286 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Hebben jullie de 20 weken echo al gehad? Bij ons gisteren, kleine man is he ...
Heb hem 30 september dus moet nog even wachten. Dan ben ik 19+5😊 Wow als ik jouw echo zie dan realiseer je je echt hoe snel dat groeien gaat! Kan niet wachten om onze kleine ook weer te zien. Hopelijk met net zulk goed nieuws💛 Voel de baby nu ook al als ik rustig ben. En gisteravond kon mijn man het zelfs lichtjes voelen😇

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Wij hebben m maandag, maar wij hebben voor de tweede keer een guo in Maastricht als 20 weken echo, dus het is nog even spannend hier!

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

En fijn dat alles goed is natuurlijk ❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Ij heb hem dinsdag gehad. En gister mijn gender reveal. Ik krijg een 🩵. En hij is ook goed gekeurd. Ik voel hem al een paar weekjes nu😁

2 maanden geleden

Morgen middag hebben wij de 20 weken echo bij 19+2. Ben zo benieuwd hoe ze gegroeid weer is 🥰

één maand geleden

Vanochtend de 20 weken echo gehad! Alles helemaal goed🤩 en wat is de kleine weer gegroeid🥰💛

één maand geleden

Wij hadden afgelopen woensdag de 20 weken echo. Alles was goed. Het voldeed aan alle standaarden! Dit weekend doet mijn dochter de gender reveal voor ons. Dus dan weten wij ook eindelijk wat het wordt!!

één maand geleden

Reactie op QueXan

Wij hadden afgelopen woensdag de 20 weken echo. Alles was goed. Het voldeed ...
Spannend!!!🤩🤩

één maand geleden

Hier de 20 weken ook goed. En ik had het parvo virus, dat is nu ook afgerond en hoef ik niet meer voor terug

één maand geleden

Onze eigenwijze dame is goedgekeurd! Krijg alleen rond 32 weken een controle of de placenta omhoog is gegaan. Deze lag nu voor het geboortekanaal maar niks waar ik me zorgen over moest maken zei de echoscopiste :)

één maand geleden

Vandaag belde ik mijn gynaecoloog ivm heftige rugklachten die naar mijn gevoel alleen maar toenemen. Ze wouden me toch even zien en aan de ctg doen. Deze was ietsjes opvallend en moet 3maals dagelijks 150mg magnesium slikken en het rustig aandoen omdat ze bang zijn voor vroeggeboort. (Mijn vorige bevallen in week 35 en 36) magnesium hoort direct te werken, mocht het niet beter worden in 2 dagen moet ik woensdag terug komen🍀

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Vandaag belde ik mijn gynaecoloog ivm heftige rugklachten die naar mijn gev ...
Jeetje dat is spannend...! Hopelijk gaat de magnesium zijn werk doen💛

één maand geleden

Hallo allemaal!! Hier bijna 21 weken zwanger van ons 2e wonder. Hebben al een zoon van 2 jaar! 19 februari uitgerekend 🩷💙

één maand geleden

Hoi hoi, Morgen alweer 22 weekjes zwanger van ons eerste kindje❤️ we weten al wat het geslacht is, houden we lekker geheim🤭 12 feb uitgerekend! 👶🏼

één maand geleden

Vandaag weer hartje geluisterd van onze kleine meid. Alweer over de helft heen 🤯🥳

25 dagen geleden

Iedereen is nu de mijlpaal van 24 weken wel voorbij toch?

25 dagen geleden

Reactie op Adeny

Volgens mij wel! Ik ben de 13e uitgeteld en ben morgen alweer 25 weken 🥰

25 dagen geleden

Reactie op Adeny

Volgens mij morgen de laatste! De 20e valt op de donderdag.

25 dagen geleden

Reactie op Motherin2025

Volgens mij morgen de laatste! De 20e valt op de donderdag.
Jaa morgen idd! 🤩 Ik ben de 17e uitgerekend en ben vandaag 24+2

25 dagen geleden

Zit vandaag precies op 24 weken🥰