596 Reacties

één maand geleden

Reactie op KVS95

Hoe is het met jullie allemaal? 🥰 Wij hebben het dit weekend onze naaste f ...
Hier gaat het best goed! Mijn buik begint al lekker te groeien, waardoor ik me eigenlijk helemaal geen zorgen meer maak (kan snel omslaan overigens). Maar heb momenteel best wel vertrouwen dat het allemaal goed zit. En door het groeien van mn buik lukt het ook steeds meer om me te hechten aan dat kleintjes daarbinnen ❤️ Morgen onze tweede termijnecho (we mochten onverwachts een keer extra🍀) Voor mn gevoel ben ik al door het eerste trimester heen, maar dat duurt nog 2 weken ongeveer. Vandaag 10+4 dus we gaan de goede richting op. Enige wat nu 'tegenzit' is dat ik een antibiotica kuur heb gekregen. Er waren wat ontstekingscellen in mijn urine gevonden, maar eigenlijk te weinig om echt van een blaasontsteking te spreken. Gezien ik wel wat klachten heb, mag ik voor mn eigen gemoedsrust toch een kuurtje. Super dankbaar dat die arts zo meedacht, want was er anders wel gestresst over geweest denk ik.

één maand geleden

Reactie op nice88

Wij gaan morgen op vakantie en heb na mijn vakantie 14 augustus de 12 weken ...
Ik hoop het ook voor je! Ik snap je vrees door wat je hebt meegemaakt, maar het is zo zonde om niet te genieten. Probeer vertrouwen te krijgen dat alles echt goed is en voel je echt zwanger ❤️

één maand geleden

Reactie op Fier

Hier gaat het best goed! Mijn buik begint al lekker te groeien, waardoor ik ...
Super fijn! Dat heb ik ook. Vind de echo morgen spannend, maar heb tegelijkertijd ook vertrouwen dat het goed zit omdat in aan m'n lichaam zie en merk dat ik zwanger ben. Ook het delen met naasten maakt het nog wat echter. Ben nu ook 10+4 trouwens! Vervelend van de ontsteking, maar inderdaad fijn dat je er wat voor hebt gekregen!

één maand geleden

Mijn buik is ook lekker aan het groeien, stiekem al een beetje trots op, ook al is het nog niks met wat het nog gaat worden 🫣 Verder veel last van hoofdpijn en migraine. Vermoeidheid lijkt te verminderen, nu ook half half dagen ipv goed of slecht. Hormonen die gieren met emoties, soms wel lastig te handelen. Nu 11 weken, mogen woensdag voor de termijn echo, zoveel zin om het kleintje te zien, nu geen gummybeertje meer maar een mensje.

één maand geleden

Reactie op KVS95

Super fijn! Dat heb ik ook. Vind de echo morgen spannend, maar heb tegelijk ...
Begrijpelijk ook dat het spannend is! Dat had ik bij de eerste termijnecho ook. Je hoopt toch dat het goed gegroeid is en nog op schema loopt:) Merk dat dat voor mij nu helemaal weg is (ben benieuwd of dat morgen ook zo is 🤪). Maar gezien het pas 1,5 week geleden is dat we echo hadden + mn buik groter is geworden in die tijd, maak ik me eigenlijk helemaal niet druk. Hopelijk wordt dat morgen voor ons beiden bij de echo bevestigd dat zorgen maken ook niet nodig was 🍀

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Mijn buik is ook lekker aan het groeien, stiekem al een beetje trots op, oo ...
Oh die hormonen zijn zo herkenbaar. Kan overal om huilen 🙈 En mijn lontje is echt een stuk korter. Fijn dat het steeds wat beter gaat! Op naar een goede echo 🍀

één maand geleden

Reactie op KVS95

Hoe is het met jullie allemaal? 🥰 Wij hebben het dit weekend onze naaste f ...
Afgelopen donderdag de termijnecho gehad met een lekker druk bewegend kindje! De uitgerekende datum blijft op 22 Februari staan❤️ Ik voel mij goed en loop vol trots rond met een beginnend buikje. Aangezien mijn ouders en andere familieleden eerst 2 weken op vakantie zijn gaan wij het daarna vertellen, ik kijk hier zoooo naar uit! Vrijdag wezen prikken voor de NIPT, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!❤️

één maand geleden

Hier nu ook wel voor de tweede keer sinds korte tijd last van hoofdpijn en dat heb ik normaal nooit. Ga waarschijnlijk morgen prikken voor de nipt!

