286 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Motherin2025

Volgens mij morgen de laatste! De 20e valt op de donderdag.
Ohja, gelukkig kunnen andere mensen nog wel rekenen 😂🙈

25 dagen geleden

Reactie op rmdb1992

Zit vandaag precies op 24 weken🥰
Wat leuk, ik ook 🤗🤗

25 dagen geleden

Reactie op Littlebean0210

Wat leuk, ik ook 🤗🤗
Ik ook!! 🥰

25 dagen geleden

Gefeliciteerd met deze mijlpaal allemaal!! 🥰 op weg naar het 3e trimester

25 dagen geleden

Hi allemaal ! Hier 21 februari uitgerekend! Hoe ver zijn jullie met de babykamer? Ik ben vrijdag 24 weken yesss !

25 dagen geleden

Reactie op Jaws

Ik ook!! 🥰
Ik ook!! 😀

24 dagen geleden

Reactie op Adeny

Iedereen is nu de mijlpaal van 24 weken wel voorbij toch?
Ja, ik vandaag idd 25 weken net als Eeneneen 🥰. Waren met 24 weken op vakantie en vond dat toch wel echt een mijlpaal hoor… Hebben we dus ook gevierd samen 🫶🏼

23 dagen geleden

Reactie op Adeny

Iedereen is nu de mijlpaal van 24 weken wel voorbij toch?
Ja nu 25 weken. Ben nu alleen verplicht om halve dagen te gaan werken

23 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Ja, ik vandaag idd 25 weken net als Eeneneen 🥰. Waren met 24 weken op vaka ...
Nope, 23+3 hier! Ook al zit ik er maar een paar dagen vanaf, ik wacht stiekem toch wel op die echte 24 weken 🙈

23 dagen geleden

Ik zit op 25 weken nu ,dinsdag weer een echo🥰 ik voel de baby al goed bewegen en schoppen

22 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Nope, 23+3 hier! Ook al zit ik er maar een paar dagen vanaf, ik wacht stiek ...
Maar als je nu 23+3 bent ben je na 20 februari uitgerekend toch?

22 dagen geleden

Reactie op cynthiaaaa

Jaa morgen idd! 🤩 Ik ben de 17e uitgerekend en ben vandaag 24+2
He leuk, ik ook!

22 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Maar als je nu 23+3 bent ben je na 20 februari uitgerekend toch?
Oh.. iets met totaal over de titel van de topic heen lezen.. zwangerschapsbrein denk ik 🙈

22 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Oh.. iets met totaal over de titel van de topic heen lezen.. zwangerschapsb ...
Haha geeft helemaal niks toch 😁😁 Hebben we gelukkig allemaal wel last van 😂

22 dagen geleden

Reactie op Mommysboy

Ik zit op 25 weken nu ,dinsdag weer een echo🥰 ik voel de baby al goed bewe ...
Ik ook ben bang voor mijn ribben als hij groter word 🤣

21 dagen geleden

Reactie op Mommysboy

Heb je die echo zelf ingepland? Ik krijg bijna geen echo's meer 🥲

21 dagen geleden

Reactie op Mommysboy

Wat leuk! Ben je ook de 15e uitgerekend?

21 dagen geleden

Nu 24.6. Tijd gaat toch wel verrassend snel dit keer. Hier de 17e uitgerekend. Verder is het een kleine druktemaker..ik vind het grappig om het verschil te voelen van eerst de kleine trapjes en nu soms ineens echt zo'n grote verschuiving waarbij hij anders gaat liggen.

21 dagen geleden

Reactie op Hessjje

Heb je die echo zelf ingepland? Ik krijg bijna geen echo's meer 🥲
Ik krijg er nog 4 🤣. Ik heb mezelf opgegeven voor onderzoek generation R dan krijg je een 30 weken 3d echo. En opgegeven voor student verloskundige om te kunnen oefenen ook rond 30 weken. En ik hoorde daarna pas dat ik bij de verloskundige ook nog 2 echo's krijg ivm met leeftijd km de groei te controleren 🤣

7 dagen geleden

Hoe gaat het met alle mama's hier? 😊 Kleintjes al lekker (/harder) aan het kicken? Hier merk ik wel verschil met 26+ weken. Kickjes zijn wat minder vaak maar wel wat harder🤣. Je begint echt ook wel aan de buitenkant te kunnen zien langzaam. Hebben jullie al een babyshower/mother blessing gehad? Zit dit er nog aan te komen? Ga je dit uberhaupt doen/krijgen? Ik heb gister een motherblessing gehad en enorm van genoten/plezier gehad. Heb nu een prachtige slinger met gemaakte dingetjes die straks in de kleine zijn/haar kamer komt te hangen 😊 En babykamer? Hoever zijn jullie er mee? Wij gaan aankomende week het proberen af te maken(lekker week vrij ervoor)! Want merk dat mijn buik toch wel in de weg gaat zitten voor sommige dingen😅 Deze week even schrik gehad dat ik zwangerschapsdiabetes bleek te hebben (had nergens last van maar heb wel pcos). Maar gelukkig blijf ik met mijn normale maaltijden nu steeds gewoon netjes binnen de marges. Moet alleen wat vaker eten en echt even de suiker laten staan😅 (nu was dat maar af en toe.. maar toch😇). En 'voordeel' is wel dat ik nu extra echo's krijg dus over 1,5 week kunnen we de kleine weer bewonderen🙂 en bij controle was hartslag en buikgroei heel gemiddeld en mijn eigen eigen bloeddruk eerder aan de lage kant dan hoog. Dus gelukkig na de schrik vooral weer positief nieuws gehad! Lang verhaal..🤪 Maar hoop dat met iedereen goed gaat!