596 Reacties

2 maanden geleden

Spannend! Hou ons op de hoogte 馃構鉂わ笍
Doe ik! Jij ook h猫! 馃槏鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Oohhh leuk!! Ben benieuwd 馃グ. Gewoon doen! Wel laten weten h猫
Jaaa absoluut!! 馃槏馃槏

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben uitgerekend op 24 februari volgens mijn eigen berekeningen. Nu ben ik 5+1. 9 juli mag ik voor de eerste vroege echo naar de verloskundige en dit duurt voor mijn gevoel nog zo lang. Alles is zo spannend, helemaal omdat het mijn eerste zwangerschap is.

2 maanden geleden

Pff dat is ook zuur telkens zo afgewimpeld te worden terwijl er degelijk we ...
Ja klopt! Dermatoloog belt volgende week terug. Maar vermoed dat het nu door de hormonen erger is omdat het warme weer pas net is begonnen 馃槄

2 maanden geleden

Yes!!! 馃槏

2 maanden geleden

Allemaal gefeliciteerd die zwanger zijn! Ik had vanmorgen een positieve test in mijn handen na 10 maanden proberen! Ik ben ongelooflijk dankbaar, maar ook zo gespannen. De twee lijnen verschenen tegelijkertijd. Allebei even donker gekleurd... Mijn laatste menstruatie was 5 wk en 2 dg geleden. Had het nu langer uitgesteld om teleurstelling te voorkomen. Mijn cyclus is tussen de 4 en 5 weken namelijk. Ik heb sinds vanmorgen erge diarree. En vlagen van missie wat ik al iets langer heb. En een opgeblazen gevoel/maagpijn .Beetje hetzelfde gevoel de dag na je buikgriep.

2 maanden geleden

Dit was mijn test

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Dit was mijn test
Gefeliciteerd en welkom bij ons groepje! 馃

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Gefeliciteerd en welkom bij ons groepje! 馃
Dankjewel! Toen ik me laatste menstruatie invoerde zij die dat mijn uitgerekende datum 28 feb is. Wanneer moet ik eig de verloskundige bellen? Enne, vanmiddag ga ik mijn man verassen als die thuis komt. Minuten gaan zoo langzaam 馃き

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Dankjewel! Toen ik me laatste menstruatie invoerde zij die dat mijn uitgere ...
Je kunt nu al meteen de verloskundige bellen! (Of als je het je man hebt verteld haha) Zij zullen met je een afspraak maken voor de eerste echo en een intake.

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Je kunt nu al meteen de verloskundige bellen! (Of als je het je man hebt ve ...
Top!

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Yes!!! 馃槏
Dit hoop ik zaterdag ook te zien, ik durf niet eerder weer te testen met die test 馃檲 ik test met dipsticks nog wel om de dag en ze lopen mooi op! 馃ズ馃ぉ dus ik probeer wat meer vertrouwen te hebben, maar het blijft lastig met een verleden met miskramen..

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben nu 5+1 en volgens de app 25 februari uitgerekend 馃グ We hebben het al wel aan wat mensen verteld (schoonouders en gezin). Morgen willen we het mijn ouders, broers en zussen al vertellen! Zijn er meer mensen die het al zo vroeg delen? Ik merk dat ik het wel spannend vind, wat als het nog fout gaat馃檲

2 maanden geleden

Reactie op LauD24

Hoi! Ik ben nu 5+1 en volgens de app 25 februari uitgerekend 馃グ We hebben h ...
Wij hebben dat ook gedaan! Met de vroege miskraam 4+3 wist iedereen het. Nu ben ik 5+4 en weten sommige het wel. Vooral doen wat jullie zelf fijn vinden, als het misgaat vindt je het wellicht ook fijn om dat te delen

2 maanden geleden

Reactie op LauD24

Hoi! Ik ben nu 5+1 en volgens de app 25 februari uitgerekend 馃グ We hebben h ...
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ook als het fout gaat het juist heel fijn is als je het al verteld hebt. Dan is de drempel lager om dat ook te delen en kunnen deze mensen je steunen. Maar goed, daar niet vanuit gaand is het gewoon ook super leuk om te delen natuurlijk! Ik kan eigenlijk ook niet meer wachten, maar wij willen weer wachten tot de eerste echo voor we het onze ouders en broers/zussen vertellen. Net als de vorige keer 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op LauD24

Hoi! Ik ben nu 5+1 en volgens de app 25 februari uitgerekend 馃グ We hebben h ...
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Vanmorgen een positieve test. En ik ga het vandaag al vertellen aan twee mensen die helemaal in me proces van zwanger worden zijn mee gegaan. En hoogstwaarschijnlijk gaat mijn familie het ook al weten de eerst volgende keer dat ik ze zie. Ik kan het niet voor me houden. En idd wat de andere zeggen. Als t fout gaat ist juist fijn miss. En als t fout ga dan zeg je ook dat je zwanger was.. het is allema nog zo pril en spannend he! Toen ik vanmorgen vol ontzag naar mijn test staarde wilde ik eigenlijk gelijk mijn moeder appen. Maar ik hield me zelf tegen. Want ik wil het haar liever samen met mijn vader en zusjes persoonlijk vertellen. Plus mijn man weet nog van niks. Vanmiddag eindelijk!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wij hebben dat ook gedaan! Met de vroege miskraam 4+3 wist iedereen het. Nu ...
Ja bij ons weten onze ouders en broer/zussen het al en ook mijn collega's, we zaten in een traject en daar ben ik heel open over geweest. Het is fijn om de blijdschap te delen 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Vanmorgen een positieve test. En ik ga het va ...
Ga je het je man nog op een speciale manier vertellen? 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ga je het je man nog op een speciale manier vertellen? 馃グ
Ik heb op onze slaapkamer op onze vloerkleed een new born pakje gelegd en een pet met dad en een pet met mom. Deze spullen heb ik al sinds oktober. Dus ik ga vanmiddag naar me kamer en roep of hij wilt komen. Ik zet mijn telefoon ergens neer om het te filmen. Zo benieuwd hoe hij gaat reageren. Hij droomde pas dat ik twee streepjes had. Maar dat was de vorige keer ook en toen was het niet waar dus ik geloofde niet meer in zijn dromen 馃き

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ga je het je man nog op een speciale manier vertellen? 馃グ
Zo zegmaar