596 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Fier

Meer die lekker hormonaal zijn? Ik begon net keihard te huilen omdat mn man ...
Ja hoor hier ook, zomaar huilen en boos zijn om niks

7 dagen geleden

Bruiloft gisteren, moet ik normaal al bij huilen maar nu bijna onstopbaar 😂

7 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Ik herken het, hoe ging je echo?
Gelukkig goed! Maar na een paar dagen komt weer de angst terug. Vooral als ik even blij voel, of we het goede nieuws delen of we naar babyspullen kijken...dan wordt de angst weer getriggerd..

7 dagen geleden

Vanmiddag hadden wij geslachts echo en het is een meisje 🩷 🩷🩷

7 dagen geleden

Hier een meisje 🩷

7 dagen geleden

Wij ook een meisje 😍🩷

7 dagen geleden

Wat leuk! Ik sluit me graag aan :).

7 dagen geleden

Morgen hebben wij de geslachtsecho, zoooo spannend!

7 dagen geleden

Reactie op MTFR(L)

Morgen hebben wij de geslachtsecho, zoooo spannend!
Ah wat leuk! Heb je al een vermoeden of voorgevoel?

6 dagen geleden

In Frankrijk heb je geen pretecho hoor, wij zullen moeten wachten tot de 20 weken echo. Maar ook die is hier later pas bij 22/23 weken. Dus wij moeten voor het geslacht nog tot begin november wachten 🤣 Opzich niet erg, houd het ook wel spannend!

6 dagen geleden

Ik heb over 1.5 uur de geslachtsecho, niemand in onze omgeving weet het dus kan met niemand mn zenuwen/enthousiastme delen dus dan maar even hier haha!

6 dagen geleden

Reactie op EvaTess

Gelukkig goed! Maar na een paar dagen komt weer de angst terug. Vooral als ...
Ik herken dit heel erg.. mijn vk heeft me doorverwezen naar mama kits voor een vrijblijvend gesprek. Daar ga ik 23 sep heen. Misschien hebben ze ook zoiets bij jou in de buurt?

5 dagen geleden

hoihoi! vanmorgen 16-wekencontrole gehad. alles was gelukkig helemaal in orde. nu keek ik in m'n online dossier en ik vroeg me af waar 'leven' voor stond. klinkt misschien wat dom hahah, maar omdat er 'geen' onder staat en er wel degelijk leven was, want gewoon regelmatig kloppend hartje & lekker bewegelijk kindje , dacht ik dat het wellicht een andere betekenis had ofzo? iemand die een idee heeft?

5 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Ik heb over 1.5 uur de geslachtsecho, niemand in onze omgeving weet het dus ...
Weet niemand nog van je zwangerschap? Hoe kun je dat nog verbergen joh 😱 en wanneer ga je het delen? Ben heel benieuwd hoe je echo was!

5 dagen geleden

Reactie op Juliavds

hoihoi! vanmorgen 16-wekencontrole gehad. alles was gelukkig helemaal in or ...
Volgens mij gaat dat over of jij je baby al voelt, zou dat kunnen?

5 dagen geleden

Reactie op KVS95

Weet niemand nog van je zwangerschap? Hoe kun je dat nog verbergen joh 😱 e ...
Jaaa wel van de zwangerschap haha! Maar we hebben tegen iedereen gezegd te wachten tot de 20e weken echo en gaan als verrassing een gender reveal doen haha!

5 dagen geleden

Reactie op KVS95

Weet niemand nog van je zwangerschap? Hoe kun je dat nog verbergen joh 😱 e ...
Baby was stront eigenwijs! Konden alleen van onderen zien dus ze denkt 99% zeker een meisje maar ze kon niet van de zijkant verifiëren. Maar ga er gewoon vanuit want die hamburger was erg duidelijk haha

5 dagen geleden

Sorry als verrassing een gender reveal op onze bruiloft as 2 oktober! Lekker halve berichtjes weer aan het typen 🤣

5 dagen geleden

Reactie op KVS95

Volgens mij gaat dat over of jij je baby al voelt, zou dat kunnen?
oooh ja dat zou wel kunnen!! is vrij logisch ook hahah🤦🏻‍♀️ laten we het maar op een zwangerschapsbrein houden🤪 thanks in ieder geval!

5 dagen geleden

Reactie op kayleigh11

Jaaa wel van de zwangerschap haha! Maar we hebben tegen iedereen gezegd te ...
Ohh ik dacht al, haha! Super leuk! Alvast veel plezier met revealen 😁 op die dag hebben wij 20-wekenecho en weten we ook het geslacht 🩷🩵