één maand geleden

Reactie op KVS95

Hoe is het met jullie allemaal? 🥰 Wij hebben het dit weekend onze naaste f ...
Oh spannend ik ook morgen de termijn echo! Ik ben er echt totaal nog niet mee bezig geweest dus dat vind ik knap van mezelf maar zal morgenochtend wel vol in de zenuwen gaan. Vorige keer klopte het hartje niet meer tijdens termijn echo dus deze is eigenlijk het meest spannend 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Reactie op mickey23

Oh spannend ik ook morgen de termijn echo! Ik ben er echt totaal nog niet m ...
Ik duim voor je dat alles morgen goed is! 🍀

één maand geleden

Ohh spannend allemaal! Mijn termijnecho is woensdag, begint eindelijk dichtbij te komen, wat kan dat wachten soms lang duren

één maand geleden

Ja voor mij was het nu perfect, 1e echo toen 2 weken vakantie, 2e echo toen paar dagen thuis en erna weer week weg. Nu sinds gisteren terug en morgen alweer echo. Dus zowel om de 2 weken echo als heel veel afleiding dat heeft t echt dragelijk gemaakt nu. Vorige keer was het elke keer 4 weken wachten, dat was echt niet te doen. Hopelijk na morgen ook iets meer rust

één maand geleden

Dinsdag heb ik mijn termijnecho! Toch spannend met 8 weken flink bloedverlies gehad en 2 extra echo's waarop alles goed was. Merk toch dat ik na deze termijn echo het gevoel ga krijgen dat het goed zit! Dus nog even een inimini beetje in spanning

één maand geleden

Ik had afgelopen donderdag termijnecho, alles was in orde en geen bijzonderheden. Hartje ook horen kloppen 🥰 uitgerekende datum is nu 24 februari geworden. Ik vond het heel erg spannend, bij mijn vorige zwangerschap was dit het moment dat het hartje niet meer klopte. Toen ik deze keer wel het hartje hoorde, moest ik ook even heel hard huilen haha. Gisterochtend verloor ik ineens best wel wat bloed, helderrood, en meteen maakte ik mij super veel zorgen.... Zal het toch mis zijn??? Had de verloskundige gebeld en die gaf aan zich geen zorgen te maken, maar ik mag vandaag wel langs komen voor een extra echo om even te kijken of alles in orde is. Dat vind ik wel heel fijn. Vorige keer kwamen ze bij de echo van 12 en halve week erachter dat het kindje dus was overleden, merk dat het tot die tijd voor mij erg spannend blijft en ik het moeilijk vind om echt te genieten. Hoop dat er toch een beetje zekerheid zal komen.

één maand geleden

Afgelopen vrijdag de termijnecho gehad. Gelukkig was alles goed en uitgerekende datum is 24 februari 🤍

één maand geleden

Even een baal moment hier; we hadden vanmorgen een rondleiding bij een kdv waar waarschijnlijk nog wel plek zou zijn. Én ze zouden halve dagen aanbieden, dus dat was perfect voor ons. Wil ik ons inschrijven, hoor ik dat ze geen halve dagen meer aanbieden. Deze opvang was al wat duurder, maar met een halve dag extra eigenlijk niet goed te doen. Dus nu alsnog afwachten of de andere plek op tijd ruimte heeft. Maar dit weten we pas 6-8 maanden van te voren. En we hebben geen familie in de buurt die kunnen oppassen, dus dat wordt hopen dat er op tijd plek is 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

5 dagen achteruitgezet vorige week voor nu een maart baby kindje doet het goed beweeg goed was al aan het zwaaien met zijn armpjes. Benieuwd wat mijn tweede termijn echo gaat zeggen wanneer ik uitgerekend ben. Waarschijnlijk late innesteling

één maand geleden

Ik ben uigerekend op 20 februari 🥰

één maand geleden

Ik heb vanmorgen de termijnecho gehad, zoals verwacht zijn we achteruitgezet. De kleine lag bij iedere echo 3 dagen achter, vandaag 4. De nieuwe uitgerekende datum is 2 maart, maar ik hoop dat ik toch hier mag blijven 😇🤭 De kleine volgt zijn/haar eigen lijn, dus dat is helemaal prima! We maken ons geen zorgen, want we zagen een mooi, bewegend, klein baby'tje ❤️🩷💙

één maand geleden

Ik ook vanochtend termijnecho gehad en zelfs twee dagen vooruitgezet. Vandaag precies 11 weken en de uitgerekende datum is nu 24 februari. Kindje was zo beweeglijk dat het in eerste instantie moeilijk te meten was, maar daardoor wel lekker lang kunnen kijken. Zo bijzonder om al zoveel details te zien ook! Morgen ga ik bloedprikken voor de NIPT. Spannend, maar we hebben er veel vertrouwen in 🩷🩵