596 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Op deze manier ☺️
Dat is leuk! 😍 ben benieuwd, houd je ons op de hoogte?

19 dagen geleden

Wij hebben besloten gewoon tot de 20-wekenecho te wachten op het geslacht. Duurt wel nog tot 2 oktober, maar dat geduld kan ik wel opbrengen denk ik 😄

19 dagen geleden

Reactie op KVS95

Wij hebben besloten gewoon tot de 20-wekenecho te wachten op het geslacht. ...
Wij hebben ook de 20 weken echo op 2 oktober 🍀 Denk dat ik niet wil weten wat het wordt, maar wellicht denk ik er tegen die tijd anders over 🙈

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Wij hebben ook de 20 weken echo op 2 oktober 🍀 Denk dat ik niet wil weten ...
Stiekem vind ik dat dus heel leuk, als iemand zegt dat ze afwachten tot de geboorte, maar ben er zelf gewoon te nieuwsgierig voor 🤭 En wil veel te graag een niet-neutrale babykamer etc.

19 dagen geleden

Reactie op KVS95

Stiekem vind ik dat dus heel leuk, als iemand zegt dat ze afwachten tot de ...
Snap ik helemaal! Vorige keer wilde ik het ook weten. Maar het kan me nu gewoon niet zoveel schelen ofzo haha. Onze toekomstige babykamer hadden we vorige keer al geschilderd in een neutrale kleur, dus is nu alleen voor de eerste kleertjes 'jammer'. Maar dat vind ik prima. Maar wie weet verander ik nog van gedachten haha

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Snap ik helemaal! Vorige keer wilde ik het ook weten. Maar het kan me nu ge ...
Is ook misschien anders bij een eerste of tweede kindje. Voor ons is het de eerste dus alles is nieuw. Kan niet wachten om ofwel leuke roze pakjes met ruches eraan te kopen ofwel stoere jongenskleertjes haha 😂

19 dagen geleden

Reactie op KVS95

Is ook misschien anders bij een eerste of tweede kindje. Voor ons is het de ...
Haha begrijpelijk, hier wel hetzelfde hoor, ik smelt echt weg bij die babykleertjes. Maar die kan ik dan halen na de geboorte:) Ben benieuwd of ik het volhoud om het indd niet te weten 😂

19 dagen geleden

Reactie op KVS95

Is ook misschien anders bij een eerste of tweede kindje. Voor ons is het de ...
Ik -moet- ook absoluut gericht kunnen shoppen. Lijkt me heerlijk om geïnformeerd te kunnen nestelen 😂

19 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Wij hebben morgen de geslachtsecho! Onze praktijk heeft blauw/roze licht wa ...
Vertel 😍😍😍😍 hoe was het zo samen

19 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa gewoon bij de echo. We houden het simpel. Daarna brengen we familie en ...
Zondag vieren we de verjaardag van ons zoontje en mezelf, en dan doen we om een bepaald tijdstip even cakejes met gekleurde vulling denk ik!

19 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

Ik -moet- ook absoluut gericht kunnen shoppen. Lijkt me heerlijk om geïnfor ...
Hahaha precies dat 😂

19 dagen geleden

Wij hebben vanochtend echo gehad en gaan vnv samen het envelopje openen, spannenddddd! Echo was echt slecht beeld wel, hele tijd op de kop en ook helemaal geen leuke fotos. Ik dacht nu baby meer af is wordt het steeds beter beeld maar is dus helemaal niet perse zo 😂

19 dagen geleden

Reactie op mickey23

Wij hebben vanochtend echo gehad en gaan vnv samen het envelopje openen, sp ...
Ooooh veel plezier samen! Laat je hier wat weten? 🩵🩷

19 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Op deze manier ☺️
Het lampje was blauw!!🩵 We verwachten nog een zoon 🙏🏻

19 dagen geleden

Reactie op Familyof3

Zondag vieren we de verjaardag van ons zoontje en mezelf, en dan doen we o ...
Dat is een heel leuk idee! 😊

19 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Het lampje was blauw!!🩵 We verwachten nog een zoon 🙏🏻
Wat leuk, gefeliciteerd 💙

19 dagen geleden

Reactie op Familyof3

Vertel 😍😍😍😍 hoe was het zo samen
It's a 🩵!!!

19 dagen geleden

Wij krijgen een 🩷! Moet wel beetje wennen, had altijd veel meer jongen in mn hoofd 😅

19 dagen geleden

Wij krijgen een dochter! Hebben een zoon van net 3 en had het me echt niet voorgesteld een zoon en een dochter…. maar echt super leuk! 😊

18 dagen geleden

Ik denk dat ik net voor het eerst onze meid gevoeld heb 🥺. 15+2 vandaag en placentag ligt aan de voorkant. Mijn vriend stond op, gaf me een kus en ik draaide om. Tijdens het omdraaien of toen ik net goed lag voelde ik een plop in me buik 🥺. Zou haast zeggen dat ik het gedroomd had zo snel ging het!