286 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op rmdb1992
Zit vandaag precies op 24 weken🥰
Wat leuk, ik ook 🤗🤗
22 dagen geleden
Reactie op cynthiaaaa
Jaa morgen idd! 🤩
Ik ben de 17e uitgerekend en ben vandaag 24+2
He leuk, ik ook!
21 dagen geleden
Reactie op Mommysboy
Ik zit op 25 weken nu ,dinsdag weer een echo🥰 ik voel de baby al goed bewe ...
Wat leuk! Ben je ook de 15e uitgerekend?
21 dagen geleden
Reactie op Hessjje
Heb je die echo zelf ingepland? Ik krijg bijna geen echo's meer 🥲
Ik krijg er nog 4 🤣. Ik heb mezelf opgegeven voor onderzoek generation R dan krijg je een 30 weken 3d echo. En opgegeven voor student verloskundige om te kunnen oefenen ook rond 30 weken. En ik hoorde daarna pas dat ik bij de verloskundige ook nog 2 echo's krijg ivm met leeftijd km de groei te controleren 🤣
7 dagen geleden
Hoe gaat het met alle mama's hier? 😊 Kleintjes al lekker (/harder) aan het kicken?
Hier merk ik wel verschil met 26+ weken. Kickjes zijn wat minder vaak maar wel wat harder🤣. Je begint echt ook wel aan de buitenkant te kunnen zien langzaam.
Hebben jullie al een babyshower/mother blessing gehad? Zit dit er nog aan te komen? Ga je dit uberhaupt doen/krijgen?
Ik heb gister een motherblessing gehad en enorm van genoten/plezier gehad. Heb nu een prachtige slinger met gemaakte dingetjes die straks in de kleine zijn/haar kamer komt te hangen 😊
En babykamer? Hoever zijn jullie er mee? Wij gaan aankomende week het proberen af te maken(lekker week vrij ervoor)! Want merk dat mijn buik toch wel in de weg gaat zitten voor sommige dingen😅
Deze week even schrik gehad dat ik zwangerschapsdiabetes bleek te hebben (had nergens last van maar heb wel pcos). Maar gelukkig blijf ik met mijn normale maaltijden nu steeds gewoon netjes binnen de marges. Moet alleen wat vaker eten en echt even de suiker laten staan😅 (nu was dat maar af en toe.. maar toch😇). En 'voordeel' is wel dat ik nu extra echo's krijg dus over 1,5 week kunnen we de kleine weer bewonderen🙂 en bij controle was hartslag en buikgroei heel gemiddeld en mijn eigen eigen bloeddruk eerder aan de lage kant dan hoog. Dus gelukkig na de schrik vooral weer positief nieuws gehad!
Lang verhaal..🤪
Maar hoop dat met iedereen goed gaat!