239 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Marielx

Wat spannend! Ik heb hetzelfde! Ik moest vorige week naar het ziekenhuis vo ...
Jeetje ook al zo spannend! Ik hier ook uitgerekend op de 5e, was met de laatste echo precies 7 weken. Ik heb morgen mijn 2e echo, ben dan precies 10 weken. Erg spannend! Ik ben wel echt al 4 weken denk ik ongeveer super misselijk en hongerig, heb inmiddels wat tegen de misselijkheid. Ik stond er mee op en ging er mee naar bed, het was continue aanwezig. Ook mijn borsten doen ontzettend zeer en erg vermoeid, dus de echte kwaaltjes heb ik allemaal wel.. jij dan??

2 maanden geleden

Hey! Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 9+5. As maandag de 2e echo. Hier alleen hele erge moodswings, het ene moment ben ik super blij, een paar minuten later kan ik in huilen uitbarsten omdat ik me bijvoorbeeld heel erg eenzaam voel… 🤣 herkent iemand dat?

2 maanden geleden

Reactie op Maran02

Jeetje ook al zo spannend! Ik hier ook uitgerekend op de 5e, was met de laa ...
Hier het zelfde. Ik ben twee weken extreem misselijk geweest en ook inderdaad echt de hele dag door vreselijk. En ik kon na het eten naar bed zo vermoeid was ik😅Sinds zondag is het wat minder alleen nog in de avond erg misselijk en wat lichte misselijkheid in de ochtend. Hopelijk blijft dit zo! En mijn borsten doen ook extreem pijn inderdaad kan er bijna niet op liggen.😅 heel veel succes vandaag spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Hey! Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 9+5. As maandag de 2e echo. Hier al ...
Ja ik herken dit! Ik moest huilen toen Nederland de 1-1 maakte met Turkije terwijl ik niet extreem met voetbal bezig ben 🤣😅 die hormonen doen gekke dingen met je haha!

2 maanden geleden

Reactie op Marielx

Ja ik herken dit! Ik moest huilen toen Nederland de 1-1 maakte met Turkije ...
Hahah grappig! Ik had precies het zelfde 😂 de tranen stroomde over mijn wangen toen Nederland scoorde, en ook ik ben totaal geen voetbal fan 😅

2 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Hey! Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 9+5. As maandag de 2e echo. Hier al ...
Herkenbaar. Ik ging naar de bioscoop en was na de film helemaal moe door alle emoties. Huilen, boos, blij. Was too much 😂

2 maanden geleden

hoi dames is er iemand die 9 weken en 6 dagen is zo ja hoe voelen jullie je zich ik zelf ben heel moe heel misselijk geef veel over

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi dames is er iemand die 9 weken en 6 dagen is zo ja hoe voelen jullie je ...
Ik ben vandaag 10 weken of zoals jou 9+6. Ik heb vrijdag een tweede echo en dan gaan ze de uitgerekende datum precies vast stellen. Maar door mijn hele regelmatige cyclus zal het een van die twee zijn. Maar ik voel me vooral nog steeds echt super moe. Ik probeer optijd te gaan slapen want helaas niet altijd lukt, omdat ik dan te veel in me serie zit. Maar ik slaap van 11 tot half 7 en moet er 2 keer uit omdat ik moet plassen nachts😭. En dan om half 7 word me dochter wakker en als zij rond 10 uur gaat slapen ga ik ook een uurtje slapen en heel soms smiddags rond 3uur ook nog een uurtje slapen. Maar pff ik kan overdag en savonds zoo weinig omdat ik zo moe ben. Ik deed savonds nog wel eens wat leuks voor mezelf zoals kleding maken voor me dochter of gamen maar dat gaat gewoon niet. Een beetje bank hangen en serie kijken is nu het enige wat lukt. Gelukkig ben ik helemaal niet misselijk, bij de vorige zwangerschap ook niet gehad. En heb zelf wel af en toe echt hoofdpijn wat ook wel lastig is als me dochter druk is.

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi dames is er iemand die 9 weken en 6 dagen is zo ja hoe voelen jullie je ...
Hier 10 weken 1 dag, of 10 weken 3 dagen. Ben kapot. Slaap ‘s avonds vaak een uurtje na het eten. Gelukkig nog 1,5 week werken en dan 5 weken vrij. Dat is heel fijn. Misselijk komt en gaat met vlagen. Af en toe honger, af en toe wil ik niets eten. Borsten zijn en blijven ontzettend gevoelig.

2 maanden geleden

Ik ben 10+3 dagen en ik ben echt ontzettend moe en geef veel over. We zitten in de piek qua misselijkheid, hopelijk neemt het bij 12 weken af.

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 10 weken. Afgelopen week met vlagen ontzettend misselijk geweest (gelukkig zonder overgeven) eten lukt bijna niet en ik vind niks lekker, en als ik denk ergens zin in te hebben, dan heb ik na 2 happen genoeg gehad. Ik vind het allemaal ontzettend spannend omdat ik in januari een vroege miskraam heb gehad. Nu gelukkig al wel verder in de zwangerschap dan toen, en al een paar keer een goede echo gehad met kloppend hartje en mooie groeiende 'spruit'😊 morgen heb ik weer een echo, hopelijk is dan alles nog steeds goed. Wel sinds vanmorgen een drukkend gevoel boven mijn buik/onder m'n borst.. ene keer is het aanwezig en daarna weer weg... iemand daar bekend mee?

2 maanden geleden

Uitgerekende datum is gisteren vastgesteld, 1 februari!

2 maanden geleden

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo 🤗 ik heb ‘m 24 juli. Kan niet wachten!

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo 🤗 ik heb ‘m 24 juli. Kan niet wacht ...
ik heb hem 7 augustus

2 maanden geleden

meiden ik heb soort rode bruine vlekken ol me gezicht gekregen vooral naast me ogen ik vind het geen gezicht hebben jullie dit ook of weten jullie wat dit is?

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo 🤗 ik heb ‘m 24 juli. Kan niet wacht ...
Ik heb ‘m de 23e! Zo spannend

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

meiden ik heb soort rode bruine vlekken ol me gezicht gekregen vooral naast ...
Misschien van de zon? (Zwangerschapsmasker)

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

ik heb hem 7 augustus
Ik ook!

2 maanden geleden

Ik ben nu 10w5d. 5 februari. Uitgerekende datum, maar word eerder dit word me 3 keizersnede.4 zwangerschap. In week 8 blaasontsteking gehad maar verder naast steken in me keizersnede geen klachten kipfilet stink wel 🤣 onze termijn echo was een verdikte nekplooi gemeten en hebben donderdag guo echo ik ben 36 dus verhoogde kans op down maar houden het mocht dat er kunnen zijn doen geen nipt of vlokkentest

2 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad. Ben nu 11+3 (2 dagen vooruit gezet), dat maakt uitgerekende datum 31-1 ipv 2-2. Alles zag er goed uit! 30-7 hebben we de 13 weken echo en morgen bloedprikken voor o.a. de nipt. Ik vind er nu wel veel op je af komen. Regelen/plannen van kraamzorg, opvang, echo afspraken. Maar krijg van de schoonfamilie ook veel ongevraagd advies was tot frustratie leidt. Ik moest even van me afschrijven! Hoop dat jullie ook allemaal goede termijnecho en 13 weken echo hebben! 🤎