596 Reacties

één maand geleden

Reactie op helena2005

28 februari uitgerekend. Morgen eerste echo 😍
Oeh ik ook, precies dezelfde data en ook eerste echo morgen. Succes!

één maand geleden

Reactie op SkayS94

Helaas geen termijnecho meer ivm vakantie 🥺 direct de 13 weken echo op 20 ...
Ik mag tóch nog as donderdag voor de termijnecho 😍 toch nog even gluren bij het kleintje 💜

één maand geleden

Vanmorgen de tweede echo gehad, vandaag precies 9 weken volgens mijn berekening (1 dagje minder volgens de meting maar prima lijkt me). Maar wat is het al gegroeid in 2 weken! Nu ik wat meer een baby gezien heb, gaat het ook meteen wat meer leven, tot nu toe bijna niet zoveel mee bezig geweest maar nu begint het vertrouwen te groeien. Over 2 weken de termijnecho en dan de kids vertellen op vakantie!

één maand geleden

termijn echo duurt lang zeg, nog 2 weken en hopelijk is alles oké!☺️

één maand geleden

Reactie op SkayS94

Ik mag tóch nog as donderdag voor de termijnecho 😍 toch nog even gluren bi ...
Wat fijn!

één maand geleden

Reactie op KVS95

Wat fijn!
Ja toch echt wel blij 😍 en dan toch ook nog een fotootje van dezelfde termijn als m’n 3 kindjes 🥹

één maand geleden

Reactie op SkayS94

Ja toch echt wel blij 😍 en dan toch ook nog een fotootje van dezelfde term ...
Dat is al helemaal bijzonder 🥰

één maand geleden

Hee wat leuk! Ik sluit me ook graag aan! Ik ben momenteel 9+1 weken zwanger en uitgerekend op 25-02-2025. Ik ben zwanger geraakt via ICSI, gisteren de intake gehad bij de verloskundige en voor de 2e keer een mooi kloppend hartje gezien. Baby was flink aan het bewegen in mijn buik 🥰

één maand geleden

Wij hebben vanavond een pretecho laten maken met precies 9 weken, ik wilde niet wachten tot 5 augustus 🤭. De kleine liet zich goed zien, voor de eerste keer uitwendige echo, mooi sterk hartje gezien en zelfs een bewegend armpje! 🥺🥰 ik zit op een roze/blauwe wolk! 🩷💙

één maand geleden

Ik had dinsdag echo met 8+5 en zag er gelukkig ook allemaal goed uit. Was bang dat ik nog wel even moest wachten op termijn echo maar gelukkig al op 5 augustus gepland. Ga volgende week weg voor werk dus lekker veel afleiding en als ik dan terug ben kan ik gelijk naar echo. Super fijn want vorige keer was het gestopt met groeien met 9+2 en kwam daar met termijn echo achter dus deze zal extra spannend zijn

één maand geleden

Reactie op mickey23

Ik had dinsdag echo met 8+5 en zag er gelukkig ook allemaal goed uit. Was b ...
Snap dat dat spannend is! Fijn dat je wat afleiding hebt tussendoor. Ik vind het ook nog steeds spannend. Ondanks dat ik de termijn van m'n miskraam nu voorbij ben merk ik dat ik me sinds gisteren om kleine dingen toch druk maak. Als bepaalde symptomen minder zijn bijvoorbeeld, denk ik, zou het nog wel goed zitten... heb vanmiddag intake bij de verloskundige en ga dat wel aangeven. Wie weet kunnen we een extra echo plannen of misschien plan ik een pretecho ofzo. Heb ook op 5 augustus termijnecho anders. Ondanks dat dat niet heel lang meer duurt, duurt het me wel te lang om al die tijd te stressen.

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad en maar liefst 4 dagen vooruit gezet! Uitgerekende datum staat nu op 17 februari 🥹 we kijken nu alweer zo naar je uit kleine! 🍓💜

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Wanneer mogen jullie voor de termijnecho? Mijne staat gepland op de 7e van ...
Op 31 juli, dan ben ik 10+5! Uitgerekend op 21 februari 🙏🏻 blijft spannend na een miskraam en een bbz maar het vertrouwen groeit per week.

één maand geleden

Reactie op Sion

Wij hebben vandaag een erg mooie eerste echo gehad! Prachtig klein gummybee ...
Nu heb ik zin in gummybeertjes 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Vandaag de uitgerekende datum te horen gekregen: 26-2-25. Vandaag dus 9+2. Alles zag er super goed uit op de echo. De kleine bewoog al een beetje en de handjes/voetjes waren al zo duidelijk te zien. Helemaal fijn 🥰 Dit was officieel de termijnecho, maar voor 5 aug is er nog een extra termijnecho voor me ingepland (om het extra in de gaten te houden allemaal, gezien vorige zwangerschap te vroeg gestopt was)

één maand geleden

Reactie op Fier

Vandaag de uitgerekende datum te horen gekregen: 26-2-25. Vandaag dus 9+2. ...
Wat een mooie echo! En wat moet dat een geruststelling zijn dat je wat vaker langs mag komen en het nog steeds allemaal goed zit 🥰

één maand geleden

Reactie op KVS95

Wat een mooie echo! En wat moet dat een geruststelling zijn dat je wat vake ...
Jaa het is weer een stapje dichterbij. Maar ik denk dat het uiteindelijk spannend blijft tot de 24 weken. Maar hoe verder we komen, hoe meer vertrouwen er zal zijn denk/hoop ik :)

één maand geleden

Reactie op Fier

Jaa het is weer een stapje dichterbij. Maar ik denk dat het uiteindelijk sp ...
Ja, jammer genoeg wel, door wat je hebt meegemaakt. Maar fijn dat je in elk geval zo vaker gerustgesteld wordt en niet constant hoeft te stressen.

één maand geleden

Hoe is het met jullie allemaal? 🥰 Wij hebben het dit weekend onze naaste familie verteld en hebben morgen eindelijk de termijnecho! ❤️

één maand geleden

Wij gaan morgen op vakantie en heb na mijn vakantie 14 augustus de 12 weken echo ik vind het allemaal nog heel spannend vanwege mijn miskraam van februari, en heb het daarom nog niet gedeeld met mijn ouders , ik wil wachten tot de nipt uitslag binnen is hier heb ik vrijdag voor geprikt! Vind dit zenuwslopend en durf mij nog niet heel goed te hechten aan dit prachtige wezentje ik ben zo dankbaar maar daarnaast ook zo gigantisch bang en onzeker elke echo is een kwelling zo angstig dat ze ineens zeggen het hartje is gestopt. Ik hoop dat het vertrouwen wat meer groeit als alles goed blijkt te zijn.