588 Reacties

2 maanden geleden

Ik zal zelf beginnen! Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik opnieuw zwanger ben na onze miskraam eind maart. Dolgelukkig maar ook best spannend natuurlijk! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 4+1 en ben ik 26 februari uitgerekend. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, maar ga dat denk ik morgen doen.

2 maanden geleden

Wat leuk! Ik sluit me ook aan. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop voor je dat deze keer alles gewoon goed gaat 🤞🏻 Ik ben zelf nu 4+5 van ons eerste kindje en volgens mijn berekening dus 22 februari uitgerekend! 11 juli staat de eerste echo. Ik had 9 juni al een positieve test, dus T voelt alsof de tijd echt voorbij kruipt 🤣 nog even geduld hebben.

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Wat leuk! Ik sluit me ook aan. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar ...
Jij ook gefeliciteerd! Oooh ik weet dat nog goed van de vorige keer, de tijd gaat zo traag. Ik mag nu als het goed is een vroege echo vanwege de miskraam, maar ben er nog niet over uit of ik dat wil. De vorige keer hebben we namelijk op de eerste echo een kloppend hartje gezien, en toch ging het mis. Dus twijfel hoeveel zekerheid dat biedt. Van de andere kant wil ik het natuurlijk super graag zien ❤️

2 maanden geleden

Wij zijn er gisteren achter gekomen en ook meteen verloskundige gebeld. Eerste echo staat voor 17 juli. Zou dan ruim 8 weken zijn. Eerste 20 weken zullen voor ons toch wel echt spannend worden

2 maanden geleden

Gefeliciteerd alle mama’s die zich aan deze groep aansluiten. Ook ik ben 26 februari volgens mijn berekening uitgerekend(4+1) Ik maak me nu al een beetje zorgen of het goed komt allemaal.. ik heb geen klachten alleen links onderin mn buik af en toe wat krampjes( een kant)

2 maanden geleden

Leuk! Gefeliciteerd! Ik ben zelf 4+5 zwanger van de eerste, dus 23 februari uitgerekend volgens berekening. 17 juli de eerste echo en 3 weken daarna de termijnecho. Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven. Tijd kruipt hier ook...

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Leuk! Gefeliciteerd! Ik ben zelf 4+5 zwanger van de eerste, dus 23 februari ...
Hee leuk we lopen gelijk! Ik heb 6 juli mijn eerste echo omdat ik een vroege miskraam heb gehad 2 maanden terug

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Gefeliciteerd alle mama’s die zich aan deze groep aansluiten. Ook ik ben 26 ...
Krampjes zijn echt normaal, hoe spannend ook. Je baarmoeder groeit en dat voel je waarschijnlijk. Probeer vooral te genieten van je zwangerschap en niet te veel te stressen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Hee leuk we lopen gelijk! Ik heb 6 juli mijn eerste echo omdat ik een vroeg ...
Wat verdrietig zeg, en fijn dat er een nieuw wondertje is! Spannend

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Wat leuk! Ik sluit me ook aan. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar ...
Wow 9 juni al positief is vroeg! Wij 12 juni maar lopen wel gelijk! Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+5. Verloskundige ging uit van 29 dagen cyclus omdat dit mijn gemiddelde is, dan zou ik 4+4 zijn

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Wat verdrietig zeg, en fijn dat er een nieuw wondertje is! Spannend
Ja heel spannend! Vanmorgen was de test streep donkerder dan de controle lijn. Dat voelt dan toch wel fijn 🥺

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Jij ook gefeliciteerd! Oooh ik weet dat nog goed van de vorige keer, de tij ...
Oh wat heftig! Kan me wel voorstellen dat je het ook graag wil zien. Ben benieuwd wanneer jij voor de echo mag!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wow 9 juni al positief is vroeg! Wij 12 juni maar lopen wel gelijk! Als ik ...
Ik ben ook benieuwd wat mijn verloskundige zegt. Ik heb het nu zelf berekend aan de hand van m'n positieve ovulatietest. Was sinds m'n miskraam eind maart niet meer ongesteld geworden dus had verder lange tijd geen idee hoe of wat 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ik ben ook benieuwd wat mijn verloskundige zegt. Ik heb het nu zelf bereken ...
Nee dat snap ik, is lastig tellen dan! Maar nu ben je al vroeg positief, wie weet een goed teken. Ik ga mee duimen in elk geval!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Nee dat snap ik, is lastig tellen dan! Maar nu ben je al vroeg positief, wi ...
Daar probeer ik gewoon vanuit te gaan, dat alles nu goed mag gaan ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wow 9 juni al positief is vroeg! Wij 12 juni maar lopen wel gelijk! Als ik ...
Ja inderdaad! Mijn cyclus was juist ook net een beetje raar gelopen. Ik was naar de gynaecoloog geweest omdat ik al 1,5 maand met hele erge buikpijn rondliep en mijn laatste menstruatie heb ik echt gecrepeerd van de pijn, terwijl ik maar 1 dag bloedverlies heb gehad. Toen ik naar de gynaecoloog ging lag alles er alweer perfect voor voor de ovulatie terwijl dat eigenlijk aan de vroege kant was. Op basis van laatste menstruatie ben ik nu 4+3, dus ik heb een ruime schatting gemaakt van wanneer mijn ovulatie (en bevruchting) uiterlijk plaats heeft gevonden haha. Dus ben benieuwd naar wat de vk zegt over mijn termijn. Leuk om zo in contact te zijn met mensen die gelijk lopen! Wanneer mag jij voor de eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Ja inderdaad! Mijn cyclus was juist ook net een beetje raar gelopen. Ik was ...
Die cyclussen ook hè, soms is het maar iets vreemds een vrouw zijn 😅. Na mijn vroege miskraam was mijn lijf ook iets van de wap af. Maar nu een streepje is een streepje en dat telt! Niet denken aan andere dingen, lekker genieten. Moet ik mezelf ook voorhouden 🙈. Wij krijgen 6 juli de eerste echo ivm dus de vroege miskraam 2 maanden terug. Jij al verloskundige gebeld en een idee wanneer de echo is?

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Daar probeer ik gewoon vanuit te gaan, dat alles nu goed mag gaan ❤️
Zeker doen ook 🤍! Weet je wel al of je de vroege echo wil doen?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Zeker doen ook 🤍! Weet je wel al of je de vroege echo wil doen?
Nee daar ben ik niet over uit. Ik ga het gewoon bespreken als ik de verloskundige bel. Denk dat ik uiteindelijk wel overstag ga omdat ik tegelijkertijd ook niet kan wachten de kleine frummel te zien 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Zeker doen ook 🤍! Weet je wel al of je de vroege echo wil doen?
Jij hebt wel een vroege echo zie ik? Bij hoeveel weken was jouw miskraam?