596 Reacties

één maand geleden

Ik heb vanavond de 13 weken echo, om 19:30. Ben weer erg zenuwachtig en ook een beetje angstig of alles wel goed is.. gaat dit ooit nog over 😅

één maand geleden

Reactie op kayleigh11

Ik heb vanavond de 13 weken echo, om 19:30. Ben weer erg zenuwachtig en ook ...
Dit herken ik heel erg!! Wij hebben de 13 weken echo pas over een week (met 14+2), en het duurt zo lang. Ik blijf spanningen houden of het kindje wel goed gegroeid is en het hartje nog klopt🙈

één maand geleden

Hier net de 13 weken echo gehad- met een dikke nekplooi bevinding. Uit de nipt test kwam niks- ben heel bezorgd of dit nou het begin is van een medisch drama dossier of vals alarm…

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Hier net de 13 weken echo gehad- met een dikke nekplooi bevinding. Uit de n ...
Oei dat is schrikken! Wat zijn nu de vervolgstappen?

één maand geleden

Reactie op KVS95

Oei dat is schrikken! Wat zijn nu de vervolgstappen?
Ik word later vandaag gebeld door het ziekenhuis- zij gaan de beelden beoordelen en ik denk dat ze zelf ook willen echo-en. Het kan zijn dat de plooi met een week zomaar slinkt. Als uit hun echo ook een idem resultaat komt verwacht ik een tweede afspraak voor een vruchtwaterpunctie / vlokken test, maar zover ben ik nog niet in het proces. In ieder geval was de echoscopist vandaag maar erg zakelijk…

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Hier net de 13 weken echo gehad- met een dikke nekplooi bevinding. Uit de n ...
Oh jeetje wat spannend

één maand geleden

Ik heb net ook 13 weken echo gehad. Alles lijkt voor nu goed. Ze heeft alleen niets gezegd over de nekplooi, dus weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Maar blij dat het verder goed is:)

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Ik word later vandaag gebeld door het ziekenhuis- zij gaan de beelden beoor ...
Pff wat een spanning. Hopelijk hoor je snel meer en valt het uiteindelijk allemaal mee. Wat rot ook dat de echoscopist in zo'n geval zo zakelijk is. Beetje empathie is wel op z'n plaats. Voor nu heel veel sterkte 🍀

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Ik word later vandaag gebeld door het ziekenhuis- zij gaan de beelden beoor ...
Ik hoop dat het uit zichzelf slinkt. Jammer van die ervaring.

één maand geleden

Reactie op LauD24

Dit herken ik heel erg!! Wij hebben de 13 weken echo pas over een week (met ...
Echt he.. nu maar even na werk in spanning zitten weer 🙈

één maand geleden

Reactie op as92_

Ik ben er ook op aan het wachten! Afgelopen donderdag laten prikken met 12+ ...
Oh echt? Ja ik heb ook met nevenbevindingen gedaan gelukkig was alles goed 🎉 Je zegt veel onderzoeken en testjes te hebben gehad, is dat voor het zwanger worden geweest of heb je andere medische klachten?

één maand geleden

Reactie op Marielle_30

afgelopen donderdag gedaan, vandaag de uitslag. mijn uitslag was goed en ze ...
Wat fijn zeg! Echt een geruststelling vind ik

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Ik word later vandaag gebeld door het ziekenhuis- zij gaan de beelden beoor ...
Wat schrikken zeg, dat verwacht je niet na een goede nipt. Ik hoop dat het toch mee blijkt te vallen 🍀

één maand geleden

Reactie op KVS95

Pff wat een spanning. Hopelijk hoor je snel meer en valt het uiteindelijk a ...
Ach, bij voorbaat al een “I am so sorry for you” houding geeft ook een doom en gloom situatie, terwijl het nog niet heel duidelijk is..Wel balen dit.

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Wat schrikken zeg, dat verwacht je niet na een goede nipt. Ik hoop dat het ...
Hartje zag er goed uit, hersenpan was niet abnormaal, rug gesloten, pinkje heeft 3 kootjes… alles waar ik verstand van heb leek goed. Nu kan ik alleen bang zijn voor het onbekende.

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Hartje zag er goed uit, hersenpan was niet abnormaal, rug gesloten, pinkje ...
Pff ja zo lastig die onzekerheid, soms is t ook maar irritant dat we al zoveel kunnen zien en meten. Hopelijk is er gewoon helemaal niks aan de hand en kom je dr snel achter. Ben je al gebeld door het ziekenhuis?

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Hartje zag er goed uit, hersenpan was niet abnormaal, rug gesloten, pinkje ...
Dat snap ik heel goed. Probeer te focussen op de goede dingen, de dingen die je hierboven opnoemt en de NIPT, meer kan je toch niet doen voor nu. Maar goed, dat is altijd makkelijk praten voor een anders

één maand geleden

Bij mij zag alles er perfect uit!

één maand geleden

Wij hebben vandaag de 13 weken echo gehad met 13+2 en hier zag ook alles er goed uit 💕

één maand geleden

Hier vandaag ook de 13weken echo gehad, alles zag er goed uit😊