596 Reacties

2 maanden geleden

Is er een whatsapp groep??

2 maanden geleden

Reactie op lisaaimee

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit mij ook aan 🥰 Gisteren had ik een positie ...
Wij zijn precies gelijk! Ik ook 27 februari! 🥰 gefeliciteerd! Ik mag 12 juli bij de kliniek komen voor de 1e echo en de 2e op 19 juli bij de verloskundige.

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Is er een whatsapp groep??
Nee, dat was niet de intentie van dit topic en dat mag volgens het forum ook niet geloof ik.

2 maanden geleden

Mijn testen zijn weer opgelopen t.o.v. vrijdag 🥺 iedere keer naar de wc gaan blijft eng, maar ik probeer vertrouwen te hebben. Ik voel dat mijn lichaam hard aan het werk is, dat heb ik bij mijn miskramen niet zo ervaren.. Dus hopelijk is dat een teken dat het nu goed zit 🤞🍀🙏

2 maanden geleden

Reactie op lisaaimee

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit mij ook aan 🥰 Gisteren had ik een positie ...
Gefeliciteerd ik 28

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Mijn testen zijn weer opgelopen t.o.v. vrijdag 🥺 iedere keer naar de wc g ...
Dat heb ik ook ja! Vannacht wel weer intense krampen waardoor ik in gedachten teruggehaald word naar m'n miskraam, maar ik weet dat de krampen er ook bijhoren als het wel goed gaat dus daar ga ik gewoon vanuit. Heel fijn dat je testen zo mooi oplopen. Dat is hier ook het geval 😊

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Dat heb ik ook ja! Vannacht wel weer intense krampen waardoor ik in gedacht ...
Ziet er goed uit idd! 🍀😍 we moeten hoop houden, dat zijn we verschuldigd aan ons vruchtje 🥺

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ziet er goed uit idd! 🍀😍 we moeten hoop houden, dat zijn we verschuldigd ...
Precies! Iemand op dit forum zei deze week tegen me "je lichaam wil in elk geval heel graag een kindje dragen", aangezien ik zo snel weer zwanger werd. En dat vond ik zo mooi gezegd. Daar hou ik nu aan vast. Mijn lichaam wil het en mijn lichaam kan het ❤️

2 maanden geleden

Hee meiden! Ik doe ook graag mee, ben 22 februari uitgerekend ☺️ Nu 5 dagen en 1 dag zwanger!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Dat heb ik ook ja! Vannacht wel weer intense krampen waardoor ik in gedacht ...
Die krampen!! Zo herkenbaar! Hier 4+3, maar haalt me ook helemaal terug naar mijn miskraam. Proberen positief te blijven!

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje1127

Die krampen!! Zo herkenbaar! Hier 4+3, maar haalt me ook helemaal terug naa ...
Ohh dan lopen we echt zo goed als gelijk! Ik ben 4+4. Maar inderdaad, blijf positief. Deze baby's worden gewoon geboren in februari! 🤗💪🏼

2 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste zwangerschap hele erge krampen in het begin, maar krampen zonder bloed is geen probleem! Je baarmoeder moet heel veel doen.

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Hee meiden! Ik doe ook graag mee, ben 22 februari uitgerekend ☺️ Nu 5 dagen ...
Wat leuk, dan lopen we precies gelijk! Wanneer mag jij voor de echo?

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Wat leuk, dan lopen we precies gelijk! Wanneer mag jij voor de echo?
Zo leuk! Ik mag 12 juli voor de eerste echo 🥰 En jij?

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Hee meiden! Ik doe ook graag mee, ben 22 februari uitgerekend ☺️ Nu 5 dagen ...
Leuk we lopen gelijk! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Ja serieus.. ze zei daarna ook lachend ‘maar dat kan niet als je een kleine ...
Jeetje wat naar zeg.. Gelukkig ging je wel met een fijn gevoel naar huis. Als deze gynaecoloog zo blijft zou ik gewoon aangeven dat je een andere wilt

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Leuk we lopen gelijk! 🥰
Zo leuk! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Jeetje wat naar zeg.. Gelukkig ging je wel met een fijn gevoel naar huis. ...
Ik hoef gelukkig niet terug naar de gynaecoloog 🙌🏻 dus ik heb mijn afspraken gewoon bij de vk.

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Zo leuk! Ik mag 12 juli voor de eerste echo 🥰 En jij?
Oeh spannend, wij de 11de! We weten het vandaag al 2 weken, dus T voelt als een eeuwigheid 🤣

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik heb vanmorgen getest na het uitblijven van mijn menstruatie en blijk zwanger te zijn. Zelf even geteld en mijn uitgerekende datum zou rond 20 februari zijn. Wat een leuke app en fijn om wat contact op te doen zo!