596 Reacties

één maand geleden

Hier ook inderdaad elke dag hoofdpijn al een aantal dagen… echt vervelend maar wel met name bij het opstaan. En de nipt was gelukkig goed bij ons. Alleen de test zelf ging ik helemaal slecht omdat ik dacht dat het niet zoveel buisjes waren… hele zwangerschap niet gespuugt behalve toen😂

één maand geleden

Ik heb het idee dat ik al last krijg van mijn bekken, maar heb het nog niet eerder gehad dus geen idee hoe ik het precies moet herkennen. Maar man wat een pijn. Ik had gehoopt dat het wel weg zou zijn na een nacht slapen, maar helaas 😩

één maand geleden

Reactie op Fier

Ik heb het idee dat ik al last krijg van mijn bekken, maar heb het nog niet ...
Oei, wat voor pijn is het? Ik had gisteren voor het eerst bandenpijn. Kende tot nu toe alleen het menstruatie-achtige gevoel als groeipijn maar dit waren echt venijnige steekjes.

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Yessss, maar ik heb geen idee of dit die nieuwe kwaal is, of dat ik “slecht ...
Slechte echo gehad op 13+0, nu 13+6 bij het ziekenhuis nog een keer, alles was In orde… kan nog verder laten testen met vruchtwater punctie of vlokkentest maar heb er eigenlijk wel genoeg vertrouwen in dat het wel goed is zo:)

één maand geleden

Reactie op KVS95

Oei, wat voor pijn is het? Ik had gisteren voor het eerst bandenpijn. Kend ...
Lastig uit te leggen. Het is een soort duwend/trekkend maar ook scherp gevoel. Af en toe straalt het uit naar mn been. Gister was het wel echt heftiger dan vandaag. Dus wie weet is het niets. Maar herkende de pijn niet

één maand geleden

Reactie op Fier

Lastig uit te leggen. Het is een soort duwend/trekkend maar ook scherp gevo ...
Hopen dat het je bekken niet zijn! Anders een keer naar een fysiotherapeut, die schijnen daar goed bij te kunnen helpen.

één maand geleden

Reactie op Fier

Lastig uit te leggen. Het is een soort duwend/trekkend maar ook scherp gevo ...
Straalt het Alleen naar een kant of beide benen?

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Straalt het Alleen naar een kant of beide benen?
Ik heb alleen rechts last

één maand geleden

Net gebeld voor de nipt uitslag, die was goed! Vorige week de 13-weken echo was ook goed. Hebben jullie nu ook ineens het gevoel dat het allemaal heel dichtbij komt ofzo? 🙈 heb allemaal van die 'ojaaa, dat ook nog!' En 'ojeee' momentjes haha.

één maand geleden

Vandaag al de uitslag van de Nipt gekregen, alles was gelukkig goed!

25 dagen geleden

Haaaay. Hier 27 feb uitgerekend 🤗 goede nipt met nevenbevindingen gehad en nu aan het wachten tot de geslachtsecho 😍😍😍

25 dagen geleden

Wat fijn om te lezen die goede berichten allemaal 🤗 Hier ook goed nieuws. Gisteren de 13 weken echo gehad (was precies 14 weken) en alles was helemaal goed. Hartje klopte heel mooi, baby was lekker aan het bewegen, alle metingen waren in orde. 14 september geslachts echo, zo veel zin in 🥰

25 dagen geleden

Morgen 13 weken echo! Mega spannend maar ook zin in 🙌🏻

24 dagen geleden

Wij hebben vandaag de 13-weken echo gehad (met 14+2)! Alles was perfect 🤩🥰

24 dagen geleden

Reactie op MichelledeHaar

Wat fijn om te lezen die goede berichten allemaal 🤗 Hier ook goed nieuws. ...
Leuk, wij horen het 13 september. Verjaardag van ons zoontje

24 dagen geleden

Morgen geslachtsecho, zo spannend! Konden toch niet meer nog 5 weken wachten, haha! Ik vind het nu voor de tweede keer op de één of andere manier nog spannender dan de eerste keer, omdat ons gezin hierna compleet is: 1 jongen en 1 meisje, of toch 2 jongens?

24 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

Slechte echo gehad op 13+0, nu 13+6 bij het ziekenhuis nog een keer, alles ...
Oh wat een opluchting zeg, zo fijn!

24 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Morgen geslachtsecho, zo spannend! Konden toch niet meer nog 5 weken wachte ...
Helemaal dit, precies! Heel herkenbaar! Hopelijk een mooie echo morgen, veel plezier!!

24 dagen geleden

Ik ben nu 14+1, en ik merk dat de hoofdpijn wat begint af te nemen gelukkig (even afkloppen) maar daar is het volgende kwaaltje al weer. Sinds 2 dagen last van een soort kater gevoel, als ik ‘te weinig’ eet. En ik maar denken dat ik zat at op een dag😂 Echt een soort weeïg gevoel. Zodra ik ga eten gaat het gelukkig weg. Nog meer mensen die daar last van hebben? Ik dacht echt dat dat een eerste trimester kwaaltje was, maar blijkbaar dus niet

24 dagen geleden

Reactie op lisadvc

Ik ben nu 14+1, en ik merk dat de hoofdpijn wat begint af te nemen gelukkig ...
Ik merk juist sinds deze week dat alles beter gaat. Al een tijd wel minder misselijk, maar nu ook meer energie, vrolijk, minder hoofdpijn. Hallo tweede trimester!