596 Reacties

2 maanden geleden

Ik sluit hier ook graag aan. Zoals het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 26 februari :)

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Hi dames! Hoe gaat het met iedereen!? 🌸 Volgende week vrijdag m’n eerste e ...
Pff, zo moe, ik slaap weinig, heb ook veel buikpijn. Bandenpijn icm darmen denk ik, gisteren wel al met de huisarts en fertiliteitskliniek contact gehad. Ik pak nu wel meer mijn rust, dat helpt wel. En zolang ik om de 3 uur iets eet, word ik niet misselijk. Dus daar heb ik wel geluk mee 😇 al is huilend van de pijn op bed liggen ook geen pretje 🫣🥲 Maar mijn lichaam schreeuwt "ik ben zwanger!" Dus daar probeer ik mijn hoop uit te halen 🥺🙏 morgen 6 weken!

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Hi dames! Hoe gaat het met iedereen!? 🌸 Volgende week vrijdag m’n eerste e ...
Hier ook nog weinig kwaaltjes, wat moe en gevoelige borsten. Aanstaande vrijdag 5 juli eerste vroege echo ivm miskraam in oktober. Ben dan 7 weken 🤍

2 maanden geleden

Hier ook weinig last van kwaaltjes. Slaap wel slechter (wordt vaak wakker) af en toe een kramp in mijn buik, wat vaker moeten plassen maar dit neem ik allemaal voor lief als ik sommige dames hoor hoe misselijk ze zijn 🫣🍀 Wij hebben ook pas volgende week donderdag onze eerste echo 7+4, tijd kruipt voorbij 🤭

2 maanden geleden

Volgens de app uitgerekend voor 28 februari. Ik mag pas 2/08 voor de eerste echo gaan, ik zou dan al 10 weken zijn. Zoooo lang wachten 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Katriennl

Volgens de app uitgerekend voor 28 februari. Ik mag pas 2/08 voor de eerste ...
Woww waarom dan pas?

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Wat leuk om te zien dat we met zovelen rond dezelfde tijd zijn uitgeteld en lekker samen zwanger kunnen zijn! 🤗 Allemaal van harte gefeliciteerd ❤️ Ik heb 20 juni getest en had eindelijk een positieve test na ruim 1 jaar en 9 maanden proberen. Ik ben nu 6+5, uitgerekende datum is vooralsnog 23 februari. Komende zaterdag hebben we een eerste vroege echo ivm een eerdere miskraam (was een mola-zwangerschap). Ben erg benieuwd hiernaar, merk dat ik toch wel een beetje zenuwachtig/onzeker ben, hopelijk zal dat na zaterdag een beetje afnemen. Qua kwaaltjes merk ik echt pas de laatste week verandering. Deze week wat meer misselijk en maagzuur, verder merk ik vooral dat mijn darmen mega opgezet zijn en mijn buik is daardoor behoorlijk gezwollen haha. Komt denk ik ook omdat ik hiervoor aan intermittent fasting deed en sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik weer naar een 'normaal' voedingspatroon gegaan. Soms voelt het alsof ik al 5 kilo zwaarder ben als ik die opgezette buik zie, al zegt de weegschaal van niet 😂

2 maanden geleden

Ik ben volgens eigen berekening 20 feb uitgerekend. Heb 18 juli mijn eerste echo en ben dan bijna 9 weken. Is bij mij 'laat' of eerder normaal denk ik, omdat ik tot nu toe geen ervaringen heb met miskramen en me ook niet zoveel zorgen maak. Sommige vrouwen krijgen al met 5 of 6 weken een echo en dat lijkt dan heel gebruikelijk, maar dat is het niet als er verder weinig aan de hand is of aan de hand is geweest.

