596 Reacties

2 maanden geleden

Net eerste echo gehad, alles was goed en zelfs 2 dagen vooruit gezet, dacht zelf 8+1, blijkt 8+3 dus nu uitgerekende datum 22-02-2025 鉂わ笍

2 maanden geleden

Vanmorgen m'n eerste echo gehad, voor nu is de uitgerekende datum 28 februari 馃

2 maanden geleden

Vanmiddag eerste echo gehad. Op dit moment 8+1

2 maanden geleden

Reactie op Romina1991

Vanmiddag eerste echo gehad. Op dit moment 8+1
Wat een duidelijke echogoto zo!

2 maanden geleden

Reactie op Romina1991

Vanmiddag eerste echo gehad. Op dit moment 8+1
Prachtig zeg, super duidelijk! Mijn kleintje is echt een frummeltje op de echofoto 馃ぃ

2 maanden geleden

Echo gehad met 8+4 dagen. Zag het helemaal goed uit , kleine groeit goed en even naar het hartje geluisterd 馃槏馃槏 Ben nu 8+6dagen馃グ

2 maanden geleden

Spannend, wij zijn morgen voor het eerst aan de beurt! Ik hoop dan tussen de 8 en 9 weken te zijn :)

2 maanden geleden

Gisteren mijn eerste echo gehad, ik ben 8,5 week. Exacte uitrekendatum is nog moeilijk te stellen zei de verloskundige. Kleine groeit goed 19,6 mm en een mooi sterk kloppend hartje! Heel blij 馃挋馃┓

2 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Spannend, wij zijn morgen voor het eerst aan de beurt! Ik hoop dan tussen d ...
Succes en veel plezier vandaag!

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik sluit mij ook graag aan. Afgelopen maandag voor het eerst bij de verloskundige geweest. De uitgerekende datum is 24 februari :)!

2 maanden geleden

Net weer een goede echo gehad! 馃グ de kleine blijft zich verstoppen, dus het meten was lastig. Ik loop 3 dagen achter, werd geschat op 7+5 terwijl ik 8+1 hoor te zijn (weet ik zeker ivm IUI). Maar de verloskundige zei dat we ons niet druk hoeven te maken 馃槆 5 augustus de termijnecho, spannende weken weer! 馃槆馃ス

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Net weer een goede echo gehad! 馃グ de kleine blijft zich verstoppen, dus het ...
Altijd fijn een goede echo 馃槏 Succes met de spannende weken! 馃グ

2 maanden geleden

Hier was alles goed! Gummybeertje net kloppend hartje gezien, ongeveer 9 weken oud. Klopt wel met onze eigen inschatting, dus dat is fijn! Nu met een gerust hart op vakantie :)

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad! Ons guppie doet het ook goed 馃槉

2 maanden geleden

Wat fijn al die echo鈥檚. Ik had vandaag ook mijn eerste echo en was goed! Kloppend hartje gezien. Echt z鈥檔 last van mijn schouders, vond het zo spannend. Was vandaag precies 8 weken. Ik ben 27 feb uitgerekend 馃挄

2 maanden geleden

Vandaag onze 2e echo gehad! Alles is goed met 8 weken en 1 dag. 27 feb uitgerekend 馃挅

2 maanden geleden

26-02 stond op de echo, 6 augustus voor de termijnbepaling. Spannend !

2 maanden geleden

Volgens laatste menstruatie de 25e uitgerekend, we hebben nu maandag de eerste echo, ik ben zooo benieuwd!

茅茅n maand geleden

Hier op donderdag een echo gehad! Toen netjes op termijn met 8+4, zoals ik zelf al dacht. Uitgerekende datum van 23-2-2025 (links te zien). Neefje is dit jaar op 26-2 geboren dus wordt spannend volgend jaar馃檲

茅茅n maand geleden

Wanneer mogen jullie voor de termijnecho? Mijne staat gepland op de 7e van augustus, heb er nu al zin in 鉂わ笍