Hoi!
Deze data was er nog niet geloof ik!
Momenteel ben ik net over 6 weken preggo, mijn laatste menstruatie datum 10 mei. Ik heb een wat onregelmatige kortere cyclus dus het zal +/- 12 feb zijn!
Op 11 juli staat de eerste echo gepland. Het duurt nog even maar heb er ook wel vertrouwen in, nog niet enorm aan het stuiteren. Überhaupt best spannend allemaal en soms vergeet ik ook even dat ik gewoon iets meedraag in mn buik (los van de kwaaltjes).
Wie zit er nog meer in de club en hoe gaat het met jullie?!
Hebben jullie de 20 weken echo al gehad? Bij ons gisteren, kleine man is he ...
Heb hem 30 september dus moet nog even wachten. Dan ben ik 19+5😊
Wow als ik jouw echo zie dan realiseer je je echt hoe snel dat groeien gaat! Kan niet wachten om onze kleine ook weer te zien. Hopelijk met net zulk goed nieuws💛
Voel de baby nu ook al als ik rustig ben. En gisteravond kon mijn man het zelfs lichtjes voelen😇
Wij hadden afgelopen woensdag de 20 weken echo. Alles was goed. Het voldeed aan alle standaarden! Dit weekend doet mijn dochter de gender reveal voor ons. Dus dan weten wij ook eindelijk wat het wordt!!
Onze eigenwijze dame is goedgekeurd! Krijg alleen rond 32 weken een controle of de placenta omhoog is gegaan. Deze lag nu voor het geboortekanaal maar niks waar ik me zorgen over moest maken zei de echoscopiste :)
Vandaag belde ik mijn gynaecoloog ivm heftige rugklachten die naar mijn gevoel alleen maar toenemen.
Ze wouden me toch even zien en aan de ctg doen. Deze was ietsjes opvallend en moet 3maals dagelijks 150mg magnesium slikken en het rustig aandoen omdat ze bang zijn voor vroeggeboort. (Mijn vorige bevallen in week 35 en 36) magnesium hoort direct te werken, mocht het niet beter worden in 2 dagen moet ik woensdag terug komen🍀