230 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik ben tandartsassistente geweest, destijds was het voor röntgenfoto’s wel ...
Oke dankjewel dan zeg ik nog niks 😊

2 maanden geleden

16 februari uitgetekend voor nu Misselijk en vooral heeeeel erg moe

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben waarschijnlijk 15 februari uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap en ondanks dat we het niet hebben gepland wel heel erg leuk en spannend! Het eerste wat ik dacht toen ik de positieve test zag was: oh nee dan is m’n baby jarig in februari!!! Ik vind februari altijd zo’n ongezellige maand🫣🫣🤣

2 maanden geleden

Reactie op rdb1996

Hi allemaal! Ik ben waarschijnlijk 15 februari uitgerekend. Dit is mijn eer ...
*cries in february* Mijn verjaardag is in februari 😂 die van mij viel altijd tijdens de voorjaarsvakantie dus iedereen was altijd op wintersport. Maar ik ben sowieso erg introvert en hou niet van het vieren van mijn verjaardag, dus ik vind het wel prima! Dus wie weet komt het goed 😜

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

*cries in february* Mijn verjaardag is in februari 😂 die van mij viel alt ...
Hahaha ja dat kan natuurlijk ook nog!! En met een verjaardag van je kindje wordt het sowieso al feestelijker natuurlijk

2 maanden geleden

Reactie op rdb1996

Hahaha ja dat kan natuurlijk ook nog!! En met een verjaardag van je kindje ...
Precies! Het is alleen wel jammer dat we niet echt meer sneeuw hebben in februari... Dan zou je zo gezellig binnen kunnen zitten met de verjaardag, warmer chocomel. Ik zie het helemaal voor me haha

2 maanden geleden

Reactie op rdb1996

Hahaha ja dat kan natuurlijk ook nog!! En met een verjaardag van je kindje ...
Eens!! Er valt altijd wat voor te zeggen. Ik verheug me al op de apresski party met Mn kiddo

2 maanden geleden

Reactie op rdb1996

Hi allemaal! Ik ben waarschijnlijk 15 februari uitgerekend. Dit is mijn eer ...
Ik ben goudsmid en mijn eerste reactie was "oh nee, dan is de geboortesteen amethyst!" (écht niet mijn ding) 😂

2 maanden geleden

Hoihoi, Zoals het er nu naar uitziet ben ik 15 februari uitgerekend! Dit word ons tweede kindje, en de eerste zal bijna 2 (22 maanden) zijn als de tweede geboren word 😊 11 juli mijn eerste echo, maar ik loop wel al bij de huisarts omdat ik helaas (weer) een hg zwangerschap heb!

2 maanden geleden

Hai hai, Fijn om wat verhalen hier te lezen. Ik ben nu 7w en 3d en eindelijk dinsdag een echo. Vorig jaar augustus een miskraam gehad met 5 weken helaas,dat bracht toch wel wat tranen met zich mee.. Ik heb nog een dochter van 12 en een dochtertje van bijna 4 dus nog 1 kleintje erbij leek me wel heel erg leuk! Kan niet wachten tot dinsdag 🥰.. heel veel succes allemaal en ook lekker genieten als het kan!

2 maanden geleden

Gister echo gehad. Ik ben uitgerekend tussen 16 en 18 februari. 24 juli krijg ik de termijnecho en definitief te horen wanneer ik uitgerekend ben.

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Leuk om te zien dat dit groepje wat gelijk oploopt 😊 ik had 10 mei m’n laatste menstruatie en ben volgens eigen berekening 14 februari uitgerekend. Heb morgen m’n eerste echo! (Inwendige vitaliteitsecho) ben best nerveus… is mn eerste zwangerschap.

2 maanden geleden

Ik meld mij hier ook. Volgens eigen berekening uitgerekend op 14 februari ‘25

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Hoi allemaal! Leuk om te zien dat dit groepje wat gelijk oploopt 😊 ik had ...
Hoe is je echo gegaan? 😊

2 maanden geleden

Ow wat leuk! Zag ook nog niks met deze data😇 dus sluit mij graag aan! Maandag eerste echo. Heel veel zin in! Voor het eerst zwanger van IVF terugplaatsing (5daagse embryo). Zelf nu uitgerekend dat uitgerekende datum rond 19 Februari zou moeten zijn. Maar verwacht daar maandag ook meer over te horen😊

2 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn echo gehad op 8+1, vond het heel spannend omdat ik in Maart een miskraam heb gehad, maar alles was goed! Zelfs een kleine beweging zien maken🥹 Voor nu op 12 februari uitgerekend, maar we hebben 15 jullie de termijn echo. Mijn zoontje is van 11 februari🥲

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik heb gisteren mijn echo gehad op 8+1, vond het heel spannend omdat ik in ...
Ahh wat fijn! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik heb gisteren mijn echo gehad op 8+1, vond het heel spannend omdat ik in ...
Wat fijn!! En wat leuk dat je zelfs al wat bewegingen hebt gezien🙂

2 maanden geleden

Hoi hoi, wat leuk allemaal zeg! Ik was met mijn eigen berekening uitgekomen op 13 februari maar dat is na de echo gister 10 februari geworden!

2 maanden geleden

Reactie op rmdb1992

Wat fijn!! En wat leuk dat je zelfs al wat bewegingen hebt gezien🙂
Ja dat had ik echt niet verwacht!!! Super leuk!