week. Hoe voel jij je?