2 maanden geleden

Reactie op Katriennl

Volgens de app uitgerekend voor 28 februari. Ik mag pas 2/08 voor de eerste ...
Een termijnecho met 10 weken is heel gebruikelijk! Je kan wel een vitaliteitsecho vragen rond de 7 weken, al moet je daar wel een klein bedrag voor betalen :)

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik ben nu 5+3 en mijn ouders, schoonouders, broers zussen en wat vriendinne ...
Dat had ik idd ook. Door sommige klachten kun je beter gewoon open kaart spelen, scheelt een hoop stress. Zo fijn te lezen dat jij dit ook zo ervaarde ☺️

2 maanden geleden

Volgens berekeningen nu 28 feb uitgerekend😁 ben vandaag 5+5. 15 juli heb ik een vroege echo gepland staan op eigen kosten maar wil dan iig de zekerheid hebben dat het hartje klopt (geeft natuurlijk geen garantie want kan altijd mis gaan). Zo spannend dat wachten… duurt zo lang🙈

2 maanden geleden

Hoi dames, hoe is het met jullie? Hier nu 6+5. Nog steeds regelmatig misselijk en snel moe, verder voel ik me vooral heel gelukkig. Nog een weekje in spanning tot de eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Hoi dames, hoe is het met jullie? Hier nu 6+5. Nog steeds regelmatig missel ...
Ik ben echt continue moe. Vandaag ook behoorlijk misselijk, hoop toch dat dit eenmalig is 🙈 Die vermoeidheid is naar, maar kan ik mee leven. Maar misselijkheid vind ik echt niet chill. Ik ben ook 6+5 en heb vrijdag de eerste echo met 7+2 🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik ben echt continue moe. Vandaag ook behoorlijk misselijk, hoop toch dat d ...
Ja ik had vandaag ook weer zo'n dag 🥴 Erg misselijk, maar sinds de lunch is het eindelijk weggetrokken! Wat fijn, vrijdag echo! Ik heb 'm volgende week maandag met 7+5.

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ja ik had vandaag ook weer zo'n dag 🥴 Erg misselijk, maar sinds de lunch i ...
Jaa ik ben zo benieuwd. Ze zei wel dat ze vanaf 7,5 week kon inplannen. Gerekend met de eerste dag van laatste menstruatie zou ik dat dan ook wel zijn (7+5), maar gezien mn eisprong iets later was, denk ik zelf dan 7+2 te zijn. Ben heel benieuwd! Succes nog even met afwachten. Nog 1 week🤞

2 maanden geleden

Ik vind die vermoeidheid verschrikkelijk. De dagen duren lang. Ben al kapot van even naar de supermarkt heen en weer (5 min lopen). Voel me schuldig dat ik nog meer moet terugschroeven in werk, de concentratie is er niet en ik moet gaan liggen wat daar niet kan. Hebben anderen dat ook met werk? Nu 7+1, eerste echo met 8+3, spannend!! De kans op een tweeling is bij mij erg groot, dus ben ook erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Is allebei heel welkom

2 maanden geleden

Hier gaat het wel goed, soms misselijk maar gaat gelukkig snel weg, wel veel last van onderrug pijn. Donderdag onze eerste echo 7+4, tijd kruipt echt langzaam voorbij 🤭

2 maanden geleden

Soms wat meer moe en af en toe een vlaag van misselijkheid, maar gaat vaak snel weer weg. Verder voel ik me eigenlijk goed 😃

2 maanden geleden

Gaat hier verrassend goed. Soms met eten merk ik wel dat iets niet helemaal lekker smaakt of goed valt, maar echt misselijk ben ik tot nu toe nog niet geweest. Ik gok zelf dat ik nu op 7.5 week zit en heb volgende week donderdag 18 juli mijn eerste echo, dus ongeveer met 9 weken.

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Hoi dames, hoe is het met jullie? Hier nu 6+5. Nog steeds regelmatig missel ...
Ik ben heel moe, nog steeds een mega opgeblazen buik en hele gevoelige borsten/tepels. Misselijk zijn valt gelukkig mee 😇