596 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op KVS95

Ohh ik dacht al, haha! Super leuk! Alvast veel plezier met revealen 馃榿 op d ...
Spannend 馃挀馃挀

5 dagen geleden

Wat veel meisjes worden er verwacht, super leuk! 馃┓

3 dagen geleden

Ik heb vandaag weer controle gehad. Ze maken elke controle een echo, dus heel fijn om weer even bij de kleine te kunnen kijken. Is wel vrij kort en probeerde nu ook niet steeds te kijken, omdat ik bang was dat ik dan het geslacht zou zien haha. Maar de baby groeit gelukkig nog steeds goed. Baarmoederhals is nog op een mooie lengte en wordt over 2 weken bij de 20 weken echo opnieuw gecontroleerd. Blijft een spannende tijd, maar ik ben blij dat het allemaal weer goedgekeurd is 馃檶馃徎鉂わ笍

3 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik heb vandaag weer controle gehad. Ze maken elke controle een echo, dus he ...
Wat leuk dat ze telkens een echo maken! Ik heb maandag een controle gehad bij Centering Pregnancy en weer het hartje mogen luisteren. Dat blijft ook bijzonder 馃グ Heb je een verleden met een te korte baarmoederhals, of meten ze dat altijd standaard?

3 dagen geleden

Reactie op KVS95

Wat leuk dat ze telkens een echo maken! Ik heb maandag een controle gehad b ...
Vorige zwangerschap begon de bevalling spontaan bij 21+5 (gebroken vliezen). Dus nu een groter risico op herhaling. Dus ze houden de baarmoederhals goed in de gaten zodat we evt optijd kunnen ingrijpen. Ik zit ook aan de progesteron tegen vroeggeboorte, dus ik hoop dat de baarmoederhals daardoor ook stabiel op lengte blijft :) Hartje luisteren is inderdaad ook fijn! Ik hecht niet heel veel waarde aan de echo's tussendoor, want echt uitgebreid kijken is het toch niet. Het is meer een: oke top het is gegroeid en beweegt en wat mij betreft kunnen we dan weer door haha. Maar ik klaag zeker niet dat ze elke keer toch even kijken:) Bij de 20 weken echo ga ik wel weer uitgebreid kijken naar de kleine spruit:)

3 dagen geleden

Reactie op KVS95

Wat leuk dat ze telkens een echo maken! Ik heb maandag een controle gehad b ...
Bevalt centering pregnancy bij jou?

3 dagen geleden

Reactie op Fier

Vorige zwangerschap begon de bevalling spontaan bij 21+5 (gebroken vliezen) ...
Pfoe wat heftig! Fijn dat het zo goed in de gaten gehouden wordt nu dan! Hopen dat het mooi tot het eind goed mag blijven gaan 鉂わ笍

3 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Bevalt centering pregnancy bij jou?
Tot nu toe wel! Hebben nu twee bijeenkomsten gehad en vind het sowieso informatief, maar vooral ook erg leuk om dames te leren kennen van hetzelfde termijn. We hebben een hele fijne groep! Doe je ook Centering?

3 dagen geleden

Reactie op KVS95

Tot nu toe wel! Hebben nu twee bijeenkomsten gehad en vind het sowieso info ...
Ik loop in het ziekenhuis ivm tweeling zwangerschap, maar je schijnt dus wel aan te kunnen sluiten bij centering pregnancy bij een verloskundige. Dus ik ben me aan het ori毛nteren. Ik hoor er meer goede verhalen over, fijn dat jij het ook als prettig ervaart. Lijkt me heel fijn om in een groepje door de zwangerschap te groeien.