33 Reacties

4 maanden geleden

Ik had geluk. Zondagochtend eerste test gedaan (ultra vroeg van de action, 10 dagen na mijn positieve LH-test. (Waar ik enkele maanden op heb gewacht.) Zondagochtend meteen een knaltest. ♥️♥️

4 maanden geleden

Reactie op Cathy-Steef- Chieko

Ik had geluk. Zondagochtend eerste test gedaan (ultra vroeg van de action, ...
Wauw! Ik had bij 10 dpo echt een heeeel licht streepje. Nú gelukkig een knaller. Gefeliciteerd 🥰

4 maanden geleden

Ik had 2 dagen na m’n nod een mooie test (geen eerdere testen gedaan).

4 maanden geleden

Ik heb op 30-05 mijn eerste positieve test gehad, en bleef door mn hoofd spoken ook door de krampen maar ik heb een echte knaltest nu!!!🥳🥳🥳

4 maanden geleden

Vandaag ook 4.6 en eindelijk een knaller!!

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Vandaag ook 4.6 en eindelijk een knaller!!
Wat leuk! Dan lopen we gelijk

4 maanden geleden

Reactie op levi123

Wat leuk! Dan lopen we gelijk
Super leuk!! Wanneer heb jij je echo?

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Super leuk!! Wanneer heb jij je echo?
8 juli, wel super spannend. Ik heb 4 mei een miskraam gehad en daarna direct weer zwanger. En wanneer heb jij de echo?🥰

4 maanden geleden

Reactie op levi123

8 juli, wel super spannend. Ik heb 4 mei een miskraam gehad en daarna direc ...
Heftig van je miskraam.. hoever was je toen? Ik heb 11 juli de echo!

4 maanden geleden

Ik ben nu 4+2 en 2 maanden terug miskraam gehad bij 4+3 dus morgen is nog spannend! Dit is zondag en het donkerste wat ik nu gehad heb! Morgenvroeg nog maar eens testen

4 maanden geleden

Ik vond zelf dat ik pas bij 4+4 een knaltest had en pas bij 5+2 was het donkerder dan de controle lijn. Ik ben nu 6+2.

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Heftig van je miskraam.. hoever was je toen? Ik heb 11 juli de echo!
Ik was 7 weken toen ik begon te bloeden. Mocht direct komen voor een echo. Bleek een tweeling. Met 5 weken gestopt met groeien. Heel heftig maar nooit verwacht dat ik zo snel weer zwanger zou worden 😍

4 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik ben nu 4+2 en 2 maanden terug miskraam gehad bij 4+3 dus morgen is nog s ...
Mooie streep!🥰

4 maanden geleden

Reactie op levi123

Ik was 7 weken toen ik begon te bloeden. Mocht direct komen voor een echo. ...
Heftig Levi! Fijn dat je nu weer zwanger bent 🤩🤩❤️

4 maanden geleden

Hoi hoi, misschien een gekke vraag maar ik ben nu voor het eerst 5 weken zwanger. Waarom zou je blijven testen als je weet dat je zwanger bent? Ik lees dat jullie doorgaan met testen om een donkerder streepje te krijgen maar zwanger is toch zwanger? Of mis ik iets 😊

4 maanden geleden

Reactie op Senn1997

Hoi hoi, misschien een gekke vraag maar ik ben nu voor het eerst 5 weken zw ...
Soms doe je het om te zien of het oploopt (is mijn idee in iedergeval) geeft wat meer geruststelling

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Soms doe je het om te zien of het oploopt (is mijn idee in iedergeval) geef ...
Ah zo! Snap het. Bedankt 😊

4 maanden geleden

Dit was vanmiddag (geen ochtend urine dus). Ik ben 4 weken + 3. Vandaag heb ik drie testen gedaan. Een Early en een normale van de Action en een normale van de Etos. Kwam ongeveer allemaal dezelfde uitslag uit. Ik was gewoon enorm benieuwd wat de verschillende testen doen 💁🏼‍♀️

4 maanden geleden

Dit was net! Ik hou ze altijd in een potje en zelfs toen zag je meteen een lijntje, controle lijn was nog niet eens helemaal zichtbaar 🙈. Stelt me wel enorm gerust nu, vooral omdat we vanavond ook nog een vergadering hebben na het werk 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op levi123

Ik was 7 weken toen ik begon te bloeden. Mocht direct komen voor een echo. ...
Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geworden. Op een fijne zwangerschap deze keer. Ik heb begin dit jaar ook een miskraam gehad van 2 vruchtjes. De ene begon spontaan en de andere is een paar weken later met medicatie afgebroken. Duurde allemaal erg lang en blij dat ook ik nu weer zwanger ben :-). Heb er dit keer ook een goed gevoel bij, bij de zwangerschap met miskraam ontbrak dat vanaf het begin.