230 Reacties

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

13 weken echo was goed 😊, het is een meisje 👧🏻
Gefeliciteerd, a.s. donderdag heb ik mijn 13 weken echo. Mag ik vragen, heeft de echoscopiste verteld war het wordt? Ik lees namelijk op internet dat dit niet zou mogen. Klopt dat??

één maand geleden

Hier was de 13 weken echo ook helemaal goed in hoeverre ze alles konden zien. De kleine bewoog heeel veeel en viel toen net in een irritante hoek inslaap. Maar ze gaf aan dat alles wat ze kon zien er super goed uit zag. Zo blij mee! Donderdag de geslachtsecho

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, a.s. donderdag heb ik mijn 13 weken echo. Mag ik vragen, hee ...
Yup, yup 🤫

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, a.s. donderdag heb ik mijn 13 weken echo. Mag ik vragen, hee ...
Je kan het altijd vragen! Het onderzoek is er niet op gericht, maar ze kijken meestal stiekem wel. En als ze het duidelijk kunnen zien, zeggen ze het vaak ook wel. Bij ons kon ze de vorige x nog niks met zekerheid zeggen (is een meisje) en nu bij deze zwangerschap zei ze eigenlijk hetzelfde 'het is nog 50/50, kan het niet met zekerheid zeggen'. Vermoed dus weer een meisje 🤭

één maand geleden

Hoi dames. Ik ben 16 februari uitgerekend. Afgelopen maandag een goede 13 weken echo gehad en morgen de geslachtsecho. Super spannend, denk wel adhv de nub te weten wat het wordt. 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op LV00

Bij een vriendin was de eerste ook 3 weken te vroeg, maar de 2e is met 39+5 ...
Dat zou wel leuk zijn! Al lijkt me wachten vervelender dan te vroeg haha. Onze 13 wkn echo was goed. Wat hebben we een spanning gehad. Bij onze oudste werd er toen iets gevonden en gingen we de medische molen in. Hopelijk kunnen we nu een beetje gaan genieten. Al wordt de 20 wkn in het wkz. Toch weer dubbel maar wel betere apparatuur daar. Bij het geslecht heb ik weg gekeken. We gaan toch proberen iets van een gender reveal achtig dingetje te doen over 2 weken. Voor het eerst een pretecho. Ben benieuwd. Hoe gaat het met jullie allemaal?

één maand geleden

Reactie op Arabella

Hoi dames. Ik ben 16 februari uitgerekend. Afgelopen maandag een goede 13 w ...
Veel plezier! Ben benieuwd of het klopt. 🤗

één maand geleden

Hier ook een goede 13 weken echo! Het kindje lag er alleen niet helemaal goed voor, dus moest ie inwendig. Hierdoor hadden we wel super scherp beeld. Daarnaast kon ze de nekplooi niet meten, maar dat is eigenlijk goed nieuws, want als ie te groot/dik was geweest had ze dat ws wel gekund. Helaas door de ligging ook geen nubfoto kunnen maken en geen goed beeld tussen de benen, dus geen gokjes voor het geslacht. Maar dan kunnen we daar nog twee weken over fantaseren 🥰

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, a.s. donderdag heb ik mijn 13 weken echo. Mag ik vragen, hee ...
Wij hadden een echoscopiste met een goede dag, die heeft het gewoon verteld. Wel met een slag om de arm, we mogen eventuele kaartjes nog niet van gekochte kleding afknippen;)

één maand geleden

Reactie op miewie

Wij hadden een echoscopiste met een goede dag, die heeft het gewoon verteld ...
Ahw wat top is dat. Dankjewel voor je reactie.

één maand geleden

Hoi Allemaal! Wat leuk dat er een groep is gemaakt voor deze data! Ik ben zelf 20 feb uitgerekend, zijn er nog meer op die datum uitgerekend? 🤗

één maand geleden

Wij hadden vandaag de 13 weken echo, alles zag er super uit! We kregen superveel foto's mee, en mochten zelfs even 3d kijken, dat was echt heel gaaf 😁❤️

één maand geleden

Reactie op Littlebean0210

Hoi Allemaal! Wat leuk dat er een groep is gemaakt voor deze data! Ik ben z ...
Leuk! Wij zijn ook de 20e uitgerekend! Super spannend! Ons 2e kindje. Is dit jullie 1e kindje? 😊

één maand geleden

Reactie op Jaws

Leuk! Wij zijn ook de 20e uitgerekend! Super spannend! Ons 2e kindje. Is di ...
Wat leuk!! Gefeliciteerd 🤗 hoe voel je je? Ja voor ons eerste kindje, gister de 13 weken echo gehad en alles was goed!

één maand geleden

Reactie op Littlebean0210

Hoi Allemaal! Wat leuk dat er een groep is gemaakt voor deze data! Ik ben z ...
Ik net 1 dag voor jou! De 19de🌻

één maand geleden

Reactie op rmdb1992

Ik net 1 dag voor jou! De 19de🌻
Ik ook de 19e!👊 Vandaag 13 weken echo gehad, alles goed gelukkig en leuke foto’s, maar ik kan niet echt wijs worden uit de nub haha. Ben zo benieuwd wat het is..!

één maand geleden

Ik ben de 19e uitgerekend. Dit gemeten op de 9 weken echo. (Termijnecho kregen ze hem niet goed in beeld) 22e de 13 weken echo (dan dus 14 weken) ben benieuwd of de datum dan nog wijzigt. Spannend

één maand geleden

Reactie op Suusje85st

Ik ben de 19e uitgerekend. Dit gemeten op de 9 weken echo. (Termijnecho kre ...
Als het goed is wijzigt je datum niet meer. Na de termijnecho (rond de 12 weken) gaan kindjes namelijk allemaal op hun eigen lijntje groeien, en dus verschillend, dan kan je aan de grootte niet meer precies zien wanneer je uitgerekend bent. Voor die tijd groeit elk kindje hetzelfde, dus dan kan je er een datum aanhangen, en van die datum wordt dan uitgegaan Als uitgerekende datum.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hadden vandaag de 13 weken echo, alles zag er super uit! We kregen supe ...
Echt super leuk!! Daar ben ik wel een beetje jaloers op 🙈. Bij ons lag het kindje helaas eigenlijk niet goed voor de echo, dus hebben we maar 1 foto mee gehad. Maar ze heeft wel alles kunnen controleren wat nodig was

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Echt super leuk!! Daar ben ik wel een beetje jaloers op 🙈. Bij ons lag het ...
Aaah ja zonde is dat!! Wel fijn dat ze alles hebben kunnen checken! ❤️ Wij hadden onze echo in het ziekenhuis, ze nam echt haar tijd voor ons, ook omdat het verder niet zo'n hele leuke zwangerschap is tot nu toe 🤷‍♀️ Hopelijk ligt je kleine er met de 20 weken echo beter voor! 😁