596 Reacties

24 dagen geleden

13 weken echo en nipt uitslag beide goed! Op een forum op FB reacties dat het een meisje zal zijn (9 vd 9 zeiden dat), we horen het volgende week vrijdag. Spannend! Meer die een geslachtsecho doen?

24 dagen geleden

Reactie op Familyof3

13 weken echo en nipt uitslag beide goed! Op een forum op FB reacties dat h ...
Leuuuk! Heb je een voorgevoel welk geslacht het zal zijn? Ik doe het op 5 september op mijn verjaardag 😊

24 dagen geleden

Reactie op KVS95

Ik merk juist sinds deze week dat alles beter gaat. Al een tijd wel minder ...
Wat fijn!! Ik heb in het eerste trimester wel wat misselijkheid gehad, maar niet extreem. Nu ook nog niet echt, behalve als ik dus te lang niet eet 😂 het zal er allemaal wel bij horen haha. Heb je veel klachten gehad in het eerste trimester?

24 dagen geleden

Reactie op Familyof3

13 weken echo en nipt uitslag beide goed! Op een forum op FB reacties dat h ...
Ik hoop zaterdag te kunnen zien wat het wordt, met 14+4!

24 dagen geleden

Reactie op Familyof3

13 weken echo en nipt uitslag beide goed! Op een forum op FB reacties dat h ...
Ik heb ook volgende week vrijdag de geslachtsecho! Ben zo benieuwd 🤩

24 dagen geleden

Reactie op lisadvc

Wat fijn!! Ik heb in het eerste trimester wel wat misselijkheid gehad, maar ...
Ja best wel last gehad van ochtendmisselijkheid, hoofdpijn na een drukke dag, snel vermoeid, dat lijkt nu allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen! Kan wel elke middag nog een dutje doen als ik zou willen, maar niet meer zo futloos.

23 dagen geleden

Goede 13 weken echo gehad bij 14 + 2 en het geslacht is bekend 🩵.

23 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik heb alleen rechts last
Klinkt als banden pijn, ik heb het op links 🤷🏼‍♀️ denk ik

23 dagen geleden

Hoi meiden, ik heb gister met 14 weken de 13 weken echo gehad en alles was goed 🥰 volgende week hebben we de geslachtsbepaling maar geduldig afwachten is nu opeens moeilijk 🫣 willen jullie meekijken? Ik denk op deze echo heel duidelijk een balzak en piemeltje te zien. Of is dat wat anders? Wat denken jullie? 😬

23 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Hoi meiden, ik heb gister met 14 weken de 13 weken echo gehad en alles was ...
Ik denk het ook! Wij dachten tijdens de 13 weken echo ook beide een penis te spotten, maar dit is helaas op geen enkele echo die we hebben gekregen duidelijk terug te zien

22 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

Klinkt als banden pijn, ik heb het op links 🤷🏼‍♀️ denk ik
Ik denk dat het inderdaad toch bandenpijn was. Ik twijfelde, omdat het echt 3 dagen non stop aanwezig was. Gister zei de gynaecoloog dat als ik weer die pijn krijg, ze me wil zien, om uit te sluiten dat het niets anders is. We gaan alleen op vakantie vandaag, dus dat was niet mega gerustgesteld. Gister dus weer langs geweest in het ziekenhuis. alles was gelukkig in orde met de kleine spruit, baarmoedermond was wel iets korter dan twee weken terug, maar nog steeds gewoon zoals het moet zijn. Waarschijnlijk dus toch echt bandenpijn geweest.

22 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Hoi meiden, ik heb gister met 14 weken de 13 weken echo gehad en alles was ...
Moeilijk hè dat wachten! Ik zit in hetzelfde schuitje haha. Op de foto zie je geen balzak en piemeltje, lijkt meer op de navelstreng of gewoon een stukje been. Vorm en grootte passen niet bij een geslachtsdeel. Helaas!

22 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Leuuuk! Heb je een voorgevoel welk geslacht het zal zijn? Ik doe het op 5 s ...
Zelf geen voorgevoel! Vooral heel benieuwd, we hebben een jongen van 2 en hij zei een tijdje 'zusje', dus wellicht. Jullie?

22 dagen geleden

Reactie op Familyof3

Zelf geen voorgevoel! Vooral heel benieuwd, we hebben een jongen van 2 en h ...
Zou wel leuk zijn als de voorspelling van je zoontje klopt! 😊 ik heb geen idee, ik ben nogal wispelturig in wat ik verwacht. Mijn man denkt en hoopt vooral op minimaal 1 meisje. De rest van de omgeving hebben een jongen en een meisje voorspelt. We gaan het zien over een weekje. Spannend!

22 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Zou wel leuk zijn als de voorspelling van je zoontje klopt! 😊 ik heb geen ...
Oh leuk ! En bij de echo meekijken en het gelijk zien,, of gaan jullie het anders aanpakken?

21 dagen geleden

Reactie op Familyof3

Oh leuk ! En bij de echo meekijken en het gelijk zien,, of gaan jullie het ...
Jaaa gewoon bij de echo. We houden het simpel. Daarna brengen we familie en naasten op de hoogte. Hoe doen jullie dat?

21 dagen geleden

Ik heb maandag geslachts echo en wil niet kijken omdat ik er liever later even samen een momentje van wil maken dan met die echoscopiste erbij. En vertel het dan later wanneer ik mensen zie denk ik. Heeft allemaal geen haast, mensen moeten maar even geduld hebben 😂

20 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa gewoon bij de echo. We houden het simpel. Daarna brengen we familie en ...
Wij doen dit ook zo

20 dagen geleden

Wij hebben morgen de geslachtsecho! Onze praktijk heeft blauw/roze licht wat ze aanzetten om het te laten zien Zoontje gaat mee dus is voor hem ook heel visueel ipv dat het alleen gezegd wordt. Familie stellen we op de hoog met een confetti kanon. Verder geen gender reveal party ofzo. Beetje allergisch voor🙈

20 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Wij hebben morgen de geslachtsecho! Onze praktijk heeft blauw/roze licht wa ...
Op deze manier ☺️