596 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb mijn echo kunnen vervroegen naar as vrijdag, dan ben ik 7+2. Hopelijk zien we dan wel een hartje kloppen, met 6+1 was dat nog niet. Maar de arts maakte zich geen zorgen, dus proberen wij ook niet te doen. Maar ik wilde niet tot maandag wachten 馃ズ馃檲

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik vind die vermoeidheid verschrikkelijk. De dagen duren lang. Ben al kapot ...
Ik heb dat ook, zelfs nu ik op vakantie ben. Je bent uitgeput soms als je heel weinig doet. Blijf het wonderbaarlijk en bijzonder vinden. Ik ben al 3 weken thuis met allerlei klachten, goed dat je naar je lichaam luistert en jezelf dus hebt laten terug schroeven!

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Leuk! Gefeliciteerd! Ik ben zelf 4+5 zwanger van de eerste, dus 23 februari ...
Wat toevallig! Ik ben ook 23 februari uitgerekend en de eerste. Ik heb 18 juli de echo. Spannend he! Waar kom je vandaan?

2 maanden geleden

Reactie op annzijl

Wat toevallig! Ik ben ook 23 februari uitgerekend en de eerste. Ik heb 18 j ...
Wat leuk dat we samen oplopen! Zeker spannend, echt aan het aftellen nu... :) Ik kom uit Purmerend, vlakbij Amsterdam en jij?

2 maanden geleden

Ik meld mij hier ook! Ik had zelf berekend 23 februari maar terug gezet naar 27 februari. 2e kindje en afgelopen zaterdag goede echo gehad met een goed kloppend hartje!

2 maanden geleden

Reactie op Whiittiej

Hier gaat het wel goed, soms misselijk maar gaat gelukkig snel weg, wel ve ...
Succes vandaag met de echo!

2 maanden geleden

Reactie op annzijl

Wat toevallig! Ik ben ook 23 februari uitgerekend en de eerste. Ik heb 18 j ...
Hier ook uitgerekend op 23 februari en van de eerste! 馃グ馃檲

2 maanden geleden

Geen idee of ik in dit groepje hoor maar als ik een beetje bereken (moeilijk ivm geen menstruatie sinds bevalling van mn 2e zoontje in mei 2023 馃檲) dan kom ik rond 25 februari uit voor ons 4e kleintje 馃ス aanstaande maandag de eerste echo, zo zenuwachtig en hoop zo op een goede echo 馃檲馃挏

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo! Mooi kloppend hartje en uitgerekend op 24 februari 馃槉鉂わ笍

2 maanden geleden

28 feb uitgerekend 馃檶馃檶

2 maanden geleden

gisteravond tijdens de eerste goal had ik mn eerste echo. voor nu 25 feb uitgerekend鈽猴笍

2 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad, alles was goed en een mooi kloppend hartje te zien. We staan nu op 7+3 voorlopig staat de datum op 24 februari 馃┓馃挋

2 maanden geleden

Ik heb vandaag ook m鈥檔 eerste echo gehad! Precies 8 weken vandaag 馃グ

2 maanden geleden

Wat fijn, die mooie, goede echo's! 鉂わ笍鉂わ笍

2 maanden geleden

Hier ook een goede echo vandaag! Volgens de meting nu 7+4, ik ging zelf uit van 7+2, dus dit is super 馃崁

2 maanden geleden

Wij mochten vandaag ook al langs voor een echo ipv as maandag ivm klachten. Het harte klopte goed 馃ズ鉂わ笍 Ons aapje was een beetje aan het verstoppen, dus qua metingen kan het zijn dat we er net iets langs zitten, aapje was 9,03 mm. Op de echo stond 6w5d, maar de verpleegkundige zei dat we daar niks van aan moesten trekken en de verwachte uitgerekende datum blijft staan op 26 februari. Ook eindelijk aangemeld bij de verloskundige, hopelijk mogen we snel weer kijken 馃槏馃悞

2 maanden geleden

Reactie op annzijl

Wat toevallig! Ik ben ook 23 februari uitgerekend en de eerste. Ik heb 18 j ...
Leuk! Nog een eentje! 23 feb uitgerekend 馃槀

2 maanden geleden

Kom net terug van de eerste echo met 7weken en 4 dagen. Precies zoals gedacht. 25-02-2025 uitgerekend als alles goed gaat. Dat zou wel een hele mooie datum zijn 馃榾

2 maanden geleden

Reactie op Mommy35

Kom net terug van de eerste echo met 7weken en 4 dagen. Precies zoals gedac ...
Dat is ook mijn datum die ik aanhoud nu (morgen eerste echo) 馃き is inderdaad een mooie datum, nog niet eens gezien! 馃槏

2 maanden geleden

Vandaag is het eindelijk zo ver! Onze eerste echo 馃グ Wel pas om 17.15 uur dus nog even in spanning...