230 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, a.s. donderdag heb ik mijn 13 weken echo. Mag ik vragen, hee ...
Bij mij heeft ze het ook gewoon gezegd toen ik het vroeg. Ik dacht het namelijk al te zien aan de nub. Ik krijg ook een meisje 🎀

één maand geleden

Reactie op Littlebean0210

Wat leuk!! Gefeliciteerd 🤗 hoe voel je je? Ja voor ons eerste kindje, gis ...
Jullie ook gefeliciteerd!! 🥰 Volop kwaaltjes, maar 2e trimester dus hopelijk nemen ze wat af ☺️ hoe gaat het met jou? Veel last gehad van kwaaltjes? Ohh super fijn!! Kun je weer even op teren zo'n goede echo! 🤗

één maand geleden

Reactie op Jaws

Jullie ook gefeliciteerd!! 🥰 Volop kwaaltjes, maar 2e trimester dus hopel ...
Dankjewel 🥰 aiii ja dat is minder.. inderdaad hopen dat het in het tweede trimester wat af gaat nemen! Hier het zelfde helaas.. de misselijkheid heeft nu langzaam plaats gemaakt voor maagzuur 🫡😂 maargoed inderdaad zo’n echo maakt heeeel veel goed! Zelfs een kleine happy dance vast kunnen leggen 😂

één maand geleden

Reactie op rmdb1992

Ik net 1 dag voor jou! De 19de🌻
Gefeliciteerd! 🤗 hoe voel je je?

één maand geleden

Hebben hier meer mama’s last van harde buiken? Ik ben vandaag 13+6 en merk al sinds een paar dagen savonds als ik in bed lig de harde buiken. Overdag merk ik niks door het druk zijn. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschappen nooit de fundus hoogte gevoeld maar nu voel ik hem zo duidelijk omdat de baarmoeder samentrekt en dus hard word

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Hebben hier meer mama’s last van harde buiken? Ik ben vandaag 13+6 en mer ...
Laat je urine testen! Ik had dir bij de eerste en de VK zei toen: dat kan een teken zijn van blaasontsteking En ja hoor, dat was het.. ik had verder 0 klachten daarvan. Later in de zwangerschap nogmaals gehad, veel harde buiken, verder 0 klachten, en jahoor, weer blaasontsteking terwijl ik dat normaal echt nooit heb. Nu heb ik ook weer blaasontsteking terwijl ik dat dus sinds mijn vorige zwangerschap niet meer gehad had🥲

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Hebben hier meer mama’s last van harde buiken? Ik ben vandaag 13+6 en mer ...
Supertoevallig dat je dit nu post want ik had dit gisteravond ineens. Kon me echt niet herinneren dat ik dit vorige x al zo vroeg had. Kon idd heel duidelijk mn baarmoeder voelen zitten. Heb het overigens maar 1x gehad nu, maar vond t wel vreemd.. vd week toch even navragen bij de vk.

één maand geleden

Reactie op Ina33

Supertoevallig dat je dit nu post want ik had dit gisteravond ineens. Kon m ...
Ik heb toevallig morgen mijn echo en zal het wel even navragen. Urine wordt ook standaard gecontroleerd. Bij mij is het echt continu de harde buiken. Komt en gaat 🤷🏼‍♀️ Ik zal je laten weten wat het antwoord van de gynaecoloog is.

één maand geleden

Reactie op Littlebean0210

Gefeliciteerd! 🤗 hoe voel je je?
Ja goed! Alleen veel last van maagzuur🙈. Verder niet echt klachten (gehad). Wel ineens nu ik 13 weken stuk emotioneler😂. Echt ineens huilen om niks.. Kan er gelukkig wel om lachen achteraf. En hoe gaat het met jou?😊

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb toevallig morgen mijn echo en zal het wel even navragen. Urine wordt ...
Ah wat vervelend! Ben benieuwd wat je gyn zegt.

één maand geleden

Reactie op Ina33

Ah wat vervelend! Ben benieuwd wat je gyn zegt.
Urine is gecontroleerd en het was inderdaad een blaasontsteking

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Urine is gecontroleerd en het was inderdaad een blaasontsteking
Ah vervelend! Maar wel fijn dat ze de oorzaak hebben gevonden

één maand geleden

Hoi allemaal, Ik ben er wat later bij maar wilde graag meekletsen. Ik ben 10 feb uitgerekend van de eerste🥰 kwaaltjes zakken nu wat, al heb ik sinds ‘n week last van ‘banden pijn’ dus wat krampen in mn baarmoeder. Dat is blijkbaar normaal, en opzich goed te verdragen. Verder nog n tip voor als je baby niet goed ligt voor de echo. Mij werd verteld om even te springen, ik heb ook op mn zij gelegen en wat over mn buik gewreven. Echoscopiste deed daarna n inwendige echo om de baby beter te kunnen zien en ja hoor! Zo op de echo draaide de kleine zich om, dit was bij de 13 weken echo😂 was n hele ervaring haha.

21 dagen geleden

Reactie op Laura95San

Hoi allemaal, Ik ben er wat later bij maar wilde graag meekletsen. Ik ben 1 ...
Ik moest vorige keer mijn voeten op de bank zetten en de billen omhoog en even schudden met mijn kont hahaha. Werkte wel want mini draaide wel voor de metingen 😂

21 dagen geleden

Reactie op LisaVPH

Ik moest vorige keer mijn voeten op de bank zetten en de billen omhoog en e ...
Ik heb dit ook gedaan. En nog gesprongen erna.. maar had 0.0 effect🤣🤣 kreeg alleen wat extra wilde armpjes en beentjes op de echo. Maar verplaatsen of draaien.. ho maar!

7 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik wil ook graag meekletsen en stroom wat later in. Ik ben uitgerekend op 19 februari en gisteren hebben we (heel duidelijk) kunnen zien dat we een klein jongetje is. We zijn hard aan het nadenken over de naam, ik vind het voor jongens nog lastig! Ik heb m’n eerste zwangerschapskleding gekocht, en o my, wat zit zo’n broek met band heerlijk! Wat een opluchting na toch wel strakke spijkerbroeken. Leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik wens jullie allemaal heel veel geluk :)

7 dagen geleden

Volgens mij had ik mezelf ook nog niet gemeld hier, omdat ik eerst de miste uitgerekende datum wou weten. En daarna vergeten... Maar ik ben (ook) 19 februari uitgerekend van #4!! Heb al een zoon van 14, dochter van 12 en jongste zoon is net een jaar oud geworden. Tot nu toe nog weinig klachten, behalve vermoeidheid. De 25e hebben we de 20 weken echo. Maar mijn dochter wil dit keer graag de gender reveil doen, zodat het voor ons een verassing is. Dus dat doen we dan waarschijnlijk in het weekend van 5/6 oktober, als ze weer bij ons is!

6 dagen geleden

Reactie op chrissychrissy

Hoi allemaal! Ik wil ook graag meekletsen en stroom wat later in. Ik ben ui ...
Ow wat leuk! Ik heb dezelfde uitgerekende datum😊 Toevallig ook vorige week eerste broek gekocht en deze week aangehad.. baal dat ik het niet een week eerder gedaan heb🤣🙈

6 dagen geleden

Reactie op QueXan

Volgens mij had ik mezelf ook nog niet gemeld hier, omdat ik eerst de mist ...
Ow wat leuk!! Wat lief dat ze dat wil doen voor jullie😊