596 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Die cyclussen ook hè, soms is het maar iets vreemds een vrouw zijn 😅. Na m ...
Ja, vreselijk! De gynaecoloog was ook echt heel onaardig. Nam me helemaal niet serieus. Zei dat ik of aan de pil kon of pijn medicatie kon krijgen. Maar goed t lag er zo goed voor dat mijn man en ik ook voelden dat dit een goede kans is (ik heb PCOS) en we hadden duidelijk gelijk 😉 Oh spannend! Ik duim voor jullie dat alles deze keer helemaal goed mag gaan 🤞🏻 ik heb dus 11 juli de eerste echo. Mijn vk plant de eerste echo rond de 8 weken, dus dat is wel fijn. Ik lees van sommige mensen dat ze pas met 10-12 weken de eerste echo hebben. Zo lang zou ik echt niet kunnen wachten 🙈

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben voor de tweede keer zwanger. Onze zoon is nu bijna 3! Ben nu 24 februari uitgerekend volgens onze eigen berekening. 16 juli de eerste afspraak bij de vk. Super spannend weer… ❤️

2 maanden geleden

Wat spannend! Hier 24 februari uitgerekend van eerste kindje. Erg veel angst voor onvruchtbaarheid gehad maar het was de tweede keer al raak, dus dat was niet echt nodig geweest achteraf. Nu eigenlijk heel relaxed, we gaan het allemaal wel zien. Succes met echo’s en afwachten in deze bijzondere tijd iedereen!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Nee daar ben ik niet over uit. Ik ga het gewoon bespreken als ik de verlosk ...
Dat snap ik, groot gelijk heb je ook. Hoeft niks meteen te beslissen. Maar kan ook snappen dat je jullie frummel wil zien 🥰

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Jij hebt wel een vroege echo zie ik? Bij hoeveel weken was jouw miskraam?
Ik had een hele vroege dus mijn verloskundige zei deze ‘telt’ niet en vroeg zelfs of ik wel echt zwanger was.. Ben nu overigens naar een andere en zij reageren wel enorm lief! De miskraam was bij 4+3, 4+2 kreeg ik wat oud bloed en bij 4+3 echt helderrood helaas 😕

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Ja, vreselijk! De gynaecoloog was ook echt heel onaardig. Nam me helemaal n ...
Nee meen jij? Dat is echt niet netjes hoor.. Maar ook aan de pil of pijn medicatie, hallo je wilt een kleine. Rare opmerking hoor 😕. Gelukkig hebben jullie het zelf bij het goede eind gehad 🤍! Nee snap ik 10-12 weken is echt laat hoor. Dacht dat rond de 8 standaard was voor een eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik had een hele vroege dus mijn verloskundige zei deze ‘telt’ niet en vroeg ...
Oh wat een rotreactie! Goed dat je naar een andere bent gegaan. En verdrietig dat je dat hebt mee moeten maken. Fijn dat het weer zo snel raak mag zijn! 🥰

2 maanden geleden

Ik sluit ook graag hierbij aan! 9 juni positieve early en 14e clear blue met 2-3 weken. Volgens mij berekeningen 21 februari uitgerekend. Spannende tijd tegemoet maar heb er ook zin in!

2 maanden geleden

Ik ben ongeveer 4 weken zwanger uitgerekend rond 27 februari

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ik zal zelf beginnen! Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik opnieuw zwang ...
Fijn dat het jou ook gelukt is KVS! Ken je nog van de NOD mei groep :)

2 maanden geleden

Reactie op jitte2

Fijn dat het jou ook gelukt is KVS! Ken je nog van de NOD mei groep :)
Ja ik herkende je ook! Achteraf gezien had ik toen helemaal mijn NOD niet en kwam m'n eisprong pas veel later haha, maar daar ben ik daarna pas achtergekomen 🤭

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Volgens de app (4+6) 21 Februari uitgerekend. Ik heb PCOS en door het slikken van letrozol zwanger geworden. 11 Juli hebben we de eerste echo in de kliniek. Hier ook af en toe last van buik/menstruatie krampen.. Heel spannend allemaal.

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Gefeliciteerd alle mama’s die zich aan deze groep aansluiten. Ook ik ben 26 ...
Gefeliciteerd! We zijn echt even ver toevallig ben ik ook 4+1 op dit moment. Ik maak mij ook af en toe een beetje zorgen, maar ook omdat het de eerste keer is. Ook ik heb af en toe last van kramp, maar ik las dat dat redelijk normaal is rond deze periode.

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ja ik herkende je ook! Achteraf gezien had ik toen helemaal mijn NOD niet e ...
Haha oeps! Maar alsnog goedgekomen gelukkig!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Oh wat een rotreactie! Goed dat je naar een andere bent gegaan. En verdriet ...
Jaa we zijn er ook heel blij mee 🥰. Echt zin in de echo ook! Je kan helaas reacties van mensen niet voorspellen, maar voelde nu ik opnieuw zwanger ben niet goed om terug naar hun te gaan

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Nee meen jij? Dat is echt niet netjes hoor.. Maar ook aan de pil of pijn me ...
Ja serieus.. ze zei daarna ook lachend ‘maar dat kan niet als je een kleine wil haha’. Maar goed hoe naar de afspraak ook was, ging ik naar huis met een fijn gevoel omdat het er goed uit zag (en dat had ik nog niet eerder zo gezien). Dus T voelt haast alsof dit moest gebeuren ofzo 😊

2 maanden geleden

Reactie op noes1x

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben voor de tweede keer zwanger. Onze zoon is nu ...
Wat leuk, mijn zoontje is ook bijna 3 (augustus) en nu volgens eigen berekening 26 februari uitgerekend. We lopen erg gelijk dan haha

2 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben 4 weken + 3 dagen / m’n eerste echo staat op 11 juli gepland wat heeeeel lang lijkt aangezien ik al sinds zaterdag 15 juni een positieve test in handen had 🥰 ik ben 24 februari uitgerekend / gefeliciteerd iedereen xxxx

2 maanden geleden

Hallo!! Inmiddels 5 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb 5 juli de eerste echo😍 tot nu toe 20 februari uitgerekend

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben voorlopig op 28 februari uitgerekend van ons 2e kindje. Heb in april met 8 weken een missed abortion gehad dus erg spannend nu, zeker na wat licht bloedverlies vorige week maar testen lopen mooi op. Wij krijgen 8 juli al de eerste echo dus nog 2,5 week aftellen! 🍀