596 Reacties

één maand geleden

Wat fijn zoveel goede echo's! 🥰

één maand geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad met 13+2. Die uitslag was gelukkig goed. Gisteren ook de Nipt laten doen, nu nog wachten op het resultaat.

één maand geleden

Hebben jullie ook zo’n hoofdpijn? Ik heb nu een week op en af last van hoofdpijn, meestal 2 dagen wel, 2 dagen niet. Zo vervelend!

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Hebben jullie ook zo’n hoofdpijn? Ik heb nu een week op en af last van hoof ...
Ja, met name einde middag en dan de hele avond. Als het echt te erg is voor het slapen gaan, neem ik een paracetamol.

één maand geleden

NIPT ook goed teruggekomen!

één maand geleden

We hadden gisteren onze 13 weken echo. Alles was goed, maar het kindje was iets kleiner dan verwacht voor de termijn. Volgens verloskundige was ik gisteren 13-4, volgens de 13 weken echo 13-1. Was moeilijk te meten, de kleine was heel bewegelijk en wilde niet netjes en stil in de juiste houding blijven. Na overleg met de senior gynaecoloog toch op mijn oude uitgerekende datum van 23 februari gebleven en niet maar 26 februari gezet, maar blijft een beetje gek

één maand geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

We hadden gisteren onze 13 weken echo. Alles was goed, maar het kindje was ...
Fijn dat alles goed was! Weet je wanneer je eisprong geweest is? Als het daarmee klopt, lijkt het me dat het wel goed zit. Maar kan me voorstellen dat het gek voelt om weer terug gezet te worden

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Hebben jullie ook zo’n hoofdpijn? Ik heb nu een week op en af last van hoof ...
Ja hoor nu 25 uur onderweg met hoofdpijn wat niet weg wil gaan. Soms hoofdpijn, soms migraine. Migraine is wel minder geworden

één maand geleden

Reactie op KVS95

Vanochtend eerste bijeenkomst van Centering Pregnancy gehad. Was erg leuk! ...
Ik twijfel heel erg om ook naar zo’n bijeenkomst te gaan, alleen weet niet zo goed wat ik kan verwachten.. aanrader om te gaan dus?

één maand geleden

Reactie op Fier

Fijn dat alles goed was! Weet je wanneer je eisprong geweest is? Als het da ...
Ja weet datum van ovulatie, en dan klopt de 13 weken echo eigenlijk beter. Werd met de termijn echo bijna een week vooruit gezet, maar verloskundige was heel zeker en kindje lag er toen heel mooi voor. Maar het zal dus ergens in februari zijn😁 en hou me er maar aan vast dat alles verder helemaal goed was. Aangezien alles wat kleiner was dus twijfel over de termijn. Maar laat het maar even

één maand geleden

Reactie op JamieL1994

Ik twijfel heel erg om ook naar zo’n bijeenkomst te gaan, alleen weet niet ...
Ja ik vond het wel fijn! Sowieso komen er interessante onderwerpen aan bod, maar het is ook leuk om zo'n groepje te hebben waarmee je dingen kunt delen. Je zit allemaal in dezelfde fase dus dat zorgt eigenlijk al gelijk voor een band.

één maand geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Ja weet datum van ovulatie, en dan klopt de 13 weken echo eigenlijk beter. ...
Ah nou fijn dat het wel klopt met de eisprong. Ik werd bij de eerste echo 2 dagen vooruit gezet. Toen bij de termijnecho weer twee dagen terug. Voelde ergens stom, maar het klopte wel perfect met de eisprong

één maand geleden

De uitrekendatum is ook een beetje natte vinger werk hoor. Daarom wordt ook maar 5% daadwerkelijk op die dag geboren. Bij ons had ze 3 metingen, elk een andere datum, heeft ze er eentje van gekozen

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was mijn uitgerekende datum 25 februari, maar onze dochter is uiteindelijk op 7 maart geboren. Kan dus nog best veel verschillen!

één maand geleden

Hier vandaag ook een goede 13-wekenecho! ❤️

één maand geleden

Hier ook een goede 13 weken echo gehad❤️❤️

één maand geleden

Mijn 13 weken echo was ook goed! Afgelopen donderdag nipt geprikt en wachten op de uitslag . Merk wel dat ik daar echt stress van krijg omdat het 10 dagen kan duren. Ervaren meer mensen dat?

één maand geleden

Reactie op Sushi_24051

Mijn 13 weken echo was ook goed! Afgelopen donderdag nipt geprikt en wachte ...
Ja, heb ik ook echt gehad! Eerder dacht ik: die nipt zal wel meevallen! Ik heb me er niet druk om gemaakt tot het moment dat ik klaar was met prikken. Blijft toch spannend!

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Hebben jullie ook zo’n hoofdpijn? Ik heb nu een week op en af last van hoof ...
Yessss, maar ik heb geen idee of dit die nieuwe kwaal is, of dat ik “slecht? echo resultaat stress” ervaar

één maand geleden

Reactie op lisadvc

Hebben jullie ook zo’n hoofdpijn? Ik heb nu een week op en af last van hoof ...
Hier ook, merk wel dat het sterk samenhangt met hoe veel ik doe op een dag, of eigenlijk de dag ervoor. Goede graadmeter voor mij of ik een beetje binnen mn grenzen blijf. Wel ook snel gevoelig voor hoofdpijn door te weinig drinken, dus ook dat probeer ik maar op pijl te houden!