596 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op KVS95

Ik ook vanochtend termijnecho gehad en zelfs twee dagen vooruitgezet. Vanda ...
Wat fijn! En we lopen precies tegelijk op. Vandaag ook 11 weken en ook 24 februari uitgerekend 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Martine80

Wat fijn! En we lopen precies tegelijk op. Vandaag ook 11 weken en ook 24 f ...
Hier nog een, ben vandaag ook11 weken en 24 februari uitgerekend 馃

茅茅n maand geleden

Ik doe met jullie mee! Vandaag termijnecho, alles goed en uitgerekende datum 24/2!

茅茅n maand geleden

Ik zit als het goed is ook hiertussen! Maar door werk heb ik pas vrijdag de echte termijn echo, bij de vitaliteitsecho dachten we 27 feb als datum. Ik ben wel erg zenuwachtig voor vrijdag zeg 馃檲

茅茅n maand geleden

Wij hadden vandaag ook onze termijnecho en alles was goed! De mini was al lekker aan dansen馃グ Offici毛le uitgerekende datum is 24 februari 2025馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Ik ben net terug van de controle bij de verloskundige na de bloeding van gisteren, alles was gelukkig helemaal goed. Kindje was lekker beweeglijk, op een gegeven moment zwaaide die ook en leek het net of ie wilde zeggen 'hoi mama, hier alles in orde hoor' Wat een geruststelling 馃檶馃

茅茅n maand geleden

Vandaag termijn echo en alles was goed 馃グ de kleine was lekker bewegelijk. Nieuwe uitgerekende datum is 27 februari

茅茅n maand geleden

Wat een goeie dag vandaag met zoveel goeie echos! Die van mij gelukkig ook goed en uitgerekende datum 23 februari, 4 dagen vooruitgezet. Zo gek dat je dan opeens al 11 weken bent. Wilde gelijk nipt prikken maar zat wachtrij van 1,5 uur dus morgenochtend maar weer even langs hopelijk is het dan rustiger

茅茅n maand geleden

Woensdag de termijnecho, ben best beetje zenuwachtig! Het zal vast allemaal goed zijn en mijn angstbrein die onrust veroorzaakt, maar wordt wel blij van de meerderheid aan goede berichten hier! 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Hier was de echo ook goed vandaag. Er is maar kort gekeken, dus ook geen beweging kunnen zien helaas. Maar wel een sterk kloppend hartje en het zag er volgens haar allemaal goed uit. Dus we gaan er maar van uit dat de baby sliep 馃檭

茅茅n maand geleden

Ik word helemaal vrolijk van al jullie berichtjes vandaag! Wat een fijn nieuws allemaal 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op mickey23

Wat een goeie dag vandaag met zoveel goeie echos! Die van mij gelukkig ook ...
Wow meen je? Ik kon meteen doorlopen bij bloedprikken in het ziekenhuis vandaag.

茅茅n maand geleden

Reactie op MichelledeHaar

Hier nog een, ben vandaag ook11 weken en 24 februari uitgerekend 馃
Hier ook, tenzij ik met de termijnecho op woensdag nog voor of achteruit wordt gezet.

茅茅n maand geleden

Reactie op AapieSCL

Wow meen je? Ik kon meteen doorlopen bij bloedprikken in het ziekenhuis van ...
Ja bizar he. Laatst kon ik om 9 uur ook gelijk doorlopen maar nu om 15:00 zit je ook midden op de dag. Kan ook geen afspraak meer maken hier sinds kort, dat zou het sneller moeten maken maar blijkt nog niet echt 馃

茅茅n maand geleden

Hoi hoi, ik sluit ook graag aan bij deze groep. Bij elke echo wordt ik weer verder gezet. Vandaag de termijn echo gehad en nu toch echt de datum 27 februari gekregen. Ik begon bij +-6 maart hihi.

茅茅n maand geleden

Yes goede echo!! 27 februari is de datum geworden.

茅茅n maand geleden

Reactie op jopieee

Yes goede echo!! 27 februari is de datum geworden.
Hier ook! Ik ga naar de 25

茅茅n maand geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad en van 1 maart (zelf berekende datum) naar 26 februari gegaan. Dus me maar bij dit groepje gevoegd 馃槉

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd iedereen! Hier ook een goede termijn echo vandaag 27 februari uitgerekend.

茅茅n maand geleden

Zojuist hele mooie termijnecho gehad, 1 dag verder gezet, namelijk 23-02-25 maar verder zag alles er tiptop uit! Was super opgelucht en ben heel blij! 鉂わ笍