596 Reacties

één maand geleden

Mooi al die echo's! Ik ben over een kleine week weer aan de beurt. Mijn eerste echo werd gelijk termijnecho, omdat die inwendig was en op 9 weken werd geschat. Nu nog op vakantie, dus de volgende is dan met een ruime 12 weken. Ik merk wel dat mijn veerkracht echt totaal weg is. Kan echt dingen minder goed hebben en moet snel huilen als ik me boos of niet begrepen voel. Zo waardeloos! Lichamelijk gaat het verder nu wel oké gelukkig.

één maand geleden

Hier ook een goede echo! 5cm, twee dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum nu 21 februari, vrijdag 12 weken. Die kleine zwaaide zelfs even 🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Hier ook een goede termijnecho. Datum is nu 26-2-2025

één maand geleden

Vandaag een goede echo gehad, teruggezet naar 2/3 dus ik wens jullie allen een voorspoedige en gelukkige en gezonde zwangerschap

één maand geleden

Vandaag goede termijnecho gehad, datum staat nu op 25/02, kwam mijn eigen berekening ook op uit. Begint nu ineens wel echt te worden!

één maand geleden

Vandaag ook een goede termijnecho gehad en de uitgerekende datum blijft op 24 februari staan🥰

één maand geleden

Fijn dat het bij iedereen goed zit 🥰

één maand geleden

Reactie op tanniegie

Vandaag een goede termijnecho gehad en van 1 maart (zelf berekende datum) n ...
Opeens een februari kindje, haha bij mij ook. Van 2 maart (eigen schatting en na de 1e echo) gisteren met de termijn echo op 23 februari gezet.

één maand geleden

Dinsdag echo gehad en kwam uit op 25/02!

één maand geleden

Hier ook afgelopen dinsdag echo gehad en kwamen nu uit op 24-02-2025 😊

één maand geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad en van 5 maart nu naar 27 februari gezet 😃

één maand geleden

Reactie op Saskia0309

Hier ook afgelopen dinsdag echo gehad en kwamen nu uit op 24-02-2025 😊
Wij ook van onze Twinnies. Maar moet ivm m'n diabetes 3 weken eerder bevallen

één maand geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Opeens een februari kindje, haha bij mij ook. Van 2 maart (eigen schatting ...
Oh dat is ook een meevaller haha!

één maand geleden

Dinsdag termijn echo gehad, was mooi 5,5 cm, en van 25 naar 21 gezet!

één maand geleden

Even een vraag. Ik ben op vakantie in Oostenrijk. Nu bijna 12 wk zwanger. Mag je dan 2500 meter hoog de bergen in?

één maand geleden

Reactie op LvanB25

Even een vraag. Ik ben op vakantie in Oostenrijk. Nu bijna 12 wk zwanger. M ...
Ik was begin juli ook op vakantie in Zwitserland en had er helemaal niet over nagedacht totdat ik daar was. Toen beetje panisch zitten googelen en er is niet heel veel over te vinden maar volgens mij was uiteindelijk de conclusie >2700 afgeraden. 2500 was ok, ik deed huttentocht dus sliep ook op 2500 meter en zelfs dat was nog ok. Idealiter verblijf je wel lager volgens mij en kan je zonder problemen gewoon dagtochten maken naar 2500

één maand geleden

Reactie op LvanB25

Even een vraag. Ik ben op vakantie in Oostenrijk. Nu bijna 12 wk zwanger. M ...
Dit artikel heb ik aangehouden zeker eerste helft vd zwangerschap ok https://nkbv.nl/kenniscentrum/zwanger-klimmen-en-bergsporten.html#:~:text=Boven%202500%20meter%20wordt%20verblijf,bloed%20naar%20de%20placenta%20gaat.

één maand geleden

Reactie op LvanB25

Even een vraag. Ik ben op vakantie in Oostenrijk. Nu bijna 12 wk zwanger. M ...
Liever niet boven de 2000 meter zelfs, iig niet om ook te overnachten. Eigenlijk ook niet met kinderen onder de 4 jaar, kunnen flink hoofdpijn krijgen.

één maand geleden

Hier ook een goede termijnecho 11+1 vandaag dus uitgerekend op 27 februari 😊

één maand geleden

Reactie op LvanB25

Even een vraag. Ik ben op vakantie in Oostenrijk. Nu bijna 12 wk zwanger. M ...
Goeie vraag ik zit ook in de bergen 🏔️