596 Reacties

één maand geleden

Hier zat de spanning er gister flink in. Ineens uit het niets best wat helderrood bloedverlies bij het afvegen. Wel vaker gehad, maar toen was er wel een reden voor (bijv na gemeenschap). Nu echt uit het niets. We mochten gelukkig langskomen voor een echo (echt hulde voor ons ziekenhuis en dat ze deze zwangerschap en extra zorgen zó serieus nemen). Gelukkig was alles goed en hadden we een kleine stuiterbal in mijn buik. Hartslag was moeilijk te laten horen, omdat het kindje alle kanten op ging. De schrik zat er goed in, maar gelukkig is het allemaal goed 🍀

één maand geleden

Reactie op Fier

Hier zat de spanning er gister flink in. Ineens uit het niets best wat held ...
Pfoe dat is schrikken geweest ja, kan ik me voorstellen. Gelukkig is nog steeds alles goed ❤️

één maand geleden

Weer een mijlpaal bereikt. Uitslag NIPT + nevenbevindingen binnen en alles is goed! ❤️

één maand geleden

Reactie op KVS95

Weer een mijlpaal bereikt. Uitslag NIPT + nevenbevindingen binnen en alles ...
Oh fijn! Duurde echt lang bij jou die uitslag dan he, maar super fijn dat t allemaal goed is :)

één maand geleden

Reactie op mickey23

Oh fijn! Duurde echt lang bij jou die uitslag dan he, maar super fijn dat t ...
Ja zeg dat wel. Blijkbaar duurde het überhaupt al drie dagen voordat het bloed op locatie aangekomen in Maastricht. Maar gelukkig idd, was het wachten waard.

één maand geleden

Vandaag goede termijnecho gehad. Dachten eerst dat ik 12+1 was maar nu bijgesteld naar 12+5 en uitgerekend op 21 feb. Baby was super actief en draaide continu rondjes, zo leuk🥰🥰

één maand geleden

Reactie op Sushi_24051

Vandaag goede termijnecho gehad. Dachten eerst dat ik 12+1 was maar nu bijg ...
We lopen gelijk! Zo leuk!

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

We lopen gelijk! Zo leuk!
Ik ben ook uitgerekend op 21 feb 😀

één maand geleden

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap! Gister heb ik de tweede (/+derde) poging termijnecho gehad want de eerste poging afgelopen vrijdag konden ze met uitwendige echo de baby niet goed zien en ik kreeg mega migraine aanval waardoor inwendig niet doorging. Gister gingen we in de ochtend en toen was mijn blaas alsnog te leeg om de baby goed op beeld te krijgen met uitwendige echo en met de inwendige lag die met zn rug naar de echokop toe 🤦🏽‍♀️. Ik moest van de echoscopist met mijn billen schudden in de hoop dat ie zich omdraaide maar nee, hoor. Was half aan het twerken daar 😂 Ik zei tegen mijn man dat de baby nu al op mij lijkt; die denkt "laat me met rust". Toen zei de echocospist dat ik toch maar in de middag terug moest komen voor een 3e poging (3e x scheepsrecht) met echt een volle blaas en dat had ik gedaan waardoor zij niet meer bij m'n blaas durfde te komen/drukken met de echokop. Ik moest zó nodig 😆 Maar gelukkig was het eindelijk gelukt en zag alles er goed uit. Ik zou 2 maart uitgerekend zijn maar nu na de meting toch teruggezet naar 25/2... op mijn eigen verjaardag 🥹! Nou, dat was mijn termijnecho verhaal. Wat overigens best typerend is voor mij, kan nooit normaal haha. Moest het even kwijt 🤭

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

We lopen gelijk! Zo leuk!
Jaaa heel leuk! 🥰

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Ik ben ook uitgerekend op 21 feb 😀
Leuk!

één maand geleden

Reactie op as92_

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap! Gister heb ik de tweede (/+ ...
Jeetje wat een gedoe, gelukkig is het toch gelukt en is alles goed! 😁

één maand geleden

Sinds gisteren ben ik in de februari groep gekomen! 🤗 Eerst dachten we 11 wk te zijn (1 maart), maar is 12 wk (25 feb) geworden. Tot nu toe verloopt alles voorspoedig.🤞

één maand geleden

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo? Ik morgen al! 12+5 dan dus lekker vroeg maar zin in en ook wel spannend

één maand geleden

Pff gewoon wéér bloedverlies hier. Wat een spanning geeft me dat zeg. Gelukkig zo controle bij de gynaecoloog. Hopelijk is het nog allemaal goed. Ik kan deze spanning niet steeds hebben 😢

één maand geleden

Reactie op mickey23

Wanneer hebben jullie de 13 weken echo? Ik morgen al! 12+5 dan dus lekker v ...
Lekker op tijd! Wij hebben hem volgende week vrijdag, de 23e. Zijn er hier ook meiden die Centering Pregnancy gaan doen? Of biedt niet elke verloskundige dat aan? Ik ga het wel doen en bij ons start dat aankomende maandag!

één maand geleden

Reactie op Fier

Pff gewoon wéér bloedverlies hier. Wat een spanning geeft me dat zeg. Geluk ...
Damn 😢 Succes zo! Ik duim voor je 🍀

één maand geleden

Reactie op KVS95

Damn 😢 Succes zo! Ik duim voor je 🍀
Realiseer me wel dat dit nu beide keren na lange dagen is geweest. Ben benieuwd of stress/teveel van lichaam vragen ook nog een oorzaak kan zijn. Ik ga het zo wel horen denk ik. Maar hoop dat het snel weer stopt allemaal

één maand geleden

Oh wat spannend, hopelijk alles gewoon goed 🍀

één maand geleden

Reactie op KVS95

Lekker op tijd! Wij hebben hem volgende week vrijdag, de 23e. Zijn er hie ...
Ja wel mijlpaal als dit allemaal goed is dus kijk er naar uit dat t achter de rug is. Ze bieden hier wel centering aan maar ga het niet doen