78 Reacties

2 maanden geleden

Hier niet! Werd gezegd meisje op de nub maar net gezien dat wij een jongetje krijgen 💙

2 maanden geleden

Ik had hem niet op het forum gegooid, maar dacht zelf een jongen. En dat klopt 💙

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zie hier nochtans duidelijk een jongensnub. Gek dat veel mensen een mei ...
Zoals bijna iedereen op het forum ben ik geen echoscopist, dus is de nub aflezen niet dagelijkse kost… Is ook alleen maar voor de fun toch 😚 Ik heb al een lieve zoon en krijg er nog eentje bij, blijer kan je mij niet maken

2 maanden geleden

Reactie op roos657

Zoals bijna iedereen op het forum ben ik geen echoscopist, dus is de nub af ...
Kwam wat streng over, niet de bedoeling. Maar je nub klopt wel gewoon en was dus niet fout, dat bedoelde ik 😊

2 maanden geleden

Onze geslachtsecho is helaas niet gelukt. Hij of zij hield de beentjes strak tegen elkaar aan. Nu moeten we weer een week wachten helaas! Kan iemand al iets zien aan de hand van de nub? Dan kan ik volgende week vertellen of het klopte 😉

2 maanden geleden

Nub klopte hier!

2 maanden geleden

Jep, een jongen

2 maanden geleden

Reactie op Jasmijn775

Onze geslachtsecho is helaas niet gelukt. Hij of zij hield de beentjes stra ...
Hier is geen nub zichtbaar helaas

2 maanden geleden

Bij mij klopte het! Het word een meisje 💗

2 maanden geleden

Ja hier klopte het. Wij krijgen een jongen 🩵 Bij mijn eerste kind klopte het ook.

2 maanden geleden

We waren verbaasd dat de nub overduidelijk een meisje zou betekenen en dat is ook zo ❤️

2 maanden geleden

Hier klopte het

2 maanden geleden

Bij mij klopte die ook. Een meisje 🩷

één maand geleden

Ja! 15 van de 15 zeiden een meisje en gisteren met de geslachtsecho bevestigd

één maand geleden

Reactie op Familyof3

Ja! 15 van de 15 zeiden een meisje en gisteren met de geslachtsecho bevesti ...
(op het Facebook NUB forum)

één maand geleden

Ja! Meisje was voorspeld en vandaag met de geslacht echo gehoord dat het inderdaad een meisje is :)

één maand geleden

Bij mij waren er 2 die gereageerd hadden volgens mij. De een zei jongen en de ander zei meisje. En het is een jongen

één maand geleden

Ja!💙

één maand geleden

Ja klopte 💖

één maand geleden

Yep!