596 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Hii ladies, volgens mij waren er meerdere mensen die deze week hun geslacht ...
馃┓!! We hebben al een zoontje van 2 dus dit is wel heel bijzonder leuk

14 dagen geleden

Reactie op Adriane

Wat grappig! Ons zoontje is ook van februari (en mijn man ook) dus februari ...
Poeh! Hier ook mijn man jarig half februari, maar ik hoop dat ze minstens tot de uitgerekende datum blijft zitten. Dan ligt het toch een beetje uit elkaar. Verder geen drukke verjaardagsmaand in beide families, dus dat scheelt!

14 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Poeh! Hier ook mijn man jarig half februari, maar ik hoop dat ze minstens t ...
Hier ben ikzelf jarig precies 14 dagen voor mijn uitgerekende datum! Dus van mij mag hij/zij ook wel blijven zitten tot minimaal 39 of 40 weken haha.

14 dagen geleden

Vandaag m鈥檔 reveal gehad en wij krijgen een jongen 馃┑. 27 februari uitgerekend

13 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Hier precies hetzelfde! 馃┑
Hier ook!

13 dagen geleden

Dames mag ik wat vragen.. ik ben nu 15w zwanger maar de stress of alles wel goed gaat daar binnen gaat maar niet weg... dinsdag hebben we het 馃挀 nog gehoord en dat stelde me een paar dagen gerust maar nu ben ik weer helemaal hoteldebotel.. herkent iemand dit? Het maakt me zo moe en verdrietig tegelijk. Nipt was goed en 13 weken ook. Het is niet eerlijk tegen over dit kindje maar ik ben zo bang dat we bij de volgende echo ineens een niet levend kindje gaan zien.. heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan.. ben ik de enige.. help....

13 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Dames mag ik wat vragen.. ik ben nu 15w zwanger maar de stress of alles wel ...
Ik merk dat vlak voordat wij weer echo hebben ik me afvraag of ze er nog wel zit en alles goed gaat. Denk dat dit ergens normaal is? Misschien met je verloskundige over hebben dat jij je zo voelt, stress is natuurlijk niet goed voor de kleine. Mijn verloskundige gaf aan dat ik altijd het hartje mag komen luisteren, maar ze hoopten wel dat wanneer je vordert je meer vertrouwen krijgt in je eigen lijf. Wellicht als je straks de eerste bewegingen gaat voelen, dat je dan meer geruster bent :).

13 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Dames mag ik wat vragen.. ik ben nu 15w zwanger maar de stress of alles wel ...
Dit heb ik ook steeds! Ik kan elke keer wel weer wat bedenken waardoor ik me zorgen ga maken. Het is gewoon super spannend en je probeert houvast te hebben. Ik heb niet per se tips, behalve dat het mij soms helpt om van mijn man te horen wat hij allemaal aan me ziet/merkt, zodat ik weer even nuchter kan kijken naar de zwangerschap

13 dagen geleden

Reactie op Fier

Dit heb ik ook steeds! Ik kan elke keer wel weer wat bedenken waardoor ik m ...
Dit doet mijn vriend inderdaad ook en dat helpt eventjes.. wij hebben volgende week maandag de geslachtsecho dus probeer me nu maar af te leiden met leuke dingen zoeken om het aan familie te vertellen. Alleen merk ik dat ik dan dus denk oh maar wat als.. ene kant helpend dus andere kant weer niet. Het is ook zo lastig.

13 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Dit doet mijn vriend inderdaad ook en dat helpt eventjes.. wij hebben volge ...
Snap ik hoor.. hopelijk krijg je steeds een beetje meer vertrouwen.

13 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik merk dat vlak voordat wij weer echo hebben ik me afvraag of ze er nog we ...
Heb ik inderdaad gedaan ze zijn erg vriendelijk maar voel me al gauw een beetje een aansteller. 馃檲

13 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Heb ik inderdaad gedaan ze zijn erg vriendelijk maar voel me al gauw een be ...
Nee niet doen! Daar zijn ze ook voor h猫 馃槉. Al kon ik bij de mijne ook de ondertoon voelen van ja het is niet de bedoeling dat je om elke scheet het hartje wil komen luisteren 馃槄. In Eindhoven en omstreken hebben ze hartjes spreekuren, daarom had ik dat nagevraagd bij de mijne 馃檭. Dacht dat is tussendoor misschien wel eens fijn als er meer tijd tussen de echo鈥檚 zit. Maar helaas rondom Maastricht hebben ze dat niet

12 dagen geleden

Reactie op nice88

Ik krijg ook een babyboy en uitgerekend 25 feb
Hier ook vandaag te horen gekregen dat we een 馃┑ verwachten.. na een 馃┓ en een sterrenkindje is dit zeker welkom

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Nee niet doen! Daar zijn ze ook voor h猫 馃槉. Al kon ik bij de mijne ook de o ...
Ik heb toch maar een berichtje gestuurd. We hebben volgende week maandag een echo maar ik denk dat deze week heel lang word als ik nu niks met deze gevoelens doe en in mijn omgeving heb ik niemand om er mee over te praten. Mijn vriend kan alleen nog maar zuchten als ik er over begin.

12 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Ik heb toch maar een berichtje gestuurd. We hebben volgende week maandag ee ...
Slim, gewoon ook doen! Ze begrijpen je heus wel en misschien hebben hun ook tips hoe je ermee om kan gaan? Ik weet niet of het komt door wellicht een eerdere miskraam of wat dan ook. Maar erover praten is altijd goed! Ook is het niet fijn dat je vriend zo reageert, misschien als je het hem (nog) eens rustig probeert uit te leggen dat er meer begrip komt vanuit hem? Want ik begrijp dat jij je ook liever anders voelt en dat is logisch. Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap en vakantie samen!

10 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Ik heb toch maar een berichtje gestuurd. We hebben volgende week maandag ee ...
Door eerdere miskraam ervaren we ook wat je meemaakt. Vanmiddag hebben we een echo maar de tijd gaat zooo langzaam. En een goede echo helpt maar eventjes ook al zijn we morgen 16 wkn zwangere.

8 dagen geleden

Net weer een echo gehad met ruim 16 weken, maar de baby hield haar??? benen gekruist dus konden het niet goed zien. Verloskundige denkt een meisje! Maar weten het dus pas zeker met de 20 weken echo op 3 oktober

8 dagen geleden

Hoi iedereen! Ik kom zojuist deze groep tegen. Wat leuk en fijn. Ik ben nu 17 weken zwanger van ons tweede kindje. Heb al een dochter van 3 jaar. Nog geen idee wat het geslacht is van de tweede. Hoop daar 1 oktober met de 20 weken echo achter te komen. Helaas al veel ziek geweest deze zwangerschap en nu ook zwangerschapsdiabetes ontdekt (was bij de vorige zwangerschap ook zo). Maar goed, we maken er maar weer het beste van. Alles voor de gezondheid van die kleine.

8 dagen geleden

Reactie op EvaTess

Door eerdere miskraam ervaren we ook wat je meemaakt. Vanmiddag hebben we e ...
Ik herken het, hoe ging je echo?

8 dagen geleden

Meer die lekker hormonaal zijn? Ik begon net keihard te huilen omdat mn man voor de grap wat eiersalade op mn al gesmeerde croissant smeerde. Daarna vooral heel hard om mezelf ook moeten lachen. Fijn die hormonen 馃